Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe doe je dat? 

Sorry 

En zo'n lieve hanglip.
prachtig!zoek zelf nog een mooie voor eros,maar ben er nog niet geheel uit.Caily schreef:Tuurlijk gebeurt er niks, en zowel, dan is er gewoon een telefoon en genoeg mensen die helpen waar nodig op de place to be.
Fijn Leonoor! Mag ik eens heel nieuwsgierig vragen hoeveel hengsten je al voor de keuring hebt? Eigenlijk voornamelijk goedkeuring waarin ik geïnteresseerd ben...
Foei!!
Rubriek Vanner Ruinen is nog wel erg leeg nu hoor, dat moet volgend jaar zeker anders! En daarom ga ik dus of gewoon niet, of met paard op vakantie. Tijd van op vakantie gaan komt wel weer als ik niet meer kan/wil paarden houden.
Ik moet nog steeds even goed uitzoeken hoe dat dan gaat. Iets voor volgend jaar om uit te zoeken. Ondertussen willen al zoveel mensen Flynn wel naar Hagestein brengen
Maar Flynn blijft mooi thuis.
) naar Amerika gaan is wat onhandig, en ik wil ook niet mijn hele leven om mijn paarden plannen. Tegen de tijd dat ik geen paarden meer kan houden ga ik waarschijnlijk ook naar Huize Avondrust, dan doe je net wat minder makkelijk een rondreis door west Amerika. Plus dat ik reizen wel echt heel erg tof vind en al jaren naar Amerika wil. Nou kan het eindelijk (qua financiën etc), dan ga ik me niet tegen laten houden door mijn paarden. Ik vind het niet leuk om ze zo lang te moeten missen, maar als Jes nog jaren mee gaat en Flynn ook zo'n 30 wordt, dan kan ik dus 23 jaar niks. Daar pas ik voor

ben benieuwd hoe hij nu weer kijkt.

) dan kom ik in de knoop als ik van 2 kanten bij pak.