ik heb altijd western gereden.. ik rij pas sinds een paar jaar dressuur.. zo af en toe zie ik nog wel eens een foto van mezelf waar ik stiekem toch weer als cowgirl op me paard zit
een zwaar over de top opvrolijk liedje.. echt zoo verschrikkelijk over de top en overdreven dat je gewoon wel moet lachen kreeg hem zelf ooit eens maar nu kan ik hem niet meer vinden..
Nathalie83
Geplaatst: 09-10-09 23:06
kuzznathalie schreef:
m&m en rolo er allebei uit??!!! waarom?
geen idee.. zodat er nieuwe smaken kunnen komen ofzo.. heb al eens gevraagt of ze nog terug kwamen.. wist ze niet..
ja aan wie anders.. die lui met gestreepte shirts lopen altijd verweg achterin de keuken interresant te doen..
Grit
Geplaatst: 09-10-09 23:08
Zo, het duurde even, maar kon het filmpje bekijken. Wat leuk zeg, ze hebben er ook allebei lol in. Hoorde nog een muziekstuk dat we ook in onze viertalproef hadden.
Vince is western gereden, wie weet ga ik ook ooit die kant op. Maar dan wel met begeleiding. Voorlopig blijf ik nog even dressuren. Met Bert wilde ik ook gaan western rijden. Het viertal was gestopt, met dressuur vond ik de Z te moeilijk voor hem, dus ik wilde een nieuwe uitdaging. Helaas was er de tijd niet meer voor.
Ja die miepjes zijn soms zoooo uhmm.... tja... Nou weet je? Er zat toen ik nog op school zat een jongen bij mij in de klas, die werkte ook bij de Mc Donalds. En die ging daar een 'spreekbeurt' over houden. Hij vertelde dus dat je als je daar wil werken, je minstens HAVO-niveau (denkniveau denk ik) moest hebben, ze hebben speciale 'Mc Donalds'-opleidingen enzo...
Zonde is dat dan he Grit.... Ik betrap me zelf er geregeld op dat ik al plannen loop te maken om met Himesh te gaan doen omdat ik dat mezelf niet meer met Snowdon zie doen Is eigenlijk van de zotte....
Nathalie, ik kan me zo voorstellen dat die kassamiepjes bij de Mac niet weten wat ze van hogeraf beslissen