[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:44

Klinkt inderdaad leuk Jess.
Ik ga even in meelees modus gleed bijna uit vanmiddag en schoot gigantisch in mijn rug dus ik kan niet lekker zitten zonder pijn.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:45

Ohh jammer pat!!

Beterschap mira, ik weet uit ervaring dat dat zeer doet

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:55

beterschap mira!

jess,dat zijn leuke plannen!aan het strand kan je natuurlijk altijd mooi wonen en rijden.wel een beetje koud in de winter...

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:55

Ik ben ook al uitgegleden met boodschappentas en al.

ja zeker leuk vooruitzicht. had al stiekem op funda gekeken en er zitten hele leuke binnen ons budget, op dit moment net. nu ga ik graag op vakantie en koop ik graag allemaal spullen voor Grace dud dat opgeven om net rond te komen zie ik niet zitten.
dan maar wachten op zijn promotie. Ze hadden hem al gepeild of hij het zag zitten.

morgen gaat ie weer voor werk naar Singapore. lekker warm...jaloers

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:37

owh dat wil ik ook!! een eigen boerderij!
ooit hoop ik dat die droom waar wordt!! maar voorlopig hebben we even geen geld om een tweede tinker erbij te hebben.. al hoop ik dat ooit wel te kunnen.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:44

zie nu pas dat ik ook in het filmpje van de OP sta terwijl ik niet eens meer meekletste, wat een eer :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:49

Ik ben ook aan het meelezen, ik antwoord uitgebreider uuh morgen misschien :')

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:39

Ha,ha Soprano,idd,Iowa,Dakota,zijn er nog meer?Iowa is echt prachtig hoor!

Patrick wil een bitch?Heb er wel een voor je om te oefenen hoor,maar dan op 2 benen,14 jaar en een waanzinnige puber in de knoop met hormonen,need I say more?Hi,hi,in paardenvorm heb ik ook wel zoiets.....

Draakje,volgens mij staan de leukste tinkers hier hoor <3 Hoewel?????Iedereen vind zijn eigen tink het leukst,toch?

Faye,ik heb voor Mel met haar grote hoofd(Heb ook een Kieffer hoofdstel voor haar,dat is een full)ook de BF Amber,past prima,ik vind alleen de keelriem een beetje krap.

Haaai Becs! :D

Karlijn,een welshje zou ook leuk zijn voor je zoontje,of een Dartmoor,de shetlanders die wij voor onze dochters gehad hebben waren allemaal heel ondeugend,stiekum ook wel weer erg leuk :j

Lotte,Caily ziet er goed uit hoor! +:)+ .Diablo is idd weer wat meer opgedroogd,ook geestelijk,hij wordt steeds leuker.
Waarom twijfels over Kyra?

Hey Andrea,ook bitloos? := Is idd wel wennen he?Vindt zelf kaakgekruist minder fijn als de sidepull.

Jess,jullie plannen klinken super!Vlakbij het strand,heerlijk lijkt me dat!

Hoop dat het snel beter gaat met je rug Mira.

Ga maar eens douchen,net de biksronde/knuffelronde gedaan,presteer het toch weer om iedere keer naar paard te ruiken :=

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:46

Ik rij t liefste gewoon met losjes teugel contact, maar als je contact loos rijdt maakt het niet uit.
Merk wel dta met dit kaak gekruiste het naar binnen vragen meer communicatie vraagt, terwijl dat met bit gewoon een zacht kneepje is

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:48

Nou die op twee benen mag je dan wel houden die is nog maar 4 jaar jonger als dat ik ben dus dat kan ik niet zo goed hendelen denk ik als kinderen uit groep 5 me al zwaar vallen :D

Een bitch op 4 benen vind ik wel leuk moet ik eerlijk toegeven, Shadow kan soms echt een BIATCH zijn dus, een veulen met karakter mag wel!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:03

heerlijk toch, shadow is leuk, en jullie passen goed bij elkaar!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:11

Tnx Carolien, Denzel krijgt ook al zo´n hamster hoofd.. hahaha propje.. dikke wangen zeg maar en zijn neus is wel flink.
Jess meet hem nog ff voor me na donderdag, dus wie weet dat ik toch tot de koop over kan gaan! jeej

Jess.. tnx dat je mij stalkte.. hahahaha

meiden ik ga naar bed, morgen een hot soap en stone massage.. kon ik helaas niet verzetten.. gelukkig is de keelpijn al minder en heb ik morgen mn stem wat terug.. hahaha ben dat piepen wel beu..

