Ben ik weer na een nachtje waken kan ik jullie melden .... Dat het veulen nog lekker bij mama in de buik zit ! vannacht weer waken dus ! Op zich niet erg maar ik moet morgen en de rest van de week gewoon werken dus kan helaas alleen vanavond nog mee waken.
Had een hoop bij de lezen ! Leonoor goed gedaan op de show super !! nk voor ijsco's klinkt leuk ! en wow die windmolen .
Doen we ook hoor, vergeleken met het begin gaat het al super! Toen kwam ik niet verder dan het einde van de steeg, en mevrouw ging in de 'tank sta stil' stand
Nu heeft ze van de zomer al wel een aantal keer in haar eentje voor de wagen ritten gemaakt, het eerste stukje moet ik dan wel altijd even ernaast lopen. Als ze maar bij huis weg is, gaat het prima!
timokyana
kleine stapjes marleen, is ook vooruitgang Kyana was in het begin ook lastig liep te stuiteren en hinnikte hele boel bij elkaar. Nu kan ze het wel waarderen een bosritje.
Wilde eens gaan oefenen nav lesje leon, lange lijnen. Had een (dacht ik ) gewillig slachtoffer gevonden Kyana. Not mw stuiterde ontzettend en de sessie maar snel beindigd. Volgende keer weer als er een 2e persoon bij is Lekker wat vrijheidsdressuur geoefend, dat had ze zo door zolang er maar eten voor die snufferd kwam.
Hmm... ik merk daar eigenlijk weinig verschil in bij Dewi? Wel wat gewoon, maar niet enorm veel. En 's winters is het ook meer 1 modderklomp wat er aan dr benen hangt... 's Zomers is het meer uitgeborsteld, dus dan lijkt het altijd meer.