Festival weecees iieeeeuuuuw, en dan vooral s'morgens als er net een kerel uitstapt, dan weet je al wat daar is gebeurd.... Lekker mixje van Heel veel bier en festival voedselresten.....
Ik ben dr vantussen! Ga de hond ff in bad doen (weet niet waar die in gelegen heeft, maar het stinkt ook naar festival weecee.) En dan naar de springles kijken!
ik heb me trouwens kapot gelachen zaterdag op een stel 14 jarige meiden die voor het eerst naar een schuurfeest gingen. "huh hebben ze hier geen spiegels in de wc's (het waren dixie's), hoe moet ik dan mijn make up doen????"
"iew mijn witte schoenen zijn helemaal zwart"
En toen gooide 1 van die meisjes bier (want ja volgens hun hoor je dat altijd te doen op een schuurfeest) en voor ze het wist zat ze van boven tot onder onder het bier, met helemaa plat gewalst haar en uitlopende make up
Travis morgen castratie, ben er vorig jaar bij geweest werd toen ik het land gedaan is het meest hygienisch
Leuke foto's van lois op het paard
Joyce wildgeplast
Niamh bij de hengst en alles gaat goed en al 1 keer gedekt
Puchje leuke foto en van mirthe gezien
Hoop dat dit het was
Bedankt iedereen voor de felicitaties, wat gaat het snel zeg.Ookal heb ik dr in augustus gekocht. Heb dr voor het eerst gezien toen ze bijna een jaar was.(februari vorig jaar)
tijdens buitenrit plas ik ook altijd in de bosjes even afgekeken van mijn vriendin en toen kon ik het ook.. was eerder altijd drama, toen kon ik het ook niet.. nou dan moesten we altijd terug als ikmoest plassen. zo irritant maar nu geen last meer van.
vieze wc's op festivals yeps.. ik was eens naar lowlands... gadver dat was ook niet lollig meer!!
hahah janet schitterend
ik ga zo naar mijn koetjes toe en ik denk ook nog even naar niamh als het lukt leeterrrrrrrrz
Helemaal waar Maya, Jessie plast hoe dan ook níet onder het zadel. Al zeven jaar niet. Of nee, laatst na een hele lange les en een lange kletssessie met Johanna moest ze zo nodig dat ze op weg naar stal plaste. Maar hoe lang ze ook van huis weg is, ze plast _niet_. Of dat nou helemaal goed is weet ik ook niet
grrr
Geplaatst: 20-04-09 21:12
Gefeliciteerd met de jarige paarden...!
Lief he? Mees in z'n arkervaartkloffie, en raceKai!
Weet trouwens niet wat ik zelf zou doen op een schuurfeest.... lijkt me supergezellig! wat is meestal de muziekkeuze op zo'n feest?
Ben gewoon al thuis zeg, was wezen kijken naar de springles, normaal ben ik pas na 22.00 uur thuis op maandag. Zie ik ook eens wat ze op maandag uitzenden! jeuuu grays anatomy!! (stiekem is het maar suf zonder paard)
Muziekkeuze maakt niet uit, je verstaat het toch niet
Is idd niet zo gezond Berdien... Aman heeft er ook lang veel moeite mee gehad, pas als het echt niet langer kan... en dan loopt ze daarna ook stúkken beter Maar hoe je het leert? Lastig, ze moeten toch een bepaald rust hebben dan.
Het schijnt idd niet gezond te zijn als ze te lang ophouden, maar ik weet wel dat ze als ze echt echt hoge nood hebben ze het wel doen onder het zadel. Bij Niamh voel ik meestal wel als ze echt moet. Dan ga ik stilstaan en staan in de beugels en fluiten. Weet niet of het een fabeltje is icm met toeval, maar vaak piest ze dan wel. Maar dat is echt als ik een lange buitenrit aan het maken ben. Met lessen piest ze 9 van de 10 keer meteen als ik ze op stal zet. Denk dat ze zelf ook wel weet dat ze dan binnen een bepaalde tijd weer op stal mag. En de tinker van een vriendin van mij piest net wat makkelijker onder het zadel, als die niet heel snel is doet ze het gewoon voor de stal, met zadel en al op. Maakt haar niets uit.