Net even snel bij gelezen, maar zie net dat Esther jullie al goed op de hoogte heeft gehouden. Thnx wijfie!!
Was erg schrikken van morgen, ik zat in de metro op weg naar mijn laatste tentamen toen ik gebeld werd dat het niet zo goed met Daisy ging. Ik ben naar de leraar gegaan en mocht gelukkig gelijk naar haar toe.
Toen ik aankwam was de diernarts er al. Daisy had inmiddels al antibiotica ingespoten gekregen en ze lag erg te pompen. Ze had koorts en door de medicijnen ging ze heel erg zweten. De DA zei idd dat het een normale reacties was aangezien ze toch sloot water heeft binnen gekregen. Al die bacterieen gingen nu opspelen. Doordat ze op haar longen bleef liggen (ze kon niet opstaan) kreeg ze het erg benauwd. We hebben geprobeerd of ze wilde staan maar ze gingen zo hijgen en zweten dat de DA besloot dat ze moest rusten. Om 3 uur is ze terug gekomen en na weer allerlei injecties hebben ze geprobeerd haar overeind te helpen met stroomschokken. Dit lukt niet, ze putte zich alleen maar meer uit en viel telkens om.
Toen is besloten dat ze overeind getakeld moest worden door de brandweer en dat ze naar de kliniek overgebracht moest worden. Het takelen ging vrij soepel want ze was aardig rustig gespoten. Toen ze eenmaal stond was het gelijk weer goed. Der oortjes ginegn naar voren en liep ook geliijk weer. We hebben een aantal rondjes door de bak gelopen en daarna in de trailer ingeladen. Irene en ik zijn meegegaan naar de kliniek. Hier stond madame gelijk weer een pluk hooi weg te werken. Ze heb een band om gekregen met een ring zodat ze gelijk getakeld kan worden mocht ze gaan liggen. Haar achterhand heeft nog niet de kracht om haar overeind te werken.
Voorlopig blijft ze hier staan. We zijn hier erg blij mee. Ik had niet nog zo'n nacht/dag aangekund. In de kliniek krijgt ze alle zorg die ze nodig heeft dus dat stelt me erg gerust. Morgen gaan we weer naar haar toe.
Ik ga nu lekker even bijkomen van de schrik!