Ik heb ook speciaal zo'n nagelborsteltje gekocht voor Snowdon... maar zowel met vinger in de kleinste plooi als met borsteltje, blijft het vechten met gevaar voor eigen leven helaas
Nee ook geen dermapet, ligt op puntje van mn tong... kan ff niet spieken... ligt op stal
grid
Geplaatst: 24-07-09 20:25
snowdon schreef:
Ik heb ook speciaal zo'n nagelborsteltje gekocht voor Snowdon... maar zowel met vinger in de kleinste plooi als met borsteltje, blijft het vechten met gevaar voor eigen leven helaas
Dank je! Ach, na dit weekend stop ik er mee ook.... had dat eigenlijk al besloten, maar zet nog heel eventjes door. Lag er vd week al onder op de grond Ik heb vakantie, dus kan na het drukke weekend zijn benen weer even goed zalfvrij wassen en dan met zwavel aan de gang. Iets veiliger
ze kunnen best handig zijn hoor bianca! mooie plek van je gezien trouwens
grid
Geplaatst: 24-07-09 20:29
ennuh vind duits juist goed passen bij Homo's " Das ist Geil"
tja mijn ma (en dus helft van familie) is duits dus ik kan zo emigreren alleen John houdt t niet vol om altijd duits te praten hij ligt dan nogal snel in een deuk mede door Hans teeuwen enzo en hij vind al die telefoonpalen en draden boven de grond maar niks --> tja perfectionistische electro engineer
snowdon
Geplaatst: 24-07-09 20:29
Denise, je kan best meer mee kletsen terwijl je wacht