[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:37

jeetje Diaz, wat heftig zeg! Hopelijk komen ze er snel achter wat er is zodat ze er iets aan kunen doen!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:43

Nog 40 pagina's en dan nieuw topic :D.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:57

jeetje diaz
heel veel beterschap!!! zal weer aan het werk
zit even in mijn pauze te bokken .

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:10

Ik merk dat er een hele boel verkouden,ziek,zwak en misselijk zijn.me too.erg vervelend allemaal.Beterschap aan allen die ziek zijn :(:) !

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:29

jemig lees je verhaal net Diaz! wat erg voor je! heel veel sterkte :(:)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:32

Moet ik eigenlijk ook een foto naar je opsturen Diaz?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:58

@ ringelberg :j
Diaz schreef:
MAIL VOOR DE OPENINGSPOST!

Wil je in de openingspost van het eerstvolgende LGV HK topic? Mail mij dan naar klijntjuh@gmail.com

- Je Bokt-naam
- Je echte naam
- eventueel geboortedatum
- naam(en) van je tinker en hun geboortedatum
- Foto van je tinker helemaal (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- Hoofd-foto van je tinker (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- eventueel woonplaats
Het is erg leuk om een foto van jou MET tinker te doen natuurlijk, maar eventueel los een foto, of geen foto mag ook!

- Een korte omschrijving van je tinker, jezelf of jullie samen!
(bijv: Wij rijden western en zijn dol op lange strandritten.. of : TinkyWinky eet alles wat los en vast zit... ik ook.. of Setjesfreak met smetvrees.. dat soort dingen ;) )

Leuke Quote word wel verzameld voor je!

Enneh... geef een kleur aan die goed bij jou en/of je tinker past! Dan word jouw 'lijstje' die kleur!
(als je gothic bent en je bent niet zo van het pastel roze :') Of je bent meer een lente-groen persoon :P )

Anyway.. lang genoeg zo!!
Hahaha

Enneh.. iedereen het eens over de titel: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken ?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:10

Hee Inge ook hier :D

Jullie gaan wel erg hard!

Ik heb m'n auto dus mijn sociale leven weet terug :D *\o/*

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:38

dat is fijn mallow!!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:48

@Diaz: Heel erg veel beterschap er mee. Het zit je allemaal maar niet mee. vanuit hier stuur ik je even wat energie en steun!

Ik heb vandaag even een dipje, heb alles bijgelezen in het topic, maar ben zo aan het balen en chagrijnen dat ik maar niks terugschrijf. Ik heb vandaag op twee sollicitaties weer een NEE terug gekregen en ik word er niet goed van en ook behoorlijk onzeker. Vanochtend had ik om half tien het sollicitatieformulier verstuurd en kreeg om 7 over half tien al antwoord dat het dus nee was. Dan ga je toch denken dat ze alles nog niet eens gelezen kunnen hebben.
Bij de een heb je teveel diploma's en bij de ander te weinig ervaring, blegh. Ik krijg zin in een bak Ben&Jerry's om de ellende weg te eten, maar ja de lijn....
Ik ben even een blok hout zoeken om tegenaan te trappen.....................

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:09

Becs,t komt wel goed schatje :(:) er komt voor jou echt een fijne baan.

Hee Eef,hoest?

Niklana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:19

Wauuww, er staan zoveel leuke Tinkers op dit forum !
Ik en mijn vriendinnen zijn er helemaal gek op!

(Ookal hou ik zelf ook van PRE's en Clydesdales :))

Maar wij vinden dat tinkers iets speciaals hebben, ze hebben echt een leuke uitstraling en het zijn echte blikvangers waar je niet omheen kunt! :D

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:21

Inney en ringelberg sterkte....

Prachtige sul gezien met nieuwe outfit,wat is sul veranderd.
Maare je hebt nog een tinker toch of maak je daar geen foto's meer van?
Rij je die ook western?

Balen Becs....raar dat ze zo snel reageren.

Diaz,heb je veel bloed verloren na je bevalling?
Anders pb je mij als je wilt...denk ik ff met je mee...

Mallow,heerlijk dat je je weer verder kunt verplaatsen!

Ben ook aan het mooie weer toe,wordt chagy van het weer en omdat ik niet kan rijden!
Morgen wat les in parelli.
Heerlijk paard heb ik!

Super dat jack blijft,vindt het een prachtige tinker.
En ach missschien had Jack voor jou wat groter gemogen,die van mij had wel wat kleiner gemogen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:08

@ Becs.. bah.. dat is even balen.. maar dan zijn ze je ook gewoon niet waard hoor! :(:)

@james_bont.. Ik heb 3 liter bloed verloren.. maar ook een aantal zakjes bloed gekregen erna, en verliet de high-care met een ok. bloedwaarde.

