Moest nog ff 12 pagina's bijlezen, ga niet overal op reageren. Haha....hoop geOH voordat het 12 uur werd zaterdag

Keevagirl, fijn dat je hondje weer thuis is. Was ff schrikken zeg. Pff.
NikitaGogo, girlpower nodig om je paard los te trekken. Is inderdaad geen fijn gezicht. Gelukkig goed afgelopen.
Chubby, lekker even je eigen plekkie en morgen weer ZOENUH
SuperRoos en Snowdon hebben 't ook gezellig gehad. HIPS
Leuke filmpjes van 't sleeen gezien, wil ik OOK!!!
En........vandaag weer op Boya gezeten (wel 5 min.) en op de normale manier opgestegen. Hij was echt superbraaf. Z'n oren gingen zelfs even naar voren en hij stond me daar een partij te gapen
. Toch ook nog wel een beetje spannend, want hij moest ook gelijk poepen. Nog steeds aan 't halster met manlief ernaast. Toch blijft ie het nog wel een beetje vreemd vinden zo'n zadel. Hihi. Hieronder even een foto in de stal (weer een zadel passen), let op dat oog en die hele lieve witte wimpertjes.....Helaas nog steeds geen zadel gevonden dat goed past voor hem en mij
(zeker niet na de feestdagen ahum)
)
. Maar een Wintec is ook nog een optie.
Hier zijn met nieuwjaar nog twee lammers geboren. Momenteel lopen de schapen van de buurman op een stuk graszaadland, en pa was ze op nieuwjaar gaan controleren, liepen er ineens twee lammers bij. Naar huis gebeld dat ma de buurman moest bellen, dus die kwam van: Huh? Hoe kan dat nou? Schijnbaar heeft een jonge ram, die eigenlijk nog niet vruchtbaar was, toch dat schaap dus gedekt, want de rest moet pas over een maand lammeren. Anyway, schaapjes staan nu weer lekker aan huis waar ze op stal kunnen. Zag met het langsrijden die lammers nog, zagen er goed uit. Toch leuk
Trouwens fijn om te lezen dat die jongens die hem aangereden hebben er zo goed voor gezorgd hebben, je hoort wel eens anders tegenwoordig...
De achtergrond is niet zo storend vind ik.
past er niet in. Had hem dus meegenomen om te passen, zou 17,5 inch zijn, maar ik twijffelde al toen ik em zag. En toen ik erop ging zitten wist ik 't zeker. Even gekeken en blijkt 16,5 inch te zijn. Pfff......ik was al geschrokken, heb veel gegeten met de feestdagen, maar gelukkig......t was geen 17,5 inch. Helaas dus!