gafe fotos zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schimpje schreef:Pfoe!! Stapte gisteravond om half 10 binnen!![]()
Heerlijk weekend gehad, ondanks dat ik zelf behoorlijk klote in m'n vel zat.. Heel veel gehad aan de lieve steun van iedereen!![]()
![]()
Benson liep wel oke, had hem fijner willen/kunnen hebben maar gezien hoe ik zelf was, ben ik heel tevreden met dit resultaat. Vrijdag hadden we 201 en 211 (en hij was heeeeul stout!), zaterdag 205 en 217, zondag 204 en 214. Heb mooi stuivertje gewisseld met Esther, steeds allebei een proef gewonnen. (Es, vond echt dat je haar superfijn aan het lopen had, respect hoor!
) Zag gisteravond trouwens dat ik zondag zelfs een 9 had voor m'n halve volte halve baan in verzamelde galop en I halthouden en groeten! Verder 8en voor m'n drafappuyementen, 8en voor binnenkomen, 8en voor overgangen en 7ens voor de keertwendingen en eenvoudige wissels!
![]()
Gister HC in het Z2 gestart en 201 en 202! (met een -2 omdat Liekje te laat las..) Jury vond dat ik wel officieel moest starten, want het was wel Z2 waardig.. Na heeeul veel twijfel, toch maar gezegd oke.. Was dus eigenlijk ook van plan, maar had geen coupons meer bij me dus heb het ook maar onderling gelaten.. De helft van de wissels gaan wel goed, de galop appuyementen reed ik voor 7ens. In de zigzag's werd hij nog wat strak maar verder liep hij boven verwachting vloeiend die proef door.
![]()
Stand is nu Z1+21 dus denk dat we binnenkort toch maar wel officieel over gaan. Maar eerst nog even een paar lesjes vliegende wissels nemen!![]()
*En nu beginnen aan de geweldige taak om de auto+trailer uit te mesten..* Zucht..*
MelanieB schreef:Angeliekje schreef:In september kan mijn bijrijdster zoals deze dagen ook nietNog mensen hier zonder tinker die eens mee willen doen op een aardig pittige tinker met dressuur- en springaanleg
Hier hier hierIk ben tinkerloos het komende 1,5 jaar of langer
Angeliekje schreef:Van mij mag je hoorMoet je van te voren wel even komen oefenen op Anouk, want het is niet altijd een even makkelijke tante (vooral erg héét op ander terrein...).
Kan ik vast kijken of ik vervoer kan regelen
![]()
Doe je niet meer mee met Bonny dan?
MelanieB schreef:Angeliekje schreef:Van mij mag je hoorMoet je van te voren wel even komen oefenen op Anouk, want het is niet altijd een even makkelijke tante (vooral erg héét op ander terrein...).
Kan ik vast kijken of ik vervoer kan regelen
![]()
Doe je niet meer mee met Bonny dan?
Is goed hoor!Ben wel wat gewend van Bon.
Gelukkig woon je vrij dichtbij.
Nee.. Bon staat een jaar op rust