Echt superstoer, maak morgen wel een foto

Anyway, toen ik in de stad was belde Heleen (bijrijdster) dat Jessie haar been onder het bloed zat
Dus direct meer details gevraagd, het was haar rechtervoorbeen, en het kwam uit haar borst 
Dat klopt, daar zit een hele nare haak, maar ik dacht dat die al dicht was. Haak zat er vrijdag al, toen bloedde hij bijna niet meer. En nou haar hele been onder het bloed
Heleen heeft alles schoongemaakt en ingespoten met acederm, zal er morgen even naar kijken. Na een uur weer gebeld, toen bloedde het niet meer, en zag het er goed uit. Lag de hele avond uitgeteld op de bank, zoooooo'n buikpijn, kon echt niks meer.
Dus ook geen nieuws over het veulen, Heleen vond het er kalm uit zien, banden vond zij zelfs strak
dat idee had ik gister ook wel wat. Leuk hoor, zo'n grappenmaker als paard 
Ik tik nog een pijnstiller naar binnen en dan rol ik ook m'n bed in.
Leon, gaat het niet zo lekker? Sterkte!
Hele leuke Hafs voorbij zien komen, ubercute stel!
Uhhhm over de opening van het nieuwe topic (nog 44 blz weg
) is het misschien slim als ik dat als mod open? Maya heeft deze destijds ook geopend, en ik moet deze ook weer sluiten als we eenmaal zover zijn
puur uit moderatoropzicht, het maakt mij namelijk helemaal niets uit wie het doet
truste
en die topicstarter weet ook niet wat ik daarvan moet denken 
en vooral tijdens omgang/ wandelen e.d. al goed duidelijk zijn en vooral bij dominante paarden ze niet zelf iniatief laten nemen voor jij iets zegt en daarna pas verder met evt longeren/ singel/ zadel enz enz ... en ik zou ook NOOIT instemmen om een 2 jarige vast zadelmak te maken

Lees nu pas over dat bloed bij jessie