[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra1984

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:49

slaap lekker.. ik zit ncis te kijken! dus ik ga ook afsluiten.. t wordt net spannend!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:49

Snackie schreef:
Ik heb er geen verstand van, maar is het niet vroeg om met 2 de dekdienst in te gaan? of is dat gek dat ik dat vraag?

hihi, nee hoor geen gekke vraag. Komt idd vaker voor.. vaak gewoon voor de ervaring en om zeg maar levende reclame voor de hengst te maken ;)

en wat je al zei, met drie jarige leeftijd gaan ze vaak naar de keuring. :j wij dus ook, zoals het er nu uitziet.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:51

tinkerplein schreef:
Fayem,ben benieuwd!Heb jammer genoeg niet echt een merrie die ik bij hem vindt passen.

Toch heb je een hoop leuks staan daar!! :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:58

fayem89 schreef:
Snackie schreef:
Ik heb er geen verstand van, maar is het niet vroeg om met 2 de dekdienst in te gaan? of is dat gek dat ik dat vraag?

hihi, nee hoor geen gekke vraag. Komt idd vaker voor.. vaak gewoon voor de ervaring en om zeg maar levende reclame voor de hengst te maken ;)

en wat je al zei, met drie jarige leeftijd gaan ze vaak naar de keuring. :j wij dus ook, zoals het er nu uitziet.

ik snap het helemaal :j

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:12

Snackie schreef:
even globaal bijgelezen, mennn wat gaan jullie hard!

Lotte, Dan kom je toch gewoon die van mij een keer rijden :P

Karlijn, wow wat een werk.
Ben echt benieuwd naar het nieuwe topic nu al!!

Lot, wat naar van je beste vriendin, kan me voorstellen dat je het dan niet helemaal naar je zin hebt..
En Lol! wat een geweldig filmpje!

Hier nog een cowboy magic fan, vandaag weer heerlijk gesmeerd!

En sul, wat een kanjer! heb je ook een foto van het begin.

Weet ff niet meer op welke pagina die staat, dus zal 'm ff opnieuw plaatsen.....
Afbeelding
Afbeelding

Tis net "tante Sidonia" :D

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:13

Met die laatste foto gaat het lampje weer helemaal branden hoor :j Hij is echt opgeknapt! +:)+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:18

Sorry, die heb ik idd gezien :o excuse! wat een verschil!
Dat houdt hoop voor mijn jaronneke

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:19

Die word over een jaartje hopelijk zoals zijn voorbeeld :
Afbeelding

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:26

Snackie schreef:
Die word over een jaartje hopelijk zoals zijn voorbeeld :
Afbeelding

Zou leuk zijn als ook zijn benen wat meer mee groeien in de breedte en niet alleen zijn voorhand/boeg :')

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:29

Jeetje die ballen van die hengst zijn echt groot.
Sul is leuk met zijn westernoutfitje.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:34

Kailonne schreef:
Jeetje die ballen van die hengst zijn echt groot.

_/-\o_ Ik ben niet de enige die heel direct is in mijn woord keuze _O-

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:37

_/-\o_ Er zitten toch geen kleine kinderen in ons topic?? _/-\o_

Ik zit hier alleen op de bank te grinniken hihi.
De kinderen zijn carnavallen en manlief ligt in bed. Die moet altijd rond 3 uur opstaan. Brengt broodjes van de bakkerij naar de supermarkten.

Ging er nou iemand naar de tinkerdagen in Leusden. Ik zou het leuk vinden om daar wat mensen te ontmoeten van ons topic.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:53

Haha ik ga er vanuit dat er geen kinderen mee lezen :P

Wanneer zijn die dagen? Misschien kom ik wel...