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:11

Ja echt fantastisch en Shadow is echt een droompaardje voor mij dan :o , thanks dat vind ik leuk om te horen :o

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:18

Oh heerlijk faye, geniet er van! je klinkt zwoel dus :D

Enne pat +1 like

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:33

ik klink als een kraai met astma hahaha

Nu ga ik echt mn snaveltje toe doen ;)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 07:13

scheelt dat op bokt praten geen stem kost :p

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:01

Zo jullie gaan weer als een trein. Ik zit telkens een spel te doen: hay day!! Kennen jullie dat? Moet je een boerderijnrunnen! Nu ben ik dus verslaafd en moet ik mijn aandacht verdelen tussen jullie en mijn boerderij en werk.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:01

dat heb ik met farmville2

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:24

haha die internetspelletjes haha.
Ik had het een poos met die tycoon dingen hahaha.

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:09

Terug van een weekend Terschelling, dus kom ook weer meekletsen. Heb net al 2 pogingen gedaan tot een meelees, maar steeds dacht de PC halverwege dat ik het zelf maar moest gaan doen. Heb de hoop dus nu even opgegeven en hou het kort deze keer. Fijne dag allemaal!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:50

Paardjes net vers water gegeven ...
waren ze wel blij mee , dit is nog niet zo erg koud , hihihi

Afbeelding

Nu eerst weer een beetje opwarmen , moest ook nog een hek gemaakt worden , had de kleine Welsh gesloopt , hahahah

Afbeelding

En als je die mutsige dames ziet , ... dan smelt je toch ?
Ikke wel in ieder geval !

Voor wie er ziek is of pijn heeft , sterkte en beterschap !

Internetspelletjes heb ik afgeschaft ... zonde van mijn tijd , was echt verslavend , .... nu zitten mijn kids op mijn FB spelletjes te doen ....

En wij wonen dan op een boerderij , maar zou echt nooit meer anders willen ...( Ook al is het gruwelijk hard werken op zijn tijd ..... )
Heb op een flatje gewoond , in een caravan , in een straatje , vrijstaande huizen ( incl. 2 in Zweden ) , 2 onder 1 kap , maar geef mij hier maar , lekker op de boerderij aan het eind van de doodlopende weg ( die dan wel niet gestrooid word , maar dat mag de pret niet drukken , lag me een breuk als de kont vd auto weer wegglijdt ( na 4 jaar Zweden een bult ervaring met sneeuwrijden gekregen , dus vind het wel weer leuk ! )

Dames , ik ga vanmiddag met zoonlief naar de opendag van het AOC. we hebben er zin in , en hij nog meer !
tot later !

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:16

Kan het me voorstellen, ik kijk er ook naar uit alleen wilde ik heeeel graag bij het strand wonen.
Nu woon ik er 15 min rijden vandaag ongeveer, maar dichterbij is beter.
Zit me al lekker te maken met de huisjes daar haha.

En oostvoorne/Rockanje is nog wel bij de bewoonde wereld, daar zou ik niet zonder kunnen.
Ben gewoon van plan om 2 paardjes te houden, hondjes heb ik al en verder geen andere dieren. Gezien ik wel gewoon moet blijven werken buiten het huis dan.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:58

Jess kom nou gewoon bij mij wonen.. lekker gezellig en dan gaan we veulens fokken ;) whahahaha
oo ja dat gingen we toch al.. was ik ff vergeten maar niet heus hahaha

Chantal, je woont daar prachtig ik begrijp ook dat je daar nooit meer weg zou willen... en indd zo'n kudde bij zijn huis is prachtig..

en idd andrea praten via bokt is makkelijker nu haha.. gelukkig is de stem wel iets terug..
net een massage gehad mn rug zat weer zo vast maar voel me nu weer kip lekker... maar merk gelijk dat ik weer heb moeten praten want mn keel doet weer pijn hahaha

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:56

JEEEEJ mijn examens zijn gedaan *\o/*

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:22

Had een heel verhaal getyps, maar tis ineens weg :( nog een keer dan maar!

Lekker Soprano!
Beterschap Mira & Faye!

Tja bitloos, heb 2 merries boom- en bitloos (kaakgekruist) ruitermak gemaakt en dat ging heel makkelijk, maargoed er word ook neits van de dames gevraagd, gewoon beetje recreatief.

Chantal, wat heerlijk dat je zo op je plekje bent! Jesso p termijn ook een droompaleisje... Mijn moeder heeft altijd gedacht dat ik ooit op een boerderij zou uitkomen en dan zie ik nog steeds wel gebeuren ooit, maar neit de komdende 6 jaar ivm hypotheek huidige huis haha.

Internetspelletje, pff hoeveel tijd ik daarmee al verdaan heb.. Ben zo goed al gestopt met facebook games, maar zit og af en toe aan de howrse ook zo'n zinloos spel, maar wel verslavend.. De allerergste is toch Bokt hoor haha!

Karlijn, je zoontje ook het paardenvirus te pakken! Ik zou voor een maatje groter dan een shet gaan. Ik vind Dartmoors (en Exmoors) altijd gaaf, maar Connemara's zijn ook erg leuk! Dan natuurlijk de Fell pony en de Dalespony, maar die zijn denk ik snel te sterk en/of te groot.