Hier laatste volle dag, dan morgen ochtend nog en donderdag ochtend en daarna gaan de examens in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kan idd die dingen wel doorsturen naar diegene die het topic maakt. Ik wil evt wel nog iets leuks doen. Maar dan na de examens. 

En goed om te weten dat het met Chi goedgekomen is
Er is nog hoop!!!
). Bij een instructrice komt hij en er gaan 2 meiden mee rijden en tutten van 10 en 15 jaar. Voor de mensen die denken, huh, een half jaar geleden heb je hem niet verkocht. Klopt, toen pasten de mensen niet helemaal, die keken van een afstandje en vonden hem wel oké, plus dat mijn zoontje het toen heel erg vond. Nu kijkt hij er niet meer naar om, en Gi is zo braaf, dat hij daar ook wel mee uit de voeten kan mocht hij toch weer zin krijgen. En volgens mij zijn dit mensen waar de pony ook helemaal op zijn plek is.
Ja hij moet dus een netje om omdat hij last heeft van de zon, hij knippert constant met z'n ogen. Caillin heeft er ook eentje om maar werkelijk iedere dag heeft een van de twee hem weer afgegooid