[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 02:38

Ik duim dat hij snel weer de oude is :(:)

Vermenselijken doet iedereen hoor, t is een kunst om het niet te doen ;) Soms wou ik dat ik wat meer kon vermenselijken, zou sommige dingen een stuk makkelijker maken als die dieren net zo waren als wij. Wat dat betreft kan je eigenlijk beter een ezel nemen :Y)

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:08

Sterkte Inney, moelijk hoor met zo'n oudje!

Het roze setje (touwhalster) dat net voorbij kwam heb ik ook, inclusief lange lijen en touwteugels. Wel mooi kleurtje vindt ik :D

Ik heb een fikse keelontsteking te pakken, en heb echt geen zin om te werken. Maar ja, vandaag komen groep 8-ers kennismaken dus zal wel moeten vrees ik. Mijn sollicitatiegesprek gister ging goed, alleen deed de directeur alles in het fries (terwijl ik dus geen fries spreek). Beetje vaag haha. Hoop vandaag te horen of het wat wordt of niet, dus nog even spannend.

Gaan jullie met jullie tinker ook naar de/een keuring? En met welke leeftijd gaan jullie dan, 3?

Fijne dag allemaal!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:08

Jody, vervelend zeg sterkte ermee alvast. Hij heeft in elk geval een prachtige leeftijd gehaald menig paard haalt de 20 niet eens, dus zijn leeftijd is super. Mensen zijn inderdaad gauw geneigd de dieren te vermenselijken, Hoe dan ook sterkte ermee :(:)

Lot, ik heb het serieus overwogen om te verhuizen naar Groningen maar om iedere dag zo een 3 kwartier in de trein te zitten vond ik toch wel veel....Heb nu iets moois aangeboden gekregen heb een mail terug gestuurd dus nu maar even afwachten of ze nog 2 maanden kan wachten want ik heb een opzeg termijn van 2 maanden. Er komt hier zo een vriendin uit Hilversum langs, dan gaan we straks even langs Elmo en Brighton ben benieuwd wat ze van ze vind :D

Caroline vervelend van je keel ontsteking, beterschap.
Over de keuringen ja dat is wel de bedoeling :j Hangt een beetje af hoe ze zich ontwikkeld als ik haar met 2 jaar mooi vind mag ze met 2 jaar al voor de eerste keer naar de keuring en anders wacht ik tot 3 jaar, als ik haar dan nog niet mooi genoeg vind, is het een verloren zaak :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:22

Jayney, ik kan me voorstellen dat 45min een beetje te gortig is.

Lot, Ik bedoelde niet voor vast, zo eens voor een keer ;) Denk niet dat mijn bijrijdster het op prijs gaat stellen :P Die komt trouwens vandaag voor het eerst rijden. Ben benieuwd!

Beterschap caroline!

Ellie, fijn dat de fotoboeken af zijn :j

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:04

Goedemorgen allemaal!

@ Heidy: Goede oplossing, iemand meenemen. Dat geeft steun, maar desgewenst ook de spreekwoordelijke 'schop onder de kont'....

@ Karlijn: Ben jij ff lekker lang bij Diaz geweest, heerlijk!

@ Dribbelkont: Zo hé, 70 minuten in de sportschool actief is niet niks!

@ Hetlevenwint: Nog iemand die Hegron serum van de action gebruikt. Ik gebruik het dan wel voor mijn eigen manen :D maar vind het helemaal super spul.

@ SulJinty: Wat een plaatje van een plaatje. Bruin tuig staat erg mooi bij zwart wit vind ik. Kan begrijpen dat je verliefd wordt op dat koppie :j

@ Sandra: Leuk dat je zo hebt genoten met King. Erg leuk dat hij met je meeloopt naast de fiets.

@ Nessa: Me loves roze, dat mag duidelijk zijn ja!

@ Lot: Stella met steentjes, leuk leuk! Je dame trekt echt wel bij. Keira was ook steeds uit verband, langeslungelig, dan dit weer groter, dan dat weer kleiner, maar begint nu echt een beetje paard te worden al zeg ik het zelf. En ze wordt nog maar 4, dus gaat nog meer veranderen. Geduld, geduld, moet ik dan tegen mezelf zeggen, want ik weet dat ze nog lang niet klaar is met haar hup-hup-barbatruc-metamorfose....

