[TI] Vermist: onze tinker!!! teruggevonden! Update p54/foto's p53

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Re: Vermist: onze tinker!!! teruggevonden! (update p36)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:05

ik hoop dat je het ergste nu hebt gehad en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat worden

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:15

Is er al wat meer nieuws? Is ze een beetje aan het opkrabbelen?
Bah, je zou toch het liefste van achter de PC iets willen kunnen bijdragen zodat ze er snel weer bovenop komt.

Sterkte meiden!!!

bijoekimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:25

Es ik heb weer bijgelezen en een reactie gezet op je hyves, ik bel je morgen weer even op en dat bakkie thee blijft staan hoor, nou ja ik zet wel een nieuwe voor je hoor, deze is heel koud nu Haha!

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 22:30

Net even snel bij gelezen, maar zie net dat Esther jullie al goed op de hoogte heeft gehouden. Thnx wijfie!!
Was erg schrikken van morgen, ik zat in de metro op weg naar mijn laatste tentamen toen ik gebeld werd dat het niet zo goed met Daisy ging. Ik ben naar de leraar gegaan en mocht gelukkig gelijk naar haar toe.
Toen ik aankwam was de diernarts er al. Daisy had inmiddels al antibiotica ingespoten gekregen en ze lag erg te pompen. Ze had koorts en door de medicijnen ging ze heel erg zweten. De DA zei idd dat het een normale reacties was aangezien ze toch sloot water heeft binnen gekregen. Al die bacterieen gingen nu opspelen. Doordat ze op haar longen bleef liggen (ze kon niet opstaan) kreeg ze het erg benauwd. We hebben geprobeerd of ze wilde staan maar ze gingen zo hijgen en zweten dat de DA besloot dat ze moest rusten. Om 3 uur is ze terug gekomen en na weer allerlei injecties hebben ze geprobeerd haar overeind te helpen met stroomschokken. Dit lukt niet, ze putte zich alleen maar meer uit en viel telkens om.
Toen is besloten dat ze overeind getakeld moest worden door de brandweer en dat ze naar de kliniek overgebracht moest worden. Het takelen ging vrij soepel want ze was aardig rustig gespoten. Toen ze eenmaal stond was het gelijk weer goed. Der oortjes ginegn naar voren en liep ook geliijk weer. We hebben een aantal rondjes door de bak gelopen en daarna in de trailer ingeladen. Irene en ik zijn meegegaan naar de kliniek. Hier stond madame gelijk weer een pluk hooi weg te werken. Ze heb een band om gekregen met een ring zodat ze gelijk getakeld kan worden mocht ze gaan liggen. Haar achterhand heeft nog niet de kracht om haar overeind te werken.
Voorlopig blijft ze hier staan. We zijn hier erg blij mee. Ik had niet nog zo'n nacht/dag aangekund. In de kliniek krijgt ze alle zorg die ze nodig heeft dus dat stelt me erg gerust. Morgen gaan we weer naar haar toe.
Ik ga nu lekker even bijkomen van de schrik!

Mag__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:36

gelukkig staat ze in de kliniek, hopen dat het allemaal goed gaat komen, wens jullie heel veel sterkte!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:39

Kom maar lekker even bij. Ze is in goede handen. Sterkte ermee voor jullie allebei!

Anoniem

Wat een verhaal! Ik blijf hier keihard duimen! Wat een vechter!!!

trustHim

meiden wat een gedoe toch allemaal! en wat een ongeloofelijke vechter is dat paard! ik geloof ook zeker dat jullie liefde voor haar haar helpt! niet alleen de brandweermensen maar ook jullie zijn toppers!!!!!!!! heel heel veel sterkte nog!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:40

wow! dat is indd nog even schrikken! dan heb je dat andere allemaal gehad en dan wordt je nóg een keer gebeld.. fijn dat het nu weer beter gaat als vanmorgen. en fijn dat ze in die kliniek terecht kan zodat ze daar rustig aan kan sterken. dan kunnen jullie zelf ook eindelijk ten rust komen. in de kliniek hebben ze vast alle apparatuur om haar er weer helemaal bovenop te helpen. Lachen gaat vast goed komen! lekker uitrusten nu zelf hoor! al dit gedoe en dan ook nog die tentamens is denk ik echt heel erg slopend.. dus rust maar even lekker uit!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:41

Pffff, wat een zorgen joh. Ik ga ook maar weer verder meeduimen en hopen dat ze een beetje aansterkt en zo. Fijn dat ze op de kliniek staat, dat geeft jullie ook weer een beetje rust.

