Ik heb even snel bijgelezen, drukdrukdrukdruk hier.
(moet blijkbaar tóch die presentatie doen

Santa weg, maar kudde weer herenigd

Verder gaaaave foto's van de Kontenkletsers in de duinen gezien, lastig en ingewikkeld verhaal over de IVF van Bianca, de mini's van Angela zijn weer kaal, Maartje mooie foto's van het nieuwe huisje, Grit lekker met Vince gereden in de manege, leuke foto's van de paarden van Cecile gezien, en ook van Mirthe, Kai, Sayla, Ziggy

Maartje, bijna gefeli met je nieuwe aanwinst

Leon en Britta op Falcon en Britta weer een paar winstpuntjes

Lois foto's van de paarden uit het raam

Carola naar de dok

Eva probjes met ontwormen, ik ontworm nu voor het eerst met Verm-X, een natuurlijk ontwormmiddel. Ik ben er erg benieuwd naar! Nigel vindt het iig heel erg lekker

Basje is ziekjes hiero, arm jongetje. Hij is moe, zielig en knuffelig. Totaal niet mn stoute, ondeugende veulentje. Morgen vitaminespuit kopen voor m, hij is pas ontwormd en maakt nu vacht aan, zal het er wel moeilijk mee hebben.

Nigel daarentegen is weer heerlijk vrolijk

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt wb dekens voor Nig. Ik ga niet dekenloos deze winter en ook niet scheren, maar ik ga proberen dit vachtje aan te houden en vanaf volgende week een Bucas Smartex op te doen, deze dekens hebben een StayDry binnenkant en is dus niet erg als je het paard er nat (op de haren) onder zet.
Ik heb deze winter namelijk niet de tijd om hem droog te stappen alvorens hij weer onder een deken gaat, daar had ik vorige winter wel de tijd voor. Daarom dacht ik: dekenloos

Nu weer snel verder aan school