Verdorrie........heb van de week 2 rammen laten helpen. Bij de ene was het niet helemaal gegaan als standaard die heeft volgens mij een ontsteking zitten.... Bij de ander heeft een hechting eruit gehaald zover ik kan zien.....en kwam een beetje waterig bloed uit...... Kan Timon niet temperaturen en poemba heeft 39.2
Ahhhhh kom ik eerst hele luie foto’s tegen van Say! Liefff En Patrick!!! Vindt het echt een knapperd! Killerkitty’s fluffydoggie kinderboerderij Kijk! En daar komt de samenvatting van Ingrid!!!! Zie je, achterstevoren bijlezen werkt!!
Mirjam 20 euro per keer klinkt normaal, maar 450 per mnd klinkt ineens heel anders Ellen bied zich aan zou een mooie deal zijn toch WEL HE?
Dé Trea heb ik ook ontmoet alleen wilde ze toen geen instructie geven en morgen druk met alle kids en zonder john
ARME TREA!
Grit GEFELICITEERD met Carlo HIER OOK NOG VAN MIJ!!
Dat carnavalsliedje en ik denk trouwens dat we dit jaar met carnaval veel new kids zien lopen
IK VIND M ERG LACHEN DAT NUMMER
Lies ah nu is het "officieel" hij heeft ADHD, weet dat bij sommigen medicatie heel goed helpt maarja bij anderen weer niet... hoop dat ie er iets aan heeft op school en weer geholpen door osteo, maar nog niet klaar
DAAR HAD JE AL EEN VERMOEDEN VAN TOCH< NU HEEFT HET BEESTJE EEN NAAM…..
Claudia last van rug
BAH!
Henkie alweer helemaal de oude en krijgt luxe voer haha hier bij DA's dieren hetzelfde
VERWENDE HENKIE!
Joyce ineens ook nog strotverkouden Ja ik wil ook die mc flurry proeven en ik had ook gewoon gebeld en gezegd dat dit niet over het weekend kan wachten Maar hopelijk red je het wel tot na het weekend zonder
IKKE OOK VERKOUDEN SINDS VANDAAG! BLEGH
Banbay weer thuis
CHECK, DAAR HAD IK AL OP GEREAGEERD
Carola klinkt als een leuke dag op werk en met z'n allen veel gemaakt!!
DAT WAS DE VEILING TOCH?
Dagmar heeft topic af en 4 dozen pannekoeken gekregen
PANNENKOEKEN CHECK, EN TOPIC IS ER KLAAR VOOR!!!
Marja ook aan het snotteren enzo en weer voorzien van vaatwasser en ook magnetron en ouke maar naar goed adres toch en op baggio in zee en die konijntjes wat schattig
GAAF! BAGGIO IS EEN LEKKER DING!!!!
Bij Britta nu natte smurrie Vast heel veel Plezier morgen Go Benson Go Benson en 4 jr samen Gefeliciteerd!!
GEFELICITEERD!!!
O Denise Heerlijk succesvol 1ste ritje in bak heel lekker gewandeld en terug zelfs al stukkie erop en gaap ging al snel weer hooi eten Haha en hij staart je dus na
CHECK! HAHAHAHA
haha Ellen komt door marja op idee om trailer mee te nemen naar Ikea
IS OOK GELUKT MET PURINA MOBIEL, KAARSJES, LACK TAFEL EN RARE LEDLAMPJES!
Kim pff wat een nieuws tante van vriend niet lang meer te leven door kanker en morgen jarig... lastig maar idd gewoon vieren:j en Vast Gefeliciteerd!!
ALVAST GEFELICITEERD KIM EN STERKTE VOOR JE VRIENDIN
Wij hebben we een bad maar gebruiken hem nooit
ZOU IK OOK DE TIJD NIET VOOR KUNNEN NEMEN HOOR
Mirjam lief geknuffeld met grainey
ALTIJD LEUK
Annique Succes met examen!!! caafje overleden en lieve foto's met pall
HIER OOK SUCCES GEWENST! Angela druk aan het werk en niemand wil overnemen terwijl jij genoeg geholpen hebt pff en hond geeuthanaseerd