Net dus terug van het ziekenhuis.. niks mis met mijn hart, dus geen hartritmestoornis of whatever.. alleen weer flinke dalingen in mijn bloeddruk te zien...
zonder oorzaak...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:19

:(:).. Dan heb je toch liever dat ze wel wat vinden he Karlijn, dan deze onzekerheid.. Vreselijk..

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:35

Karlijn,ik heb je mailadres en ik stuur je vanavond ff wat informatie..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:56

Mallow schreef:
:(:).. Dan heb je toch liever dat ze wel wat vinden he Karlijn, dan deze onzekerheid.. Vreselijk..

:j ;(

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:14

zal ik mezelf er ook bijzetten? of is dat niet echt eerlijk want ik ben er niet elke dag

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:00

Maakt niet uit hoor, zolang je het topic een beetje volgt en af en toe wat post of gewoon meelees mag je..

Net even gaan wandelen met Jack, had z'n hoofdstel aangedaan en leidtouw, en gewoon 'm er naast lopend gestuurd en stil gezet via de teugels. Ie deed echt heel goed mee. Ook 'm netjes aan de kant laten gaan voor auto's. Zonder het leidtouw te moeten gebruiken. *\o/*

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:05

Gelukkig is de carnaval weer over ellie, kun je weer veilig over straat :D

Goed bezig geweest gister Marian!

Wauw, knappe Sul met zn mooie tuig!

Leuk dat King gister zo lekker zijn energie kwijt kon :)

Super leuk dat roze Linda!
Ik heb dezelfde alleen dan zonder teugels.

Jeetje wat sneu Inney... sterkte.
Fijn dat hij weer eet en pijnmedicatie krijgt.

Wat gek dat hij dat alleen in het fries deed caroline. beterschap voor je keel.

Echt verschrikkelijk inge... sterkte.

Leuk dat silas komt logeren leonoor.

Super dat je vervoer hebt karlijn!
Echt zo vervelend dat je nog steeds niet weet wat er nu aan de hand is... Mijn zus had hetzelfde ziektebeeld als wat jij omschrijft en die heeft een chronisch vermoeidheidssyndroom. In combinatie met een allergie voor bijvoorbeeld lactose waar ze ook weer moe van werd. Maar dat zegt natuurlijk niets.. Hopelijk komen ze er bij jou snel achter wat het wel is.

He wat balen Becs, kan me je frustratie goed voorstellen.

Lijkt me wel hoor bommetlje :D

Ben vandaag bij de kno arts geweest ter controle (mijn amandelen zijn geknipt), het is wel aan het genezen maar wel erg langzaam en heb een keelontsteking wat niet echt meehelpt.
Ze wouden een vervolg afspraak maken ter extra controle maar heb gezegd dat ik het wel laat weten als het erger wordt, blijf anders op en neer gaan.
Daarna boodschappen gedaan en door naar de paardjes. Zometeen nog even koken en dan heb ik alles gedaan wat moet voor vandaag.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:22

hier ook iemand in de lappemand.. voel me ook niet echt lekker.. maar manlief is ook ziek, maar die denkt dat ie doodgaat..
dus zo ff snel nog eten en dan naar mn tante.. die geeft een mylaine(of hoe je het ook schrijft)avond

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:23

het hoort er momenteel gewoon bij maartje.ik ben eigenlijk al een week of zes verkouden.soms is het wat minder en is het af en toe een kuchje,maar nu is het weer snotteren tot de met.Ik heb er zelden zo lang last van,maar ik kom nu veel meer buiten,en pak het dus sneller op.
heb even lekker gewandeld met mijn dametje.in het begin heb ik de zweep even moeten gebruiken.ieder grasje dook ze naar toe.Ja en dat wil ik dus niet.even mag,maar daarna weer doorlopen.
vervolgens kwam ik een stalgenoot tegen en die vertelde dat in groesbeek op een manege/stal rhino is uitgebroken en er al 3 paarden zijn overleden.Andere paarden zijn wel ziek.brrrr groesbeek is niet eens zo ver weg.en in een plaats er in de buurt zijn vermoedens van rhino
ik hoop dus echt dat dat wegblijft hier,voorlopig ga ik kyona dus niet opzoeken.

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:25

james_bont schreef:
Karlijn,ik heb je mailadres en ik stuur je vanavond ff wat informatie..

