[TI] Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:26

Oooooooh wat heb ik genoten van mijn zalige douchebeurt zojuist! :):)

Meiden, jongens/chickie <<) ; wat een zalig weekend weer! {:} /3
Nou doen we het al zoveel jaren en het blíjft maar leuk!

Nogmaals en wederom bedankt Michel, Lisette, Evy & Vrijwilligers: zonder jullie zou dit niet kunnen! *\o/*

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:33

Wat was het weer een super wekend zeg !!
En het weer was weer echt top hier wel erg verbrand {:} heerlijk naar alle combinaties zitten kijken .

En zelf genoten van mijn eigen tink die door patrick gereden werd in het L1 super netjes gereden en hadden samen 192 punten gereden nog nooit eerder op gereden en dan een super nette proef gereden Trots !!!! :D

zelf ook heel fijn gereden met mijn Tink en we hebben in dit wekend 3 winstpunten mee naar huis genomen en 2 keer een mooie eerste plaats *D

bedankt voor dit super wekend michel lisette en evy Toppertjes!!!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:40

Ooh helemaal doooooooood hier :+
Heerlijk weekendje gehad, veel zon, en Tinkertjes natuurlijk!
Pocahontas spontaan meegedaan en tweede geworden met kleindochter van Lowara, Dunla. Toch een keertje erop gezeten zo!
Vandaag met Gil van Dees de L1 gereden, en erg tevreden, echt een heel leuk dier!!! Beetje onstuimige galop :') en zaken als langzamer gaan vond hij ook niet zo tof geloof ik,maar ik kon er her en der al best fijn mee rijden.
Had zelfs nog 176 punten met onze, echt heel leuk :D kon goed voelen/ merken waar Dees tegenaan liep.
Dees, komt echt allemaal top in orde :j je proeven waren al zoveel rustiger vandaag!

Leerling Roos had dit weekend haar officiële B debuut met Jerry, en was twee keer eerste met ik geloof 185 en 186 punten? En vandaag ook nog 40 cm springen waarbij ze 2e werden,pfff ik vond het meer spannend dat ze reden dan wanneer ik zelf spring geloof ik }:0

Even kijken.... Leerling Ilse reed twee gelegenheidsproefjes in de B met Jerry en had 180 en 186 punten, en Erik 'van Carolina' heeft zijn F proef ook goed afgesloten en was leuk om te zien! Na slechts twee lesjes bewonderenswaardig Erik!! Echt petje af!!!!

En nu?? Nu ga ik lekker douchen en slapen :D het was een super weekend!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:47

Gillian??? Onstuimig??? Nee toch :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:57

Ze moeten toch echt eens paardenritalin gaan uitvinden :')

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:59

ook hier weer heerlijk gedoucht (wat knapt een mens daar van op)
helemaal trots op onze tinkerdame <3 , ze heeft het zo goed gedaan dit weekend.
zowel met Mariska als met Leonoor. :j
En de cross deed ze ook helemaal niet verkeerd voor de eerste x, in september gaat ze 2 dagen crossen met Leonoor *\o/*
Fam Ruys en vrijwilligers, weer heel erg bedankt voor dit super weekend *\%/*

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:06

Ik ga straks douchen en daarna gelijk doorduiken in mijn bed :D

Hier ook supertrots op mijn stoere poownie <3
Vrijdags 2 winstpunten in de B gehaald en met Michelle een goede F proef gereden. Zaterdags lekker onvoorbereid de L1 ingedoken en gewoon gelijk 184 (en 1e prijs) en 177 punten rijden :') Ook weer met zussie 2 nette F proeven gereden. 's Middags hebben Cynthia en ik nog de Pocahontas met Dunla gedaan. 's Avonds heerlijk uiteten geweest met Michelle, Cynthia, Erik, Carolina, Dees en Stefan :9 Vandaag ging het allemaal wat moeizamer in de L1 (hoezo we waren beide moe? :') ) maar toch nog 177 (en 1e prijs) en 180 punten gereden. 's Middags mocht Dunla nog 2x de hindernisbaan doen en dat heeft ze ook heel stoer gedaan voor de allereerste keer!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:08

Jaaaa hoe ging de cross met Leonoor en Des? We gingen net alles gauw opruimen toen namelijk.

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:14

Ging weer top dit weekend! Super paard! 5 punten gescoord dus nu M2 + 9!! :) springen ging ook weer top! Ook met Bing gesprongen en 1e prijs in 60cm! Met 70,5 stijlpunten :) toen nog met leonoor gecrosst, ze vond het heel spannend maar toen ze het eenmaal door had ging het beter!! :)

jeaninedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:23

Met twee wp in de B (na 10 min inrijden...) super tevreden. De cross echter ..... in september weer puppy ;) Ze was nog heel opgefokt en eigenwijs van de hindernissenbaam, dat vond ze echt niet leuk om te doen namelijk. Weer wat geleerd overdie dame van me

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:28

Lowara schreef:
Jaaaa hoe ging de cross met Leonoor en Des? We gingen net alles gauw opruimen toen namelijk.

