@ Jacky: geen idee. Thuis kom ik ook niet op het Praatje en het Forum. Hier op mijn werk wel
Sterkte trouwens met je buik!Goede voornemens? 2006 net zo gezond zien door te komen als 2005
Verder doe ik niet aan voornemens.@ Keevagirl: heel veel sterkte toegewenst met jullie hond
@ Jellie: mooie foto!
En dan nog even over vast liggen: Fayette heeft ook eens in haar oude stal vast gelegen. Ze had waarschijnlijk gerold en was zo met haar benen onder haar voerbak (die in een hoek hing) en bij de staldeur gekomen. Gevolg: je kon de stal niet in omdat zij daar lag met haar benen en zij kon niet overeind komen. Fayette was toen op een punt dat zij het ook aan het opgeven was. Gelukkig hadden we toen een vrouwtje gebeld die we kennen van de rijvereniging en vlakbij woonde. Die wist nog maar een oplossing: met de zweep Fayette zo boos/bang maken dat ze weer de kracht zou vinden om overeind te komen. Het is die vrouw (gelukkig) vrij snel gelukt om Fayette overeind te krijgen. Alleen heeft de zweep het niet echt overleeft en vindt Fayette die vrouw niet meer zo aardig (goh?
). Het is niet de meest vriendelijke methode maar we konden niks anders en godzijdank hoefden we het zelf niet te doen....Sindsdien heeft Fayette nooit meer vast gelegen maar die tutholla neemt (als ze ligt) nog wel steeds een 'aanloop' om overeind te komen. Dus eerst rollen tot op haar rug en dat ze net niet overkiept om dan in de benen te komen. Mijn hart staat altijd even stil als ze dat zo doet
Ow, heb trouwens maar besloten dat ik vanaf vandaag mag gaan aftellen wat betreft Fayette en de komst van Beeb

En nou weer snel aan het werk!
haha

leuk hoor
Succes met t aftellen
Have fun bij Fig