@ Inney: Sterkte!

@ Caroline_Max: Mooi dat het gesprek ging, minder mooi dat je nu zo'n last hebt van je keer... (geeft een goedwerkend keelsnoepje ter verlichting..) Werkze vandaag!

Ik moet na deze bladzijden te hebben bij gelezen, me nu haasten :o DA komt zo (is er misschien nu zelfs al wel) op stal om een rondje gebitten te doen. Verder gaat hij Keira alleen even enten, die is van het najaar al naar de tandarts geweest.

Fijne dag allemaal, ben vandaag druk druk druk, dus weet niet of ik tijd heb om nog ff om het hoekje te gluren hier....

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:07

Morning :O :O

Inney :(:) als ze iets krijgen die ouwetjes dan hou je je hart vast.

Beterschap caroline :(:)

Janey verhuisplannen *\o/*

Lot waar wil jij heen verhuizen?

Afbeelding

Heb ook wel een leuke date voor denzel,alleen moet ik mn man nog even overtuigen <<) t veulen wat daar uit komt gaat namelijk niet verhuizen,en we hebben er al 2 dusss...

Een hele goede vriend van mijn schoonvader heeft gisteren een hartaabnval/stilstand gehad.Hij is 10 min zonder zuurstof geweest en bij het reanimeren hebben ze een long geperforeerd.Hij wordt nu kunstmatig in coma gehouden voor 48 uur.Ziet er niet goed uit.Na 6 begrafenissen vorig jaar met als klap op de vuurpijl mijn schoonmoeder in december dacht ik dat t nu wel eens over zou zijn.... :n

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:07

Goedemorgen! Mooie bijleespost hierboven ;) Dat red ik nu even niet ;)

Ga nu gauw stofzuigen en kind van ontbijt voorzien, dan naar 1e paard om even te testen, dan naar strand om paard van vriendin even te rijden op strand en dan naar stal want dan komt Silas voor 4 dagen!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:08

Wat een rotleven heb jij toch Leonoor ;)

Gezellie Silas voor een paar dagen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:38

@lotte,op zich gaat het met longeren goed.op haar favoriete kant springt ze vanzelf in galop(ik heb dan nog geen comando gegeven of op de grond getikt met de zweep).volgensmij denkt ze dan ik zal eens wat laten zien!het probleem zit echter als er duk op die plek op de rug wordt gegeven dat ze dan door haar knieen gaat.Als het goed is probeert de stalhouder vandaag de man weer te bereiken voor een foto(carnaval en lang weekend zijn voorbij).dus ik hoop dat ik vandaag meer weet.Aan haar koppie(die van ruana)zal t niet liggen.die wil wel!
@jody,wat vervelend van dat paard zeg.weet je hoe het er momenteel voor staat??
@caroline,ik ga niet naar een keuring met ruana.ik heb geen beschikking over een trailer en ik denk niet dat ze er mooi genoeg voor zou zijn(kwa sokken bijvoorbeeld)maar ik heb begrepen van de eigenaar van kyona dat ze dat wel wil gaan doen als het zo ver komt.
@ringelberg,soms lijken die rotperioden niet op te houden,dat heb ik zelf ook ondervonden.echt heel vervelend.Mensen die je lief zijn en dan ontvallen,vreselijk.
sterkte en ik hoop dat de beste man het alsnog redt

Ik ben net terug van de boodschappen.Kom ik door t centrum,komt de bierlucht je tegemoet.ik zat bijna over te geven in de auto.jakkiebah wat smerig.vanmiddag moet ik nog wat overgebleven post wegbrengen en dan zal ik er door heen moeten.
mijn auto heeft de nacht in ieder geval overleefd.T is wel eens anders geweest en heb al menig nieuwe zijspiegel moeten kopen.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:53

zo dat word even bijlezen gelukkig heb ik vakantie!

ooo wat is jack mooi <3

zo ik heb ook weer wat elende achter de rug! ben tijdens het crossen met pride tegen een boom aan gevallen en heb nu iets aan mijn sleutelbeen.. ik moet zo naar het ziekenhuis om te kijken wat het is :(

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:05

Bedankt allemaal voor de reacties op stoere Sul ;)

Ringelberg, wauwie, wat een manen :)). En hoop dat die man er nog bovenop komt zonder complicaties.

