ja bianca weet ik net die eefje nu tijdelijk heeft is ook leuk ... *beveelt geen foto's te tonen* ~~}>
ja das waar nathalie, hij crosst me nog steeds overal heen, anders had ik op de fiets gemoeten. We zaten woensdagnacht (na het darten) in een hoosbui en we hadden de grootste lol, was wel erg komisch.Ahhh Leon als hij dit krengetje ziet smelt hij wel hoor met die paarsblauwe ogen van haar...
grid schreef:ja bianca weet ik net die eefje nu tijdelijk heeft is ook leuk ... *beveelt geen foto's te tonen* ~~}>Noorse Boskat
Hier twee huizen verder hebben ze een Ragdoll en een Maine Coon (en een kat met halve platte oren, hoe noemen die ook alweer?), ook zulke gave katten!Joyce heeft ook een gave Snowy!
snowdon schreef:hmm waarom moet ik nu aan hele foute homo's denken in zwart leer?zie je wel dat het homotaal is
snowdon schreef:Die kan ik me even niet voor de geest halen?Ach als het maar haar heeft! (de viervoeters he)van die kale, ieuw die zijn zó lelijk
snowdon schreef:Denise, je kan best meer mee kletsen terwijl je wacht Was even aan het ruzien met m'n fototoestel.Lens was schmutzig.
snowdon schreef:Ja die kale poesjes schieten als paddestoelen de grond uit! dit moet je voor de grap eens visualiseren...
en haar bij mannen.... ehh borsthaar vind ik erg lekker hoor... Had eerst een hele kale man, nou dat moet ik van mn leven niet meer