DaantjeBente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:42

Poe poe het is nogal wat zeg!!!
Goed dat ze nu in de kliniek staat, kom zelf maar even goed tot rust, zul je wel nodig hebben ook al is het heel moeilijk.
Blijf duimen voor jullie!!

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:43

Jééh wat een toestand. Haar lichaam is nu natuurlijk zeer hard aan het vechten tegen de infecties en ook nog nog eens tegen alle kneuzingen die ze heeft opgelopen. Dat put haar uit. Ze is in iedergeval in goede handen. Het is nu aan haar eigen vechtlust, Zo te horen heeft ze die volop!

Ik duim voor jullie!!

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:45

heel veel sterkte! rust zelf ook maar eens even lekker uit, ze kan niet beter staan dan daar. zo te lezen is het een vechter 1e klas en gaat het gewoon goed komen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:53

Fijn dat ze nu op de kliniek staat. Daar kunnen ze haar alle zorg geven!

Blijf ondertussen heel hard voor haar duimen Ach gut

Mezzelune

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:59

Wat geweldig van de brandweer dat ze weer zijn komen helpen en fijn dat ze in de kliniek is nu zodat ze haar extra goed in de gaten kunnen houden! Hopelijk komt het allemaal goed, vast wel! Het is volgens mij echt een vechtertje!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:00

Betere directe zorg kan je je niet wensen nu voor haar, echt ongelooflijk wat een vechtertje Daisy is. Ik blijf stug doorduimen voor jullie!

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:10

Hallo
Ik heb alles eens gelezen..wat een toestand allemaal..het is inderdaad een complete nachtmerrie want dit is niet niks..houd ons op de hoogte want ik ben wel erg nieuwsgierig hoe Daisy hier van af komt en ook namens mijn dieren en mij zelf wens ik jullie heel veel sterkte toe..dit is niet niks kreeg gewoon kippevel van al die dingen..Nou mensen houd me op de hoogte kom zeker terug kijken

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:26

Dat zal een enorme geruststelling zijn dat nu alle zorg door de DA gedaan wordt. Kan je zelf ook even rust nemen.

Ook ik blijf duimen voor jullie!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:31

gelukkig dat het nu als ik het zo mag noemen goed gaat.
heel veel sterkte en Dais, je kan het meid Lachen

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:41

jeetje, echt super erg! hoop echt voor jullie dat ze er snel boven op komt, en wel fijn dat ze nu in de kliniek staat zodat ze opgetakeld kan worden, en is er ook altijd iemand bij die verstand van zaken heeft! kan me echt voorstellen hoe zwaar dit ook voor jullie is, sterkte ermee

edit; vind het trouwens ook super dat er zoveel mensen voor jullie klaarstaan! en ook de brandweer, toppie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:43

iodd erg fijn dat ze in de kliniek is waar goed op haar gelet word!

JesjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 00:28

Positief is dat Daisy eet.......dat geeft hoop, want een Tinker die niet eet, dat is pas foute boel. ik geloof in een goede afloop!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 00:51

Balen dat het even minder gaat, maar fijn dat ze nu in de kliniek staat Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 07:11

Ik ben heel erg benieuwd hoe ze de nacht is doorgekomen!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 07:12

Het staan knabbelen aan hooi is een goede zaak, het gaat terug de goede kant op! Goed dat ze veilig en wel in de kliniek staat, ik blijf duimen voor jullie dat ze snel weer volledig aansterkt!