Jody, 34, mooie leeftijd ........... maar voor sommige paarden lijkt het altijd te vroeg om te gaan. Sterkte ermee!

Lotte & Andrea, komt vast helemaal goed met Jerommeke :D en Luna. Ze hebben nog even om te groeien en uit te dijen.

Lor, ook wij hebben een geweldige tijd gehad bij Kanters. Kom er af en toe nog wel eens, maar eerlijk gezegd veel te weinig. Wat een heerlijke mensen zijn dat met een geweldige kudde!

Dribbelkont, goed bezig zeg in de sportschool!

Faye, jeetje met 2 jaar al dekken. Dat wist ik ook niet hoor

Linda, mooi roze setje .......... als m'n dochter 'm ziet :D. Omdat m'n dochter voor Sul in het begin allemaal roze kocht (dat kan toch niet voor zo'n stoere tink), hebben we maar besloten om voor m'n dochter een merrie te nemen. Nu kan ze zich lekker uitleven met roze en paars. Jinty is echt een Penny-tink :D

Sandra, lekker bezig geweest met King. Freestylen en fietsen, lekker conditie opbouwen. Vind freestylen ook altijd heel leuk om te doen. Heb alleen 1 probleem als Sul er geen zin in heeft, dan dreigt hij uit de paddock/bak te springen.

Jessica, leuk een nieuwe rijbroek. Heb je er al een passend jasje bij gevonden?

Karlijn, hoe is het? Ben je de paspoortjes al zat?

Ellie, blugh ......... kan me goed voorstellen dat die lucht niet lekker valt 's ochtend vroeg. Bij ons staken ze vannacht om 12 uur nog ff vuurwerk af. Maar carnaval is weer voorbij, het normale leven kan weer beginnen ......... tis wel heueueueul rustig op straat nu.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:45

Ringelberg: heel veel sterkte. Dat is veel te veel pech in een jaar voor 1 persoon :(:)

Ik heb goed nieuws over ons wonder oudje. Hij eet opeens weer! Helemaal uit zichzelf. Dat zegt natuurlijk niet gelijk dat hij het red maar er is weer hoop! Gisteren leek hij het helemaal op te geven en nu is die oude heer weer aan het vechten! Zou het dan toch? Zou hij nog ee keer het onwerkelijke flikken?!! Kom op kereltje :+:

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:56

Jody@ super :)

Hinke@ vindt het ook super spul. Ik gebruik het echt altijd als ik de staart uitkam, voor ik het had kon dat 2uuren duren om heel die staart te doen. Nu in een 15min-30min ben ik er meestal vanaf :)

Lot@ Bij mijn stella met steentjes heb ik er een echtheids sertificaat bij gekregen. Vooral voor de swarkovski steentjes die er op zitten dacht ik.

Ringelbel@ hopelijk komt die gene er helemaal door.

Hilde@ hopelijk is het niet al te erg je sleutelbeen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:17

@ Sandra: Heerlijk zo braaf naast de fiets! _/-\o_

@Agnita: Wat een sulletje die Sul daar zeg! Hij is echt mooi opgedroogd! <3

@Jayney en Heidy.. De jongste deelnemer aan dit topic is 16 :j

@Lotte, Ik kan niet met Diaz naast de fiets.. ik kan helaas niet fietsen met mijn medische toestand :o
Maar ik heb al vervoer! *\o/* Huidige staleigenaresse rijd ons met de Trailer naar de nieuwe stal! :j

@ Jody, sterkte! Mooie leeftijd wel zeg! Gelukkig eet hij weer! Hopelijk heeft hij nog een fijne gezonde ouwe-dag! <3

Echt blij, ik heb dus gewoon trailervervoer voor de verhuizing volgende week! De huidige staleigenaresse rijd. Super fijn! Scheelt veel lopen-dat-ik-niet-red :j

BTW.. ik heb over 2 daagjes de Cowboy Magic Detangler op voorraad.. dus mocht iemand nog intresse hebben ;)
Met de code 'bokt' krijg je 10% korting ;) *Einde persbericht* :')

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:31

Even een brutale vraag,wat is er met jou aan de hand dan diaz?waarom ga je eigenlijk verhuizen?

