[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:47

@Karlijn: Wat vreselijk zeg! Heb je eens een ander ziekenhuis geprobeert? Misschien vinden ze daar wel de oplossing..

Heb je een paard aan huis, kan je niet rijden :( Zo verschrikkelijk vervelend dat het is! Ik hang altijd af van andere mensen of het weer natuurlijk.. Moeder is ziek, dus die kan niet mee. Enkel men broer zou meekunnen, maar hij geeft op alles commentaar en daar kan ik niet tegen :o Ondertussen moet Tinky er ook aan geloven.. Ze staan daar maar wat te staan. Altijd vanvoor naar binnen kijkend of we gaan rijden.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:49

Bij ons gelukkig maar een lichte wind en droog... :)^

Mag je niet alleen weg ? Jack kan er ook een staaltje van binnenkijken. Had 'm eens aan de zeikant van het huis gezet.. ik ging naar binnen.. wie stond er aan het raam ? ... Jack !! :')

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:51

Een hele dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft !! :(:) :+:

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:53

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:57

Nee, ik ben nog geen 16 hé :P Wettelijk mag je pas vanaf je 16e alleen naar buiten. En dan nog, men moeder zou het niet willen := Tinky kan soms nog eens de tr*t uithangen :o Meestal is het niet zo erg hoor, maar dat ze bv. niet meer vooruit wilt, of ergens heel erg bang van is (gebeurt niet vaak, maar nog)

flowerstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:58

ik hoorden het wert vandaag persoonlijk door de dieren arts ingelicht

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:00

Wiets, je hebt gelijk. Foto van Jinty zal ik ook ff plaatsen. Heb eigenlijk alleen Sul voorgesteld ...... :o

Dit is onze 14-jarige merrie Jinty (Sul z'n vriendinnetje)
Afbeelding
Samen met m'n (16-jarige) dochter Jamie, lekker zonder zadel en alleen met een halster ....
Afbeelding

He getsie Rhino ............... hoop dat het uit de buurt blijft van andere paarden.
Laatst bijgewerkt door SulJinty op 22-02-12 20:02, in het totaal 2 keer bewerkt

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:00

@maartje:ja ik moet zeggen dat het me wel bang maakt.groesbeek is voor ons maar een klein stukkie(hemelsbreed een km of 10).Hier wordt alles goed in de gaten gehouden.

@sandra:ik herken t wel.Als mannen ziek zijn zijn ze ook erg zielig en wij zijn maar aanstellers.mijn broer is net zo erg.

@eva:top dat je auto weer klaar is.erg he om afhankelijk te zijn van een blik op wielen?zo ervaar ik het voor mezelf.Ik laat hem zoveel mogenlijk staan,maar heb dagen dat ik hem moet hebben.van de week had ik weer ellende.de dop van de benzine tank zat vacuum gezogen en kreeg hem met geen mogenlijkheid los.ehm das lastig tanken..

@jody:het paard eet gelukkig weer.dan heeft ie er nog zin in .hopen dat dit doorzet.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:02

Ik denk dat ik me niet al te veel zorgen moet maken over Rhino? Of is het ook in België gevonden? Dan nog, mijn paarden staan niet op een pensionstal ofzo..

flowerstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:05

elliecuijk schreef:
@maartje:ja ik moet zeggen dat het me wel bang maakt.groesbeek is voor ons maar een klein stukkie(hemelsbreed een km of 10).Hier wordt alles goed in de gaten gehouden.

@sandra:ik herken t wel.Als mannen ziek zijn zijn ze ook erg zielig en wij zijn maar aanstellers.mijn broer is net zo erg.

@eva:top dat je auto weer klaar is.erg he om afhankelijk te zijn van een blik op wielen?zo ervaar ik het voor mezelf.Ik laat hem zoveel mogenlijk staan,maar heb dagen dat ik hem moet hebben.van de week had ik weer ellende.de dop van de benzine tank zat vacuum gezogen en kreeg hem met geen mogenlijkheid los.ehm das lastig tanken..

