@ Leonoor: Gefeliciteerd met je poezebabies

@ Miesemuisje: Wat een schattige avatar!
@ Marian: Weer op Zoë, wat leuk. Volgens mij hoef jij je nergens voor te schamen als je ondertussen al 10 kg kwijt bent

@ Inney: Wat een blitse deken!
@ Jayney: Braaf peerd, leuke foto's. Ontslagen, lekker dan & dat dan ook nog eens via de radio horen, lekker dan.... Die foto's met Fenore

@ Lepel: Vosbont, dus geen effen vos. Ik ben helemaal benieuwd, vosbont is helemaal mijn kleurtje.....
@ Lotte: Wat een blijleespost

@ Fayem: Nieuw haar, fijn dat het naar wens is gegaan & dat je blij bent met wat de kapper je heeft aangedaan

@ Juliekeuh: Spannend!
@ Tinkerplein: Vervelend dat je niet weet wat het is. Beterschap met de patiënt!
Hier vanavond de huiskamer vrij gemaakt van meuk, zooi en bende, oftewel al het gereedschap naar het achterhuis verplaatst en spullen opgeborgen in de garage. Daarna het laagje ter bescherming van de nieuwe vloer weggehaald en stofgezogen en gedweild. Ondertussen deed een vriendin de ramen en toen dat alles klaar was hebben we maar een paar meubeltjes van boven gehaald & lekker in de nieuwe huiskamer gezet. Plantjes in de vensterbanken. 't Ziet er zo gezellig uit, dus die verjaardag vieren komt helemaal goed van het weekend!
Gisteren weer op Keira gereden. Las ieders meningen over hoe beleren en wanneer. Ben zelf tevreden met hoe het nu gaat. Ze wordt 4 in april en is gisteren voor de 4e keer 'echt' onder het zadel geweest. Ze geeft zoveel vertrouwen dat ik gisteren echt op het punt stond om even een galopje te 'proeven', terwijl ik echt geen held ben. Merkte trouwens wel dat ze weer dik word, dus maar weer even op rantsoen gezet én meer bewegen, net als een heleboel van jullie

Ben in het afgelopen half jaar voor mijn doen behoorlijk afgevallen, al blijft dat lastig. 2 zomers terug waren we in Uganda & daar kreeg ik dysenterie. Zelfs daarmee viel ik niet af.... Beetje jammer, dacht bij mezelf dat dat misschien nog wel het voordeel aan het nadeel kon zijn, maar helaas. Doe d'r niet ontzettend veel voor. Beweeg wat meer en eet wat minder. Dan gaat het langzaam, maar wel goed naar mijn idee.
Morgen druk dagje, dus eigenlijk had ik nu al moeten slapen..... Eerst werken, daarna ramen wassen en naar stal. Misschien nog even mee naar de paardrijles van hubbie, maar dat moet ik nog maar even bekijken. Trusten allemaal, slaap lekker!