Hoi Karlijn,ik heb je wat informatie gestuurd...
Ik hoop dat je er wat aan hebt..

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:29

Wietske, tuurlijk hebben we Jinty ook nog, maar aangezien Jamie het op het moment erg druk heeft met school en ik, als ik tijd heb eigenlijk bijna altijd Sul pak, wordt er op het moment erg weinig gedaan met haar. Als het rijweitje weer droger is, dan zal ik Jinty ook weer eens wat vaker pakken. Sul kan ik alleen laden dus die sleep ik overal mee naartoe om te rijden, maar Jinty heeft een trailertrauma opgelopen, dus die krijg ik met geen mogelijkheid alleen geladen .......... en aangezien ik helemaal in m'n uppie bij die boer sta en ze een bloedhekel heeft aan mannen .............. krijg ik haar niet op de trailer zonder dat Jamie er bij is. Gelukkig kan je Jinty een maand laten gras maaien en dan gewoon weer opstappen, dus dat scheelt. Jinty wordt trouwens gewoon "Engels" gereden. Had het leuk gevonden als Jamie met me mee zou "overstappen" naar Western, maar helaas ............... Jinty is vroeger trouwens wel eens western bereden, dus ik denk dat ze het best wel snel zou oppakken.

Karlijn, jeetje wat klinkt dit bekend. Bij mij was bij m'n laatste zoontje de placenta los gescheurd. Was 1 groot bloedbad. Heeft bij mij een paar maanden geduurd voordat ik weer een beetje normaal functioneerde, maar is gelukkig toch weer terug gekomen met staalpillen. Hoop voor je dat je snel weer helemaal op de been bent en dat ze in ieder geval de oorzaak kunnen achterhalen. Zou een hoop schelen. Neem aan dat ze het ijzergehalte in je bloed al lang hebben gecheckt? Heel veel sterkte meid!

Lor, lekker gewandeld met Jack. Was er goed weer voor ........... bij ons waaide het alleen wel behoorlijk.

Sandra, beterschap! Enneh .......... mannen zijn altijd veel zieker dan vrouwen .......... weet niet hoe dat komt O:)

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:37

@ Inney: Wat mooi dat het oudje weer wat eet! Nu maar afwachten hoe het verder gaat, maar als ze lekker aant knabbelen gaan is d'r in ieder geval weer wat hoop.

@ Karlijn: Wat fijn dat je Diaz met een trailer kan verhuizen! Fijn dat je nu ook weet dat je hart niks mankeert, maar inderdaad zo balen dat je niet weet wat er achter je klachten zit... Nu maar weer bloedwerk afwachten of niet? Fijn dat mensen hier met je meeleven en met je meedenken, lijkt me.

@ Mallow: Je auto weer terug, wat zul je je nu inderdaad weer lekker mobiel voelen :D

@ Becs: Ik kan me voorstellen dat je je, als je na 10 minuten al een 'nee' terug krijgt, ook totaal niet serieus genomen voelt. Ontzettend balen! In welke tak zoek je eigenlijk werk?

@ James_bont: Blijk ik jou gewoon al te 'kennen'! Nou ja, kennen is een groot woord, maar volgens mij hebben we zowel op de keuring in Zuidwolde 2 jaar terug, als op de keuring in Pesse vorig jaar staan kletsen. Je nodigde me nog uit om op de poown, als die zo ver was, naar jou toe te komen voor een buitenritje, was wel te doen zei je toen ;) Viel wel mee met de afstand.... Grappig om je ook hier tegen te komen!
Wat leuk trouwens dat je parelli les krijgt, wat doe je dan zoal?

@ draakje: Wilde je een foto'tje van een stapel waterijsjes sturen, maar dat lukt me op 1 of andere manier niet. Maar het idee mag duidelijk zijn: Beterschap met je keel. Bij mij zijn mijn keelamandelen ook op latere leeftijd nog weggehaald en mèn, wat was dat vervelend!

@ Sandra: Mannen zijn altijd slecht in ziek zijn :') Jij eet smakelijk & veel plezier vanavond!

Vandaag de hele dag aan het vliegen geweest, gelukkig morgen een rustig dagje voor mezelf. Heb in ieder geval 's ochends 3 stalletjes te mesten, dus vind niet dat ik verder nog enige andere sportieve activiteit hoef te ondernemen :+ Daarna Keira even aan het werk zetten, weet nog niet of ik ga longeren of ga grondwerken.

@Lot, had ik jou nou al niet eens eerder gehoord over recht richten e.d. waar je bij Luna een begin mee wilde maken ofzo?