@jody:het paard eet gelukkig weer.dan heeft ie er nog zin in .hopen dat dit doorzet.

ja ik woon in milsbeek en wort ook steeds banger . ik ga niet naar andere stallen alleen naar challenger en als ik ga moest ik zij de dieren arts schonen kleren aan en me goed wassen

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:08

:= Poeh. Die kayleigh vandaag. Had mijn handen vol. Ging een soort van stuiterend, met een hoog gilletje van dr de weg over. Ze deed zelf haar kin op de borst, en dan sprongen maken. Dribbelen en nog is dribbelen. Wel een stoere kop zit er dan op <3 . Alleen liever niet heel de weg zo gek en druk. Geloof dat ik ze echt wel 50x stil heb gezet. Paar keer flink achterwaarts. De laatste 5 min van de 3 kwartier liep ze weer netjes mee.
En daarna helemaal moe staan op stal tijdens het poetsen :+ Volgensmij was ze gewoon moe van zichzelf geworden :P

Jeetje dat is vervelend rhino ! Bij ons zitten we nu met schimmel op stal. Ben ik ook echt niet blij mee. Paard waar Kayleigh mee in de paddock staat heeft het.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:13

Jacky@ ik ben 15 en dacht dat je vanaf je 14de gewoon mag alleen. Even gezocht (http://www.veiligpaardrijden.be/maanden ... er_weg.htm) en je mag normaal vanaf 14jaar (zonder brevet en begeleiding) alleen.
Maar snap wel dat je mam liever iemand meeheeft als je schat wel eens wil draaien en doen.
Hopelijk blijft het virus hier ver weg.
Laatst bijgewerkt door Lori op 22-02-12 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:14

Serieus? Dan heb ik een goed excuus _O- Ik moet dan wel eens gaan oefenen met Tinky, om nog eens alleen de weg op te gaan. Toch ga ik liever onder begleiding :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:19

Heb het linkje er bij gezet en m'n post nog wat aangepast :D. Waar je wel 16 voor moet zijn is je menbrevet en het mogen mennen op de openbare weg. Nu ik ken het brevetten boek niet vanbuiten want heb nog nooit een brevet gedaan. Dus dat 2de even controleren voor je het doet.
Ik kan niet veel anders dan alleen behalve een uitzondering als zondag. 't Leuke van alleen blijft het zelf bepalen wat je doet.

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:31

Kom even binnen vallen
Voor al de zieken en zorgen hebbende beterschap
Lukt me even niet meer om alles bij te lezen
Wel even een opbeurende foto van Jayney
Afbeelding

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:52

Jayney <3 Wat is ze knap geworden, ik zie haar af en toe nog steeds al klein veulentje haha!

Karlijn wat ontzettend kl*te zeg! ontzettend veel beterschap en sterkte ermee :(:)

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:08

Haha, leuke foto zeg! Die jayney is wel een boef volgens mij.

Hier goed nieuws; ik heb de baan, per 1 april beginnen. Superblij dus. Alleen heb ik nu een zware keelontsteking dus grr. Vanmiddag 5 lessen gegeven achter elkaar dus ik heb nu een vreselijk piepstemmetje. Maar ja, alleen morgen nog 5 lessen en dan is het vakantie :D

@Karlijn; Lijkt me echt verschrikkelijk als je wel van alles wilt maar het fysiek niet gaat. Kun je geen 2e arts erbij betrekken (soort 2nd opinion?)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:39

gefeliciteerd met de baan!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:41

gefeliciteerd met je baan!! Heb even gezocht, maar niet kunnen vinden. Wat voor baan is het?

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:44

Docent biologie op een VMBO. dat ben ik nu ook, maar met een tijdelijke aanstelling. Mijn nieuwe baan is met vast contract.

En thanx, ben heel blij ermee *\o/*

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:47

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:47

Leuk hoor, gefelisiteerd er mee.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:48

haha die lippen!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:54

aah Istar <3. Staat ie daar nog of is die nu naar die mensen gegaan ?

Als ik bij Jack de tuinslang wel op z'n hoofd zet ziet die er altijd grappig uit, ik kan het niet beschrijven maar je zal wss wel weten wat ik bedoel, ie kan soms heel veel draaien in z'n stal maar vanaf die tuinslang er op zit staat ie altijd doodstil :x .

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:58

Ik heb dat bij Jack ook meerdere malen gedaan die vond het wel best :P Istar is verkocht naar een manege waar hij voor een huifkar loopt met een huifbed op zijn rug waar gehandicapten op kunnen, hij heeft dus een prima plekje *\o/*

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3520_n.jpg