Zo schattig, als ik mijn kamer binnen kom en "haaa dames" tegen de cavia's roep, wiepen ze terug! Goed, dat komt ook alleen maar omdat ik meestal wel wat te snacken voor ze mee neem, maar goed.
Pff ben der ook weer hoor, net even medicijnen naar het land gebracht voor lord. Heb niet gereden het is echt baggerweer!
Heb een hoop bijgelezen, maar niet alles onthouden sorry dames
Wel onthouden dat jessie de goede kant opgaat! Hoelang gaat ze ons nog in spanning houden? Ik ben volgens mij haast net zo zneuwachtig als berdien zelf hihi
timokyana
Gewoon een opzet voor mooi logo TK Simpel en duidelijk. Muggezift, als je dit officieel gaat toepassen zou ik wel zorgen dat die paarden mooi symmetrisch staan...
Radcliffe vind ik een stoere naam voor als ik straks een hengstje krijg met stippels en rooie maantjes hihi!! Die naam kon ik dus nooit meer opkomen, thanks!! je weet niet hoe blij ik ben met die naam!!
Ja het is echt maf. Je hebt een bepaald 'gevoel' bij het zien van zo'n hengstje en ik kon het juiste woord niet vinden...al een jaar niet... nu zeg jij het gewoon even haha.
Ach, ik weet de namen voor Amans veulen ook al hoor... en die wordt pas volgend voorjaar gedekt Voor Dewi bekijk ik later wel... Daar komt het toch niet zo op aan is toch niet bedoeld om te houden.