Meiden, jongens/chickie
; wat een zalig weekend weer!
Nou doen we het al zoveel jaren en het blíjft maar leuk!
Nogmaals en wederom bedankt Michel, Lisette, Evy & Vrijwilligers: zonder jullie zou dit niet kunnen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
; wat een zalig weekend weer!
heerlijk naar alle combinaties zitten kijken .

en zaken als langzamer gaan vond hij ook niet zo tof geloof ik,maar ik kon er her en der al best fijn mee rijden.
kon goed voelen/ merken waar Dees tegenaan liep.
je proeven waren al zoveel rustiger vandaag!
het was een super weekend!
, ze heeft het zo goed gedaan dit weekend.

Ook weer met zussie 2 nette F proeven gereden. 's Middags hebben Cynthia en ik nog de Pocahontas met Dunla gedaan. 's Avonds heerlijk uiteten geweest met Michelle, Cynthia, Erik, Carolina, Dees en Stefan
Vandaag ging het allemaal wat moeizamer in de L1 (hoezo we waren beide moe?
) maar toch nog 177 (en 1e prijs) en 180 punten gereden. 's Middags mocht Dunla nog 2x de hindernisbaan doen en dat heeft ze ook heel stoer gedaan voor de allereerste keer!
springen ging ook weer top! Ook met Bing gesprongen en 1e prijs in 60cm! Met 70,5 stijlpunten
toen nog met leonoor gecrosst, ze vond het heel spannend maar toen ze het eenmaal door had ging het beter!!
Ze was nog heel opgefokt en eigenwijs van de hindernissenbaam, dat vond ze echt niet leuk om te doen namelijk. Weer wat geleerd overdie dame van me 

En iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten