Berdien schreef:
Drukdrukdruk geweest, dus niet veel bijgelezen. Wel hele gave foto's voorbij zien komen![]()
Gistermiddag naar een vriendin in Apeldoorn gegaan, in de Irish Pub gegeten, en daarna naar Amersfoort gegaan om Sweeney Todd te zien. Gáve film zeg!![]()
Wel erg bloederig, en je moet er van houden (musical). Maar, ik ben helemaal fan
![]()
Vanmiddag waren mijn oom en tante er, hun meegenomen naar Flynn. Mijn tante bewust Flynn op laten halen (hij lag zo lief te slapen, en dan mag je er gewoon bij gaan zitten) en dat ging eigenlijk best heel goed
Ze moeten nog aan elkaar winnen, maar Flynn gedroeg zich perfect
Ze dropten meteen het nieuws, vanaf 1 maart willen ze Flynn bij hun hebben, dus niet meer bij mij tot hij gecastreerd is. 1 maart is wel heel dichtbij, maar aan de andere kant.. dan is hij ook bijna 8 maanden, en dan mag hij best wel eens bij mammie weg. Nog heerlijk met ze staan knuffelen in het land, ik ga mijn kleine pukkewuk zeker missen. Maar, hij komt op een uurtje afstand van me te staan, dus ik kan hem altijd bezoeken. Tot hij gecastreerd is komt hij sowieso bij een shetje te staan (arm, arm shetlandertje![]()
) en daarna komt hij bij andere paarden te staan, 24/7 buiten, fijn plekje. Het meeste zie ik op tegen Jessie haar reactie als ze haar baby kwijt is, maar.. ook dat went
Uiteindelijk
wel fijn dat hij een fijn plekje krijgt bij kennissen