sterkte voor hem hoor! pffieuw...die dierenarts die hem mee heeft genomen ook nog onbereikbaar, jeetje zeg, niet zo heel netjes..
en die foto's, arm dier, kan me voorstellen dat het voor jou erg moeilijk is om hem zo te zien
lees nu dat het nog wel ff afwachten is met zn poepen en plassen, idd dat het hoog tegen de muren mag zitten straks... hihi
hoop echt dat het op gang gaat komen...
en woensdag je zoontje nog jarig, hoop dat het een extra feestje kan worden als clay ook weer gepoept heeft enzo...
jellie, flan weer lekker uitgebokt in de bak hihi zie dr alweer helemaal voor me hoor

en kleertjes in de container voor arme mensen, goedzo!
super foto's trouwens!
boya, leuk dat je dr weer ff op hebt gezeten, en fijn dat ie braaf was
leuke foto hihi idd met die witte wimpers,
alleen nog geen passens zadel, balen hoor
mamauba, haha ik ga het er donderdag weer van nemen hoor

ahh ga jij ook naar de hengstenkeuring, verdorie ik wil OOK!!!!!!!!!! grrrr
vind het echt niet meer leuk hahaga je ook naar de show in april, daar ben ik wel weer hopelijk?
maya, de eerste lammetje al bij de buurman, idd erg vroeg door een foutje, gelukkig gaat het goed!
ook nog lekker ritje gemaakt, alleen de paardjes wat meer turbo erop dan jij hihi
jacky, leuke foto's hoor!
indezz, ook alweer aan het werk, ahhh
silas, fijn dat de werkdag toch snel voorbij ging
peetorlan, lekker zo'n tevreden whis

spetter, haha idd weer nuchter ja haha maar slaap alweer een paar daagjes erg slecht en dat is goed te zien aan me geloof ik
ogen half dicht geplakt enzo haha
veel plezier met rijden misschien zo!
cheveyo, gaaf dat kit de join up zo mooi deed, en zelf nog lekker 8tjes met hem gestuurd, super hoor
de foto's zijn leuk, prachtige roundpenn zeg, echt veilig!
FK, lekker vinden ze die wilgentakken he, geven wij ze hier ook, zit ook de stof in waar asperine ook deels van wordt gemaakt dus is ook licht pijnstillend
TM
wat is het toch bij jou in de omgeving, alweer iemand op zo'n jonge leeftijd.... sterkte zeg, echt heel erg..wenk, werkse!
flettie, fayette ook lekker uitgeraast, maakt nu dus niet uit als iemand jou en jellie door elkaar halen want allebei de paardjes hebben lekker uitgeraasd haha
zo, alles weer een beetje gelezen, zo ff met tala uurtje wandelen ofzo, ff ballen gooien haha, en daarna naar figs
gisteren grondwerk gedaan, deed ie super
toen leon er was was ie slecht op de hulpen, ze kregen ook druppels die ze rustig maakten maar die heeft fig eigenlijk niet nodig
hij was er echt sloom van leek het wel
gister weer lekker energiek gelukkig, lekker bokken en gek doen en mooi achter me aan komen rennen, ook nog ff heerlijk met niks gereden
en kon ik hem met oud en nieuw met hoofdstel moeilijk sturen en harder krijgen, hoefde ik nu haast niks te doen om hem in galop te krijgen of te sturen haha gekkie, maarja gelukkig maar, vond het al een rotzak

hoor nu dat ze lekker op de wei staan, heeft gevroren dus staan er lekker met een clubje op, ow heerlijk ahah dan ben ik al weer helemaal tevreden voor vandaag
De zon schijnt en ik zou het liefst lekker een rondje gaan paardrijden..... of lekker mijn bed in duiken
Morgen in ieder geval weer lekker vrij....
Heel, heel veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal maar vooral ook voor Clay. 

(kan je daar ooit klaar voor zijn?) Sterkte ermee