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:54

Tinkerdagen aanwezig ;)

Met hemelvaart!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:58

17/18/19 en 20 mei

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:59

wauw wat is sul een mooie tinker!
nou de fotoboeken zijn eindelijk af.ik denk dat ik erg in mijn nopjes kan zijn met het resultaat.
ik duik zo mijn nestje in.morgen eerst de konijnenkooi doen,dan boodschappen en vervolgens 3 uurtjes werken.smiddags wil ik even met ruana gaan wandelen,dan lopen er zoveel kinderen rond,dat ik het niet veilig acht te gaan knippen aan haar sokken.en ik denk dat ruana t niet erg vindt te gaan wandelen.
heb inmiddels aan een vriendin gevraagd of ze een keer mee wil gaan en foto's wil maken.zij kan t veel mooier dan mij en dan sta ik er tenmiste samen op.zondag ga ik weer naar haar toe(haar zoontje wordt dinsdag 1)en dan hoop ik volmondig ja te horen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:19

Ik ga er ook af echt sul is zo heerlijk opgeknapt zo te zien :).

Ik heb superherrineringen daar bij Kanters, er is gewoon zo een groote wereld voor me open gegaan daar.
Dat moest er echt even uit nu. :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:25

Weltrusten allemaal. Ik ben net thuis van mijn late dienst.

Wat ziet Sul er goed uit! Zeker met de before-foto's ernaast!

Haha volgens mij zitten hier geen kinderen en ik dacht wel hetzelfde over het klokkenspel haha

Grace' dr vlekken zijn aan een kant zo wild bont haha de andere kant is meer een brede witte buikband haha.
Ik heb mijn nieuwe rijbroek binnen en hij zit heerlijk!!! Nu kijk ik nog uit naar mijn vest met Grace' dr naam erop. Heb ik wel verdiend :-D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 01:54

:wave:

Vriendlief en peetmams zitten samen film te kijken, ik heb lekker de laptop gepakt, tv kijken is niet aan mij besteed :+

Karlijn, kan je niet met Diaz naast de fiets?

20 klinkt ook veel ouder dan 19 Ellie :D Op mn werk was ik eerst veruit de jongste die fulltime werkte, met name met de sluits, nu lijkt dat verschil ineens een stuk kleiner :+ Sterkte met de kroegentocht :(:)

Ben benieuwd naar verslag van je les Rebecca!

Ik doe niet aan CM, gewoon puur natuur, en vooral niet duur *D

Carolien heeft een avatar, terror I :P
Ik vind Bo eigenlijk wel een leuke date voor Denzel

Kom gewoon in Groningen wonen dan Jayney, ik wil ook verhuizen. Stalling voor je dame hoef je hier ook niet lang naar te zoeken, bijrijdpaardjes vallen denk ik ook wel te regelen, nog meer wensen? Lieve Nijntjes :) Ik heb een poes gehad in de kleur van die van jou.

Hinke, ik krijg idd de stella, maar niet die van mp, een maat 2 past niet op Luna :+ Gelukkig heb ik dat voor mijn derrière ook niet nodig, een maat 1 is voldoende. Die van mij heeft een paardenkopje met steentjes trouwens.

Haha Rebecca, weet ik veel dat er ook nog twee zijn :+ Maar dan zie ik je dan dus misschien :) Ik ga proberen voor die dag een camera te lenen.

Als ik jou was wel even langs de HA Jody, beter een keer teveel dan te weinig.

Vanochtend zat ik op een site daar hadden ze twee paarden Tjongejonge en Oeps :+

Ellie, hoe is het nou met het struikelen van Ruana? Nog geen verandering? Heb ik goed onthouden dat je pas een keer zei dat het minder was?

Wat een prachtige optoming Agnita, en een prachtig paard :j Luna is nu ook bijna 3 en 1.44m, er is dus nog hoop dus :P Al staat die lang niet zo hoog op de benen dus wat dat betreft zal ze vast geen 1.58 :wow: worden...

Knalsetje Linda :P Ik heb net mn dekje verkocht ovvb in die kleur, nu is alleen nog een roze halster over.

