(oftewel, niet bij nadenken!)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintlinger schreef:Denk wel dattie inmiddels oud is.... (echt hartstikke oud.... 40 ofzo...*rent alvast weg*
snowdon schreef:Nee Lies, in de film was ie nog jong
Paintlinger schreef:Hahah... ik wist dat er iemand zou steigeren![]()
Paintlinger schreef:Denk wel dattie inmiddels oud is.... (echt hartstikke oud.... 40 ofzo...*rent alvast weg*
Maya schreef:Grit schreef:Heb nog een wel een droom. Een eigen "loopactiefstal" zoals je die steeds meer ziet. Pensionstalling met 24/7 buiten, met een rust/schuilplek, zo'n chip waarmee ze eten kunnen halen enz. Geweldig lijkt me dat.
Vind je dat serieus geweldig? Het systeem op zich zie ik wel positief. Maar die chip waar ze eten mee kunnen halen... Dat vind ik eigenlijk niks. Ik vind dat echt een stukkie te ver door draven in automatisering. Het is zo belangrijk dat een mens voert, zodat de mens weet wat gebruikelijk is voor het paard qua hoe hij normaal eet (snelheid, hoeveelheid, gedrag). Zodat als er iets afwijkt, hij gelijk dat signaal kan oppakken en actie ondernemen.
Whis_Serada schreef:Maar is dan lessen niet te zwaar voor hem?/
Maya schreef:*Word nu wel rázend schieuwnierig naar die film*
Grit schreef:![]()
Zeker weer iedereen naar bed?? Ben net thuis, was weer een lange dag. Waar zijn de tijden dat ik gewoon om 22.00 of eerder thuis was?? Wel weer een compleet andere dag dan gisteren. Gisteren was het Rotterdam en Delft (files en 1000 rode stoplichten), vandaag zat ik bovenin Groningen (Delfzijl ed) en dus geen verkeersdrukte en mooie boerderijen![]()
Maya; ben koerier, ik controleer telefooncontracten bij de mensen thuis/aan de deur die via internet zijn besteld.
Bubblegum; hoop dat alweer beter gaat. Daar wordt je toch echt pislink van, vooral als ze niet stoppen.
Ben blij dat de foto gefotoshopt is, moet er niet aan denken dat er zo'n honden zouden bestaan!!
Grid; ik heb me er de laatste tijd ook niet meer in verdiept, maar met de persoonsgebonden budgets zijn er tegenwoordig veel mogelijkheden. Ik heb tijdens mijn stage met uit huis geplaatste kinderen en dieren gewerkt, de een om te leren samenwerken, de ander om meer zelfvertrouwen te laten krijgen. Zoiets zou ik het liefst doen.