Leuk weekend gehad??
Ga eens even mijn energie dumpen op de crosstrainer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
volgensmij had iedereen dat gister
rotweet

en donderdag er weer heen

niet gelukt he

Angela
Knappe Shampoo Boy-beeb
(Alleen dat is een barefoot)

Straks als mijn leven weer een beetje normaal is mag hij weer lekker aan het werk. 

Toen kon ik nog zonder opstapje opstappen.
Toen was ik nog jong en lenig
Hij heeft ook enorm lange benen.
bij mij reageert ie eigenlijk best soepel maar misschien ook omdat ik het touchen nog niet zo gewend ben 
dat t maar snel weer over is!
gelukkig allemaal lieve mensen om je heen die voor Pall (en hopelijk ook voor jou
) zorgen!!
mam had toen voor bij het stuur een veer op