Andrea, das lief dat je het zegt, maar heb genoeg te rijden hier. Had zonet nog mail van iemand hier uit de buurt die een paardje volgende maand zadelmak wil maken (een bonte zonder sokken), of ik tijd/zin had om te helpen. Maar heb het afgewezen, voorlopig genoeg aan de bende van Carolien + Luna :D Alleen tja, alleen Luna is eigen he, dat is toch wel anders hoor. Sowieso om de plannen die ik met Luna heb, maarja, al het goede komt langzaam he ;)

Ik weet nog wel een date voor Denzel, hier net twee jaar...
Afbeelding

Geen kinderen? Tot welke leeftijd is een kind een kind dan? O:)

Kanters, die wereld ben ik nog nooit geweest :+

Tinkerdagen, daarvoor heb ik net vrij gevraagd (alweer). Net als voor de HK, sokkenwasrit.... Rest heb ik het nog maar even niet over, dat is naar mn contractverlenging (tenminste, dat mag ik hopen :P )

En gelezen over een boel brave paardjes, altijd fijn! :)

Hier nog twee plaatjes van Luna van vandaag en gisteren
Afbeelding

Afbeelding

Als ik het vergelijk met hoe ze afgelopen mei was hoop ik wel dat ze nog weer wat bijtrekt, haar hoofd groeit tien keer harder dan de rest, en net als vorig jaar blijft haar schouder wat achter (die trok bij tegelijk met dat de wintervacht verdween, dus ik ben benieuwd....) Maargoed, niet over nadenken, het helpt niks, komt vanzelf goed, en anders maar niet :+
Afbeelding

Hier: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8MG4ANLK.jpg (juli) was haar hoofd ook nog niet zo hudge :Y)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 01:55

Jongens sorry, even geen bijleespost maar even een ego berichtje.

Kom net terug van de manege waar ik al acht jaar vrijwilligerswerk doe. Het is een manege met maar negen paarden waar ik toch wel zo'n 2 a 3 keer in de week minimaal rondloop. Ik ken de paarden door en door. Heb van die paarden zoveel geleerd. En nu... onze oudste heer, van 34, die alles overleefd heeft wat wij voor onmogelijk hielden is zo ziek. Hij heeft een virus te pakken en eet helemaal niks meer. Drinken is minimaal. De dierenarts was er bij geweest en hij had 40.4 graden koorts. Hij krijgt nou brood met stroop letterlijk naar binnen gedwangvoederd. Maar zijn blik... is zo uitgeblust. Hij wankelt op zijn benen, hij staat met zijn voorbenen helemaal naar voren. Zijn ene achterbeen normaal en zijn andere achterbeen op rust helemaal ver onder zijn lichaam. En dat wisselt hij continue af, en zelfs als hij niet wisselt (wat om de paar seconden is) wankelt hij. Hij leek in het begin van de avond nog aardig alert op zijn omgeving maar dat is in de loop van de avond erg afgenomen. Ik heb afscheid van hem genomen omdat we verwachten dat hij de nacht niet haalt. Het is zo moeilijk. We hebben er expres voor gekozen om niet te waken omdat we helemaal niks kunnen doen. Hij moet zelf tegen het virus vechten of opgeven.. Het is zijn keuze.

Ik hoop dat ik het goed verwoord heb. Heb het er heel moeilijk mee.

Morgen weer een bijleespost hoor, sorry! Maar ik moest het ergens kwijt.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 01:57

Sterkte :(:) T is niet leuk, maar hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt :j

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 02:07

Klopt, het is echt een mooie leeftijd. Maar het is zo onwerkelijk. Hij is (ik ga al bijna in de verleden tijd praten) zo jong in zijn koppie. Doet zijn werk echt graag en als hij mag springen is t echt een feest. Is zo moeilijk voor te stellen dat dat lieve ondeugende sterke dappere oude besje er straks niet meer staat..

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 02:08

En het is zo'n naar idee dat hij daar nou helemaal alleen in zijn donkere stal staat..

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 02:21

Weetje, soms wil het koppie nog wel maar het lichaam niet meer, dat is in mijn ogen een van de sneuste dingen van het leven, dus misschien is het wel goed zo... Een dier kent geen toekomst of verleden, tenzij er door bepaalde prikkels associatie's worden gemaakt, dat hij alleen in zijn stalletje staat is erg sneu, maar hij denkt dat niet zo. Maar is er niks dat jullie voor hem kunnen doen qua pijn?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 02:25

Jwe hebt wel gelijk. Waarschijnlijk vermenselijk ik hem teveel. Maar als je die oogjes ziet is t moeilijk da niet te doen. Hij krijgt idd pijn medicatie. Kom nu even niet op de naam, je geeft het in een klein spuitje als een wormenspuit. Ooo ik weet het volgens mij al: metacam.