Zo ken ik meer mannen ja, mijn broer kent ook heel veel nummerborden uit zijn hoofd.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo ken ik meer mannen ja, mijn broer kent ook heel veel nummerborden uit zijn hoofd.. _karin_ schreef:OMIJNGODGEWELDIG

keuken vond ik eerst verschrikkelijk, de kastjes zijn namelijk donkerblauw, maar ik begin er steeds meer aan te wennen dus het valt me nu wel wat mee
alweer 10 blz verder 
grappig zo alleen met snoet en staart in zwarte verf
maaruh eigenaren dus niet zo blij mee
oom operatie
en neefje longembolie pff
en ziggy misschien in lime met roze
en zal vast wel blij zijn dat je spontaan gewassen hebt 
en veel plezier met scouting!
en
hotze pas weer zien over 3-4 weken pff
en 1ste keer dus echt moeite mee
hoe laat mag Ellie zaterdag??
ennuh die stapel dekjes 
Berdien hoop voor je dat het niks ernstigs is bij Jessie
(klinkt helaas wel beetje vergelijkbaar als bij Sayla korter lopen/ voorzichtig uit stal/ niet fijn buigen/ en daarbij dan ook minder goed op harde dan op zachte ...
duim HEEL hard dat t niet zo is!!!
en zie mooie en lui foto's
en straks 6 wk "vrij" maar dan hondenpension VOL
hubbie in roze ECHT NIET maar een ruin moet wel kunnen 
Sita
SUCCES!
ik herken ook heel snel nummers/ letters en dus ook (delen) van nummerborden en weet dan ook gelijk dat het een bekende is
wel verder niks bijpassends alleen bij HH amber nog bijpassende rijbroek en bij mintgroene PK pad bandages gekregen die ze voor de lol een enkele keer omgehad heeft
duurde weer veel te lang voor ik bij was
zit al hele tijd achter computer... 

Zal wel niet zo spraakzaam zijn, maar wie weet slaat dat opeens om

Soms lees ik ook gewoon ff stiekum mee, maar nu vond ik het weer tijd om ook bij te schrijven

Ja schijndel was leuk misschien volgende keer wat meer jou kan op janet of keertje mee met weekendje/ rit of zo
Sita was ook kei gezellig