Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mira283 schreef:Amigo was gigantisch kreupel achter. Door het been zakken en raar lopen. En dan toch gigantisch ontploffen aan de longeerlijn en gewoon doorlopen moest hem wel stoppen. Hij loopt zo beroerd met een achterbeen zakt er ook zo nu en dan doorheen en de heup was warm. Met een stalgenootje even een atactisch testje gedaan en dat was het niet het is ook maar een been. Heb coolinggel op de heup gesmeerd en hij krijgt rust voor een week. Als het biet verbeterd de aankomende dagen dan komt de veearts erbij. Baal even gigantisch nu...
elliecuijk schreef:of de reactie;jij wil toch zonodig een knol?die krijg ik ook geregeld als ik weer eens klaag over een pijnlijke teen of blauwe voet...wat een medeleven
@snackie,andrea:ik denk t wel,moet er nog steeds enorm aan wennen.t is totaal een ander dier als ruana.buiten het stevige houdt de vergelijking wel op.sorry nu lieg ik,hij is een beetje bont..
nou ik hoop gewoon dat we rustig aan kunnen bouwen aan een mooie vriendschap.een vriendschap groeit met de tijd.merk wel dat hij echt alles wil onderzoeken met z'n lippen.zie je z;n gezichtje dan begin je spontaan te gieren.ehm,geloof dat ik echt wel verliefd bent op die zwarte parel,maar de band tussen ons is groeiende.