Yeeeeh oudje,doe je best *\o/*

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:41

Diaz@ nja de jongste 16 :D. Ik ben 15 en dacht dat Jacky jonger was dan mij nog. Zeker ben ik het niet natuurlijk.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:42

Even korte uitleg:
- Ik heb een zware bevalling gehad 15 maanden terug (was er bijna niet meer).
6 maanden na mijn bevalling zag ik nogsteeds zwart met elke inspanning die ik deed, opstaan, bukken en ook traplopen ging soms niet. Ook viel ik af en toe zelfs flauw.
Ik ben via huisarts naar een Internist gegaan, en ze zijn voor de zomervakantie begonnnen met onderzoeken naar de oorzaak.
Tot nu toe alleen bevestiging van de problemen, en nog geen oorzaak gevonden.
Mijn bloeddruk is al ontzettend laag, en daalt nog meer af en toe. Hormonen waren goed, andere waarden ook, dus er was geen sprake van een sluipende ziekte (thank God!) Als laatste de Neuroloog gehad, geen epeleptie, maar ook hij zag weer bepaalde activiteit zoals het wegvallen en bloeddruk-gerelateerde dingen, maar geen oorzaak.
Nu heb ik bij de cardioloog nog onderzoeken gehad, en vanmiddag nog een fietsproef, en de complete cardioloog-uitslagen.

Vanochtent een gesprek gehad met de internist. En nog even laten prikken op div. vitaminen om eventueel daar nog iets in aan te vullen, maar als er vanmiddag bij de cardioloog niets uit komt is het verder gewoon dikke pech..

Gevolg:
Ik kan bijna niks.. poets Diaz op een kruk zittend, na 5 min grondwerk laat ik me in de bak op de grond zakken om bij te komen, ik kan niet fietsen, wandelen max 10 min in een rustig slenterthempo als ik me goed voel.
Kan niet opruimen, bukken, dollen met mijn ukkie of stofzuigen..

Soms voel ik me iets beter, dan kan ik bijv even dollen met Diaz, de hondjes of mijn zoontje.. of even wat dingetjes opruimen.. maar ik voel me echt gehandicapt door alle beperking die ik heb in mijn dagelijkse doen..

sorry.. schiet even vol.. ik ben het zo zat allemaal! ;( Ik wil gewoon met Andy kunnen dollen zoals mijn zusje dat doet of mijn man!
ik wil gewpon kunnen stofzuikegen, opruimen, was ophangen..
Ik wil kunnen rijden met Diaz, rennen, spelen..
Ik wil kunnen shoppen, wandelen met mijn hondjes, fietsen!
Ik wil gewoon normaal zijn! en normaal kunnen functioneren!! ;(

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:54

Och meissie :(:)

Je bent ook nog veel te jong om je zo te voelen.Hebben ze je B12 wel eens getest?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:00

Die is vandaag na mijn vragen geprikt (bleken ze nog niet geprikt te hebben namelijk...)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:01

ok,misschien komt daar wat uit.T zou wel fijn zijn als je iets weet...

ff boodschappen doen :wave:

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:04

ah ik wist dat allemaal niet. Ik hoop echt dat er vlug een oorzaak wordt gevonden ! Moet vreselijk zijn.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:09

@Diax; dat is echt balen zeg. Hoop dat ze snel de oorzaak vinden dan kunnen ze in ieder geval beginnen met het behandelen.
Als ze niets vinden gewoon gaan voor een second opinion in een ander ziekenhuis. Niet opgeven. Misschien zit daar nog een arts waarbij een lampje gaat branden.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:25

@ Lotte : wie is die schone dame? als ze nu pas twee is, dan mag ze van mij sowieso niet gedekt worden door Denzel ;) iets te vroeg voor een merrie.. maar ze zal wel al ouder zijn.

@ Inge : Als je intresse hebt voor je meisje, stuur me maar een Pb'tje! :D

@ Karlijn : Jeetje wat heftig allemaal zeg, moest ff slikken toen ik het las..

Gatsie blegg... zit ziekjes thuis.... niet leuk, geen paarden vandaag voor mij... ;(

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:33

Beterschapjes :(:)

Uit wat voor lijn komt Denzel?

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:36

ringelberg schreef:
Beterschapjes :(:)

Uit wat voor lijn komt Denzel?

Ik stuur je even een pb ;)