(oftewel, niet bij nadenken!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paintlinger schreef:Denk wel dattie inmiddels oud is.... (echt hartstikke oud.... 40 ofzo...*rent alvast weg*
Misschien dat hij me daarom ook zo aansprak... Eindelijk iemand van mijn leeftijd
snowdon schreef:Nee Lies, in de film was ie nog jong
Paintlinger schreef:Hahah... ik wist dat er iemand zou steigeren![]()

. Hij is echt gigantisch groot! Lijkt me echt een hele ervaring
) Hem lekker losgegooid in de bak, hij ging natuurlijk rollen, en daardoor meteen benauwd en hoesten, heb hem even laten rusten, en ben toen in de bak gaan zitten, en hij kwam heel de tijd knuffelen, en we hebben echt weer hele fijne momenten gehad
. Wat vrijheidsdressuur gedaan en hij was daarna meteen een stuk levendiger en weer de nieuwsgierige mallow
, Hij heeft gewoon zo veel aandacht nodig, alleen heb ik de tijd niet hem dat elke dag te geven. Daarom heb ik echt een verzorgster nodig! 
*
Dat wil zeggen, Jessie was superbraaf. Stond braaf stil, ik kroop overal tussen en onderdoor met dat enorme geval
en vernachelde haar sokken. Het ziet er echt NIET uit. Geen foto's dus
mevrouw had bedacht dat ze wel achterwaarts naar buiten kon, maar hoe had ze nog niet helemaal helder
Paintlinger schreef:Denk wel dattie inmiddels oud is.... (echt hartstikke oud.... 40 ofzo...*rent alvast weg*

*

uit. En nou ja, comfort en jeukvrijheid gaat echt voor mooiigheid nou. Jessie komt gewoon de eerst komende maanden het erf niet meer af nou
Maya schreef:Grit schreef:Heb nog een wel een droom. Een eigen "loopactiefstal" zoals je die steeds meer ziet. Pensionstalling met 24/7 buiten, met een rust/schuilplek, zo'n chip waarmee ze eten kunnen halen enz. Geweldig lijkt me dat.
Vind je dat serieus geweldig? Het systeem op zich zie ik wel positief. Maar die chip waar ze eten mee kunnen halen... Dat vind ik eigenlijk niks. Ik vind dat echt een stukkie te ver door draven in automatisering. Het is zo belangrijk dat een mens voert, zodat de mens weet wat gebruikelijk is voor het paard qua hoe hij normaal eet (snelheid, hoeveelheid, gedrag). Zodat als er iets afwijkt, hij gelijk dat signaal kan oppakken en actie ondernemen.
. En nu ben ik er ook niet als Vince eet en de boer gaat er ook niet bij staan kijken. Ik merk het wel aan zijn uiterlijk en gedrag als iets niet klopt.
krijgt die de hele dag bij zo'n voerhek gaan wachten en elkaar gaan lopen wegjagen en dergelijke. Maar dat schijnt niet zo te zijn naar wat ik heb gelezen en gehoord. Whis_Serada schreef:Maar is dan lessen niet te zwaar voor hem?/
, en als die een beetje benauwd is alleen stappen. Ik let wel heel goed op wat hij wel en niet aankan
Maya schreef:*Word nu wel rázend schieuwnierig naar die film*

Die heb ik ook nog zóveel, maar eentje staat op uitkomen en dat was toch wel de grootste droom..
Grit schreef:![]()
Zeker weer iedereen naar bed?? Ben net thuis, was weer een lange dag. Waar zijn de tijden dat ik gewoon om 22.00 of eerder thuis was?? Wel weer een compleet andere dag dan gisteren. Gisteren was het Rotterdam en Delft (files en 1000 rode stoplichten), vandaag zat ik bovenin Groningen (Delfzijl ed) en dus geen verkeersdrukte en mooie boerderijen![]()
Maya; ben koerier, ik controleer telefooncontracten bij de mensen thuis/aan de deur die via internet zijn besteld.
Bubblegum; hoop dat alweer beter gaat. Daar wordt je toch echt pislink van, vooral als ze niet stoppen.
Ben blij dat de foto gefotoshopt is, moet er niet aan denken dat er zo'n honden zouden bestaan!!
Grid; ik heb me er de laatste tijd ook niet meer in verdiept, maar met de persoonsgebonden budgets zijn er tegenwoordig veel mogelijkheden. Ik heb tijdens mijn stage met uit huis geplaatste kinderen en dieren gewerkt, de een om te leren samenwerken, de ander om meer zelfvertrouwen te laten krijgen. Zoiets zou ik het liefst doen.