Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben even sneller in antwoorden 
wel begrijpelijk want de rest is niet echt speels behalve Nova, maar die gaat zaterdag weg.... 

Maya schreef:Grit schreef:Heb nog een wel een droom. Een eigen "loopactiefstal" zoals je die steeds meer ziet. Pensionstalling met 24/7 buiten, met een rust/schuilplek, zo'n chip waarmee ze eten kunnen halen enz. Geweldig lijkt me dat.
Vind je dat serieus geweldig? Het systeem op zich zie ik wel positief. Maar die chip waar ze eten mee kunnen halen... Dat vind ik eigenlijk niks. Ik vind dat echt een stukkie te ver door draven in automatisering. Het is zo belangrijk dat een mens voert, zodat de mens weet wat gebruikelijk is voor het paard qua hoe hij normaal eet (snelheid, hoeveelheid, gedrag). Zodat als er iets afwijkt, hij gelijk dat signaal kan oppakken en actie ondernemen.
) maar verder hebben wij hier eigenlijk al wat jij beschrijft, 24/7 buiten, schuilplek enz.
ben trouwens wel helemaal weg van hoe de 2lazysevenranch de paarden houd.
of heeft hij een modderbad genomen.

hoe moet een mens nu ontwaken zonder koffie
Jessies voeten niet "vatbaar" voor foto ... maar geheel gesebacild dus hopelijk snel weer gladde voetjes
GAAF!!! Leon (ps John gaat zaterdag mee kijken
en kwam gister tot inzicht dat t wellicht idd toch leuker was en had het al over geld opzij zetten voor veulen
)
dus maar lekker in het donker nog ff buiten rondgehobbeld
--> heb er van ieder jaar nog 1 overgehouden, dus moet de nieuwe natuurlijk ook weer 
grit verkouden en tja daarom kun je het beste een bruine deken kopen als je deken oplegd 
hmmm zou ik ook wel zin in hebben 

_janet_ schreef:Maar volgens mij had GRID het ook al eens over dat systeem, toch???
(of hij zou geïntegreerd moeten zijn in huidige identificatiechip die men toch al heeft
) dan liever zo'n "koeien"band en “voerboxen” dus afhankelijk van hoe de groep is enzo ...
...
. Iedereen kreeg ongeveer hetzelfde en sommigen die het echt nodig hadden moesten we dus iedere dag apart nemen en dan zou ik voor kunnen stellen dat als ze in "voerboxen” terecht zouden kunnen ze meer verdeeld over de dag kleine porties zouden kunnen krijgen en daarnaast beter individueel naar ieders behoefte gevoerd kunnen worden 
, 
, want eigen naam heeft ook niet veel nut
(zelfde site
)