[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:55

Ellie je hebt er nog een hoor haha :P
Leuk dat je zo nog contact kan houden met de nieuwe baasjes van Ruana.

niks over gehouden aan je vliegles hoop ik Butengeweun (weet je naam niet). Fijn dat t een aanwijsbare oorzaak heeft, die verholpen kan worden.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:56

Leuk zeg Ellie!

En Milka wie had dat verwacht.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:11

Hallo iedereen,
Ik heb alles weer even bijgelezen.
Leuk dat de eerste les met Kaydee zo goed ging Chantal.
Wat jammer van je geit Kaat, ik had het al voorbij zien komen op FB denk ik.
En wat een mooie foto's weer van Ramona :) .
Wat een leuk dier Leonoor!
Sterkte Jess moet en raar gevoel zijn.

Nog 3 examens te gaan, maandag 2 en dinsdag 1.
En daarna kan ik weer lekker veel tijd besteden aan de paardjes *\o/*
Vandaag wel weer even gestopt bij de paardjes, en Shiva gaf me daar een smakkerd, ik verschoot me een ongeluk :')

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:20

ben net terug van eros.was lekker vroeg gegaan vanwege de regen.kan nu dus lekker opwarmen.had in de planning te longeren,maar t is wel zo verrekte veel regen dat ik er toch maar van af zag.voel me dus nu ook niet voldaan,ondanks de grote poetsbeurt.
@jorretje,ik zal je zo accepteren op fb.dat zijn 5 mensen op een dag,een record.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:22

Hier is het ook zo'n slecht weer hoor, veel regen en echte rukwinden :brr:

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 20:56

Haha, Milka, best een grappig naam! Al was Ruana ook leuk vond ik. Wel leuk dat ze zo goed contact houden Elie!

Hier even wat afwezig. Mijn merrie is erg ziek geweest en nu gelukkig aan de beterende hand. We hebben ons (dankzij een 1e klas kwakzalver) een week erg zorgen gemaakt (ze zou elk moment dood neer kunnen vallen ongeveer zo slecht zou ze zijn). Na een second opinion bij iemand waar wij erg goede ervaringen mee hebben blijkt het mega mee te vallen. Al wordt ze nu dus wel behandeld voor wat verschillende dingen, het is bij lange na niet dodelijk. Ze voelt zich nu wel duidelijk fitter, dus dat is dan weer het goede nieuws.

Hier ook dikke regen trouwens, beetje jammer, maar nu is de sneeuw en het ijs gelukkig wel weer weg.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 21:03

Gelukkig dat je merrie dan weer aan de betere hand is :)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:11

nieuwe foto van eros in mijn profiel!heb net mijn profiel weer eens geupdate...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:33

Leuk geworden ellie. Knappe eros!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 00:02

zondag ga ik met iemand hem in de kerstsfeer versieren(met lintjes en muts)en foto's maken.hopen dat t lukt,want dan ga ik als er een beetje mooie foto van komt er een kerstkaart van maken

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 00:25

Leuk! Wij gaan volgende zondag kerst inluiden op de kar met kerstmutsen

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:48

zo daar zijn we weer..
-Hopelijk krijg je als nog je frontriem snel binnen Heidy.
-Leuk profiel Ellie. Fijn dat het goed gaat met Roetje..
-Nathalie, idd via de DNA databank kan je Giz laten registreren. Chantal (lepel) weet er alles vanaf. u roept en zij helpt ;)
-oehhh balen caroline een zieke merrie, weet je al wat ze heeft??? hopelijk knapt ze snel op!
-Jessje, met haar laatste dienstje.. is niet leuk maar hopelijk komt er snel wat nieuws op je pad.. heb je de foto's al gehad van de shoot??
- Lor, fijne vakantie!!
- Clocloken succes met je examens van de week! de laatste loodjes.
- Jorine, Gijs gaat wel groot worden. Geloof dat Milo nu in Tjechie staat en ong. 1.60m was. maar dat weet ik niet meer zeker. hoelang wil je hem hengst houden???

zo maar eens wat gaan doen, huisje is weer schoon, heb uitgeslapen *moet de nacht in* en zo maar weer eens richting mijn ouders om de jongens van stal te halen. wie weet gaan we vandaag wel bandje slepen met Denz :j
wordt vervolgt.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:54

Ja we weten wat de merrie mankeerd, maar dat ga/kan ik niet openlijk neerzetten :D. Maar niets heel ernstigs, niet besmettelijk ofzo,en ze krijgt hier nu wat ondersteuning voor (o.a medicatie). Ze is echt al enorm opgeknapt, dus we gaan ervan uit dat deze diagnose goed is. De kwakzalver-diagnose hebben we maar'vergeten', al hebben we alles laten nakijken door een reguliere DA en een holistisch DA.

Dus voor de mensen die ooit een diagnose bij hun paard krijgen waar ze zich niet in herkennen; een second opinion scheelt je een hoop stress en drama.

