Vast Succes!! (al duurt het nog even)
ben nu toch wel benieuwd 
Ik zal je alleen toelachen

ga trouwens zo afsluiten weer ff sociaal doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vast Succes!! (al duurt het nog even)
ben nu toch wel benieuwd 

Lopen temptation.

uploaden is traag 

Ik moet alleen geen horrorfilms gaan kijken

.

Sita_ schreef:Ik heb toen in November een weekendje op stal gelogeerd omdat ze met vakantie waren. Heb toen gelijk gevraagd of ik iemand mee mocht nemen. Had toen nog geen verkering en toen heb ik Maya meegevraagd.
En ook al had ik Maya mee, 2 waakhonden op het erf, langs een weg, ik had het er soms echt niet op hoor.. Hoorde allemaal rare geluiden, en dat hoorde Maya dan weer niet. Maar gelukkig waren we als er wat moest zijn met 2..
Was ik eindelijk van al mijn angsten af, kwamen er ineens 2 rare mannen op het erf.. Bleken het Jehova's te zijn.. Schrok me dood..
Arme ziel
Ik heb helemaal nergens last van gehad hoor...
Ik vond die honden in het begin enger dan de hele rest...
Ben ooit eens bijna gebeten door een dier van dat ras (en daarentegen ook genoeg lieve meegemaakt). Maar die beesten zijn zo massaal, en je voelt gewoon dat dat echt waakhonden zijn.

Lekker actievol.
Ik kom dan echt niet meer bij...
Ik vind thrillers doorgaans enger vanwege het psychologische effect, maar een horror? Nee... kan ik me niet druk om maken 
zonde...
Morgenochtend en avond weer... eik niet zo heel veel zin in, maar ik mag een half u langer blijven liggen, moet pas om 8 u aanwezig zijn...
Maargoed, it's all about the money