Ik vroeg mij eigenlijk af wie er allemaal naar de hengstenkeuring
in Schijndel gaan eind Maart. Ben erg benieuwd wie ik daar
allemaal tegen kom
Iedereen een fijne dag en Bianca tot vannacht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lies Eevee schreef:Ik vroeg mij eigenlijk af wie er allemaal naar de hengstenkeuring in Schijndel gaan eind Maart. Ben erg benieuwd wie ik daar allemaal tegen kom

dus ben benieuwd...

.
.
En heel veel sterkte vandaag zal idd niet makkelijk worden
) haha

Dus weet niet of ik er zal zijn.
eens zien wat ik vandaag krijg bijgelezen :=
heel veel sterkte vanmiddag!! en zandstalletje ziet er netjes uit
maar niet erg vooruit gegaan
er was een turbobuisje afgebroken
wist niet dat dat ook al kon
maar was €75 dus valt nog mee...
moest 3 uur staan/ hangen en daar kan mijn rug niet tegen
kon wel beetje lopen maar eigenlijk te druk dus dan weer last door het geschuifel
maar bankje thuis lag lekker en bedje ook dus nu ben ik weer fit

hij stond er zelf van te kijken) Ze hebben met 7-2 gewonnen en staan 2e in de poule. Thuis ben ik nog even gaan douchen en we gingen dus pas om 01.30 uur slapen. Mich lag op de bank te maffen want die wil altijd perse op me wachten (
mannen) Lekker geslapen dus, alleen Mich zijn wekker ging om 5.30 uur af, deze gaf hij na de 2e keer zo'n rotklap dat die niet meer afging
Tja toen kwam die te laat he hihihi
Lekker gevisualiseerd van Mirjam (ben je ook wezen kijken dan)
Wel rare gewaarwording inderdaad van die radio, maar ja in dat soort huizen waar veel mensen overlijden, gebeuren dat soort dingen wel vaker geloof ik.

hij werd er heel sloom van
en
ja ik slaap in principe overal
dus bank voldoet prima om uit te rusten 
ellieellende schreef:Nou Mirjam, heb je zadel getest en deze is zeker goedgekeurd! kan er lekker op dressuren![]()
Niamh was erg blij dat ze mee mocht, was weer ff geleden dat ze op de trailer had gestaan, maar vond het prima en ze liep lekker haar best te doen, de buiging om het binnenbeen wordt een steeds lastiger punt met die bolle buik, maar ze was lekker voorwaarts dus heb ze ook ff lekker laten uitkuren met het galoperen, de achterbeentjes zijn zelfs nog een cm of 4 van de grond gegaan bij een poging tot een bokjeachut moedertje
![]()
Heerlijk om weer eens lekker te werken!
Lekker weer beetje aan het werk met Niamh
en "moeders" had er ook nog zin in

snowdon schreef:Die cake ziet er verdomd lekker uit, Mirjam. Die heb ik vast wel eens op, cake met choco noem ik dat dan gewoon
Was beetje kruimelig maar wel lekker. Ik geloof gebakken door Berdien?

_Rhiannon_ schreef:mnkortleve schreef:Al bijna 2 jaar zelfsDenise doet er dus dagen over om klaar te komen

Dat soort dingen wil je dus echt niet Mirjam...

sommige dingen blijven denk ik altijd in je geheugen gegrift staan als de dag v gister
Sterkte ermee!!
vol met slagroom
(en verder niks bijzonders) kunnen ze niet wat orginelers verzinnen
(en dan dat de mensen ze zelf mogen versieren
)
Dat vind ik een geniaal idee...
Op de bruiloft zelf de cupcakes gaan versieren...