Het was enigzins wringen en heel hard werken voor ons allebei, maar uiteindelijk enorm genoten! Was natuurlijk eerste keer voor haar, maar ze deed het super. In september weer!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:39

' mist de like knop' :D

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:48

Thanks lieverds voor alle gezelligheid!!
Vrijdag heb ik echt zoveel proeven voor gelezen weet niet eens wie meer allemaal hahah!!
Zaterdag ben ik onofficieel L1 gestart om Coleman van de Gorterstraat van mijn lieve vriendinnetje Ilse de eerste keer dat ik op deze top pony zat en gelijk 192 punten gereden! Wat een super fijn paard en leuk om zo lekker rond te kunnen rijden <3
Zaterdagmiddag last minute bij laten schrijven in het Z1 onofficieel met knappe hengst Bing (vader van ons knappe veulen Cheyenne M.)van lieve vriendin Monique.
Deze knappe hengst vandaag dus onofficieel Z1 gestart. Voor mij de tweede keer op Bing en voor het eerst in een half jaar weer een Z proef gereden en naar mijn mening dit toch redelijk netjes gereden met 201 punten en een 1e prijs *\o/*

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en in het speciaal de toppaarden die ik dit weekend heb mogen rijden!! Ook zonder mijn eigen topper dus heerlijk kunnen genieten van een weekendje tinkers!!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:49

Vond het echt weer een geweldig weekend :D en nog veel leuker eigenlijk ook dan de vorige keer nu we ook bleven slapen :P

Kan niet wachten tot september! Dan blijven we t hele weekend overnachten :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 23:33

Ik vond het ook 2 leuke dagen. Gezellig bijgekletst met een aantal mensjes en vooral genoten van alle mooie Tinkers. :D

Wie Facebook heeft, voeg mij toe, ik heb alle foto's erop staan.
Zie je jezelf of een bekende niet beschrijf de ruiter qua kleding en dan kan ik nog even kijken.

Afbeelding

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 00:06

Heb je ook keuringsfoto's? Zou je die dan in een apart mapje willen zetten en de link mailen/Pb-en naar mij? Voor op de site :)

Mag de rest natuurlijk ook doen!

Zelf heb ik de keuring gefilmd: https://www.youtube.com/watch?v=FutyX9c ... _KO-OuRSnF

Zo te lezen heeft iedereen super genoten, leuk! Beter weer konden jullie ook niet hebben! Ik vond het erg leuk om even een vleugje mee te proeven van het weekend, blijf de cross erg stoer vinden! Ooit, als ik het paard, en het lef, gevonden heb... 8-)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 04:24

Nou het was heerlijk om de lucht van leusden en de paarden weer op te snuiven. Was gezellig weer zat bekende te zien. En heerlijk van de wedstrijden genoten. Ik hoop snel een keer een weekend mee te gaan. Al is het maar als wekdienst whaha

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 06:29

Ik voor het eerst mee gedaan met Troy!

Was strontnerveus, maar we hebben heerlijk gereden zondag!
Wat ik niet verwacht had is dat we ook nog super punten hadden 189 en 186!
Dat had ik echt niet verwacht, dus ook mijn tinkerzondag kon niet meer stuk :+

We hebben de prijsuitreiking helaas niet af kunnen wachten, komen de uitslagen nog op de site te staan?

In september doen Troy en ik natuurlijk weer mee!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:56

Heerlijk om dit allemaal zo terug te lezen. Het genieten was er bij iedereen vanaf te lezen.
Wij waren zoooo stuk, dat we na de hindernisbaan zijn gaan pakken, en lekker naar huis zijn gegaan

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:17

Ik heb van thuis uit genoten van alle bericht en foto's op FB en hier op bokt :) En iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten *\o/*

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:19

Jschaffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:02

Trots op DotCom helaas op 1 punt na geen eerste premie ster... Maar dat komt vast goed met iets meer trainen... Volgend jaar weer een kans!! Eerste officiële dressuur proefje 194 en tweede plaats.. Cross foutloos alleen wat strafpunten voor te snelle tijd!! Maar ze was heel braaf...

tinkerkyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:21

Hier ook heel tevreden met ons debuut! Had zelfs een winstpunt in het l1 onofficieel, hoe cool xD en de cross heelhuids rondgekomen, jeej!
Vond het heel gaaf om mee te doen en paardlief volgens mij ook. Heb helaas nog geen foto's kunnen ontdekken, dus als iemand wat heeft? Mooi Zwartbont paard met heel lange manen in halve vlechtjes de rest los. Ik reed met een westernhoofdstel en op hackamore. Ben benieuwd!

sweetsoxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:49

was leuk, ben zondag geweest en vele van jullie gezien. Zie ik nu op de foto's hahaha.

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 10:00

Heerlijke tinkerzondag gehad weer. Mijn resultaten vallen gevoelsmatig een beetje tegen, wederom weer gelukt om maar 5 minuten in te rijden voor mijn proefjes (dat moeten we echt beter kunnen plannen) en helaas geen extra winstpuntjes erbij. Springen 80cm ging lekker tot hindernis 6, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden. Hindernisbaan was weer gewoon leuk, maar de cross op beginnners inschrijven (en eigenlijk uberhaupt nog crossen) was echt te veel gevraagd (voor paard, maar eerlijk gezegd ook voor de ruiter:D ).

Het vriendinnetje van mijn zoon heeft ook genoten, voor de eerste keer op een niet manegepaard en dan ook nog een proefje rijden. Dat is natuurlijk super voor een paardemeisje zonder paard. Ook echt super dat dat gewoon kan, hier op de Tinkerdagen.

Gelukkig maar een klein beetje verbrand (toch iets berter smeren bij de randjes van mijn shirt) en ook enorm genoten van de andere deelnemers. Ik ga nog even lekker foto's en filmpjes kijken om na te genieten!