Mooie foto Ellie! Gaat goed met hem op zijn nieuwe plek volgens mij!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:57

oke, nou gelukkig hebben jullie gekozen voor een sec. op. niet iedereen doet dat namelijk.
hopelijk knapt ze snel op!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:13

Faye , jij bent grappig , hihihihi....

hier wilde ik vandaag de paddock eindelijk na een week eens schoon gaan maken
Dacht ik althans.....
Nu zou mooi alles ontdooit zijn( alle drollen lgen dus echt vastgevroren en kone er an de week niets mee , terwijl ik normaal gesproken 2 x daags de boel schoonhou ) , maar was eventjes vergeten dat het zo hard geregend had.

Stond ik dan met 3 zonen , klaar om te beginnen .. staat alles onder water , dus ook de mest van 1 week.....
Helaas, niets te beginnen met de kliederzooi....
Hopen dat het morgen wat opgedroogd is, nieuwe kans !

Verder zijn we druk in de nieuwe stal voor de koeien. Vandaag komt het kantoor erin voor manlief , dus kan ik daar lekker mee helpen !

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:24

druk druk druk chantal...
hoe is het met de zieke koe? is ze weer helemaal opgeknapt?

Ik grappig... uhhhhh ;)

ojaa voor de liefhebber...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:27

Wat is Denz knap! Jammer dat die van mij geen ballen meer heeft _O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:29

Leuk zeg!

Ik ben 2.5 uur bezig geweest met Jack zijn stal en verzorging (meer dan een uur en dies nog niet eens klaar, nog niet halverwege zelfs).. dan wou die nog eens uitgebreid gekriebelt worden dus hop dat ook maar gedaan :)

Nu heb vakantie, ga maandag wel nog eens uitgebreid doordoen aan z'n verzorging. Ga vanmiddag nog even gaan droog mennen er mee (klein rondje dorp) en voila :+:

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:31

Mooie foto's hoor.

Koe doet het wel aardig , alleen ze wil nog geen melk geven . Hopen dat het wle gaat gebeuren , anders zit er niets anders op dan ........
En druk , ja dat zal ik het altijd wel hebben , hihihihi, maar vind het wel leuk hoor !

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:16

Heb maar even gefilmd omdat het wel handig is om 2handen te hebben tijdens het lange lijnen, ga eens kijken of ik een andere camera die makkelijker in de hand is kan meenemen de volgende keer :).

In het begin even opstarten (hij moest niet opstarten, ikke wel :') ) en dan enkele stukken heel gecontrolleerde draf gedaan <3 .

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:59

is ook niet handig,filmen en lange lijnen tegelijk....

zo bijrijder heeft vandaag weer op eros gezeten.vandaag ging t redelijk met haar knie,maar t verschilt met de dag.handig dat ik dus nog iemand heb die ook wel op eros wil rijden mocht het nodig zijn.
rijden ging goed.heeft ook even zonder lange lijn gereden.opstappen ging ook goed.nou geweldig.hopen dat de vriend van de stalhouder dus snel een keer een paar zadels kan meenemen.helaas zit/ligt hij in de lappemand.fikse ontsteking in zijn been.vanacht zelfs in het ziekenhuis gelegen ermee aan t infuus.tjonge,het zit ze dit jaar ook weer niet mee...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:17

Inderdaad niet Elie, hopelijk is die terug vlug uit het lappeland :)

Het is inderdaad niet handig, het filmen gaat redelijk maar heb liever allebij mijn handen ter beschikking voor moest ik ingrijpen ergens. Nu het is iets, zijn sokken zijn aan de achterkant trouwens normaal wit... maarja meneer heeft een blub uitloop.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:17

Hlv: Leuk filmpje!

ellie: fijn dat het goed gaat met Eros

chan:succes met de koe

Fay: Knappe bink/bonk is Denzje! Nog 7 nachtjes slapen :D
ik zit eens te kijken voor kerst. Omdat ik toch wel te spreken ben over de boomlooszadels wil ik kijken naar een atlanta of arizona. De nevada vind ik de vierkant. Ik heb nu ook een wintec maar als twee x van boom moeten wisselen.
Grace is een tonnetje van bovenaf. Bijna geen schoft dus een wintec is een ramp. Met aansingelen trek ik dat ding gewoon naar de andere kant. Met de boomloos heb ik dat niet.
Zie wel wat leuke westernmodellen. Sommige zijn maat 2. Ik heb nu maat 1 want heb niet veel zitvlees :P . Nu vraag ik mij af of maat 2 ook zou passen. Ik wil maandag zowieso wel even haar rug opmeten. De wintec is een 17,5 , cheyenne is maat 1.
Al heb ik wel het idee dat er qua ruglengte wel irts speling is. en dan wil ik graag voor een bruine, dat kan toch best op zwartbont?.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:18

Fay, nee ben nog op de shootfoto's aan het wachten haha. Er stond 3 dagen tot een week voor, dus zit over de helft haha

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:35

Dames , ik zit even met het volgende .....

Wat doen jullie met de paarden dei jullie met oud & nieuw ook buiten hebben lopen ?
Ik heb wel een schuilstal , maar dat houdt het geluid en licht nog niet buiten de stal......

Hebben jullie adviezen ?

Heb mijn veearts al gevraagd , maar nog geen antwoord ....