hihi die Niamh 
Jullie zijn gewaarschuwd (gebeurt niet vaak...) lang verhaal over koetjes en bijtjes van vandaag 
Nou hier een drukke dag achter de rug...
Vanochtend eerst nog met een aanhanger naar de oude wei om nog wat troep op te halen.
In de chaos van deze weken hebben we ons echter flink vergist en was de vuilstort vandaag dus gesloten, grmbl.
Alles nu maar in de 'tuin' gedumpt, twee volle aanhangers puin en kerstbomen liggen nu achter het nieuwe huis 
Moet alleen nog een keer terug om tegels op te halen....
Maargoed 's ochtends na de eerste keer rijden met de aanhanger, moesten we op tijd bij het huis zijn om de aannemer op te wachten. Die zou er om 10u zijn.... dat werd dus 12
Leuk he? Grmbl! Toen hebben ze even alles nagelopen en toen zijn ze hun spullen wezen halen en ondertussen gaan eten, zucht. Die zijn om 1 uur dus pas begonnen. Ondertussen ben ik naar de paarden geraced, had danwel geen telefoontje gehad... maar toch.... toch de zenuwen van wellicht ligt er wel een veulen of is Santa bezig. Niet dus.
Daar zou ergens in de middag de veearts komen voor Chayenne, dus moest ik daar weer op wachten.... hij zou een half uur vantevoren bellen. Dat werd dus half 5 oid, heb toen niet op de klok gekeken... en hij had geluk dat ik ook echt bij de paarden was, want hij belde 5 minuten vantevoren
En ik was eerder nog met Snowdon het bos ingeweest en met Tobias het dorp in wat drinken wezen halen. Bij de stalletjes terwijl ik aan het wachten was, uitgebreid getut met Chayenne en Santa, terwijl Shiloh Snowdon aan het opjagen was
Achja, ik had even de tijd om bij te komen.
Chayenne was het getut opeens wel wat zat en stond allemaal te draaien. D'r manen zaten half ingevlochten, maar heb haar toen maar even laten struinen in de paddock en het eerste wat ze deed... was minutenlang staan te plassen na 3 stappen gezet te hebbe... het arme meisje
Na wat gedronken te hebben en geveegd te hebben, haar manen maar verder gedaan en me toen op Santa gericht. Die overigens al die tijd eerder heerlijk in haar favoriete hoekje in de schaduw stond te dromen van die profvoetballer in haar buik. Ondertussen belde dan de veearts, terwijl ik net onder haar buik lag met camera 
Na het bezoekje van de veearts gauw alles afgerond, waaronder Chayenne en Shiloh dus weer verwisseld... euhm ja, dat ging even mis dankzij een actie van Chayenne bij het hek en toen raceten er dus 3 bonte vlekken door de wei.... eh 4, Tobias had ook dolle pret.
Daar stond ik dan met het halstertje voor Shiloh in m'n hand
Van voor naar achter, van links naar rechts... vier benen in de lucht, oops Shiloh onderuit.... Snowdon die op Shiloh's staart staat, terwijl ie op wilt staan... (Snow zal wel gedacht hebben, ik pak je wel terug haha... eerder die dag toen Snowdon ging rollen na het rijden, beet Shiloh nl in zijn staart
) Chayenne die als het paard van Zorro steigert en uithaalt naar de heren, Snowdon, Chayenne en Shiloh die omstebeurt op Tobias afrennen. Maar Tobias is sneller en weet precies hoe ie moet handelen. Ik Arjan ondertussen maar gebeld, want daar ga ik echt niet achteraan hollen he 
Santa stond op d'r gemakje in de paddock toe te kijken... en toen Shiloh haar door had, ging hij haar gezelschap houden langs de omheining en kon ik hem zo meenemen naar z'n legale vriendinnetje toe 
Goeddddd.... ik zou dus snel naar huis
Om gauw wat eten naar binnen te werken en de tweede keer te rijden met de aanhanger.
Daarna de aanhanger weggebracht, thuis gedouchet en bankgehangen en achter de pc... en net dat Arjan naar bed gaat... komen we er dus achter dat we de kentekenplaat aan de aanhanger hebben laten zitten.. damn, kan ik morgen weer achteraan dus.