Beterschap Annique

Mooi veulen zeg!
Ik ben echt dol op Hafjes zonder bles.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben echt dol op Hafjes zonder bles..
Vind ik mooier dan met bles! Ze heeft ook zo een fijn koppie

Zit je echt niet lekker hoor

aan iedereen die het nodig heeft! timokyana schreef:lordj: om 16 komt da
nare man berdien, bah, aso!
l0rdJ schreef:GoedendagNaja ofmoet ik zeggen slechte dag lig met koorts op bed......
Heb jullie wel bijgelezen maar niet echt fut om alles te onthouden sorry, hoofd zit volAspirines willen niet echt gaan werken.........
Iemand nog een erg mooi haflinger merrie veulentje kopen?
Klasgenootje en tevens goede vriendin van me heeft haar veulen in de verkoop staan, als ik geld had wist ik het welIk ben dol op beide haar ouders , en zelf mag ze er ook wel wezen!
[EA-TK-PP] Luxe haflinger merrieveulen(NordseeXStrizzi v/d heksenketel)

Welkom CP
meesten stellen zich wel even voor
ennuh hier mag je dus gewoon meekletsen hoeven niet persé vragen te zijn of zo!
bij tinkers vind ik het dan altijd wel weer erg leuk/ apart als ze weinig wit op hoofd hebben
komt net een collega binnen en kijkt ineens heel raar "huh wat hoor ik nu" ... heb radio aanstaan op mijn laptop
hij kon ff niet snappen waar dat geluid vandaan kwam
(heb laptop ook dicht en dan groot scherm erlangs
)
)
maakt het even wat makkelijker misschien

Wordt er helemaal vrolijk van.
Weinig wit, veel wit, maakt allemaal niet uit. Zolang ze maar gewoon lekker stevig zijn, met een guitige kop erop
ja wel échte Haffies en geen sportpony's 
je leuke allstarts zijn binnen 

Ik woon ergens in Drentse Erica maar ben ook veel bij mijn vriend te vinden in Oudleusen (vlakbij Ommen) daar staan de paarden ook 
2.5 maand geleden heb ik een shetland veulentje gekocht genaamd Binqy. hij is nu bijna 6 maand oud en zooo schattig 

)