Ik lees hier wel mee hoor dames Ik kan idd die dingen wel doorsturen naar diegene die het topic maakt. Ik wil evt wel nog iets leuks doen. Maar dan na de examens.
J_E
Geplaatst: 04-06-14 12:44
Gefeliciteerd!!
Oh ja, ik zal kijken of dat vandaag lukt.
Gister poging tot foto's maken gedaan. Pfff... Noeka wil alleen maar het fototoestel opeten of mij, werkt niet echt goed, haha.
Gi is ook zo'n lekker ding. Gister even rondje gemaakt, had steeds telefoon, maar dat maakt op Gi niet uit! Toen we terug waren had mijn man voor de grap zijn voerbak op zijn kont gezet, daar heeft hij zeker 5 minuten mee gestaan en rondgelopen, mal beest
Zeker weten. Moet haar echt nu al wel aanpakken soms, anders wordt ze te brutaal en wordt het gevaarlijk. Zeker als ze straks wat groter is. Moet alles leren hè. Lastige is dat de anderen niks doen bij haar, omdat Aranka erg dominant is. Zou fijn zijn als zij ook wat duiderlijker durfden te zijn.
voor mij is het momenteel bijlezen.maar probeer meer te reageren als het kan. vorige week op vakantie geweest.slecht weer gehad,en bungalowpark viel ook tegen.erg jammer,maar wel even lekker om er uit te zijn geweest. de 2 meiden hebben eros goed verzorgd en lekker gereden terwijl ik er niet was.daar kan ik op vertrouwen.zijn bezig geweest met eros trapjes probleem en dat is er zo goed als uit.ook de paraplu vindt hij niet zo eng meer.enkel als t wappert schrikt ie,maar herstelt zich vlug. goede vooruitgang dus.
niene ,ik zal je straks even pb-en met mijn stukje en foto's.
Tsjah Chi is ook zonder andere veulens opgegroeid en dat was echt een trut als veulen. Nu is het het liefste paard dat er bestaat maar wat was ze een draak als veulen want opvoeding kreeg ze van Cheyenne niet echt en de kudde vond haar schattig en liet haar alles toe.
Knappe mannen hoor! (Alleen lag in een deuk om het vliegenmasker)
J_E
Geplaatst: 05-06-14 12:55
Oh ik vind Guess echt zoooo gaaf En goed om te weten dat het met Chi goedgekomen is Er is nog hoop!!!
Fijn dat het met eros goed gaat! En toch lekker uitgerust op vakantie. Beste van gemaakt dus.
Gisteravond heb ik mijn schimmeltje verkocht. Ze komen hem vanavond ophalen. Een beter plekje had hij niet kunnen krijgen volgens mij (elke week de masseur op stal bijvoorbeeld ). Bij een instructrice komt hij en er gaan 2 meiden mee rijden en tutten van 10 en 15 jaar. Voor de mensen die denken, huh, een half jaar geleden heb je hem niet verkocht. Klopt, toen pasten de mensen niet helemaal, die keken van een afstandje en vonden hem wel oké, plus dat mijn zoontje het toen heel erg vond. Nu kijkt hij er niet meer naar om, en Gi is zo braaf, dat hij daar ook wel mee uit de voeten kan mocht hij toch weer zin krijgen. En volgens mij zijn dit mensen waar de pony ook helemaal op zijn plek is. Vanaf morgen alleen nog maar haarballen in de wei. Had ik een jaar geleden niet kunnen denken!
Jij weet het beste wie bij je paard past en als deze mensen goed zijn voor je paardje is dat toch super?
Ja, Chi heeft iedere keer met me geworsteld voor leiderschap. Ze was heel dominant. Maar nu is ze echt de liefste in de wei. Hinnikt als ze me ziet, stalkt me in de wei, rijdt super lief en luistert geweldig goed. Ze is enoooorm mensgericht en ik had echt altijd gedacht dat ze een lastpak zou worden. Dus dat komt goed hoor met jouw kleintje heb daar wel vertrouwen in
Dankjewel trouwens Ja hij moet dus een netje om omdat hij last heeft van de zon, hij knippert constant met z'n ogen. Caillin heeft er ook eentje om maar werkelijk iedere dag heeft een van de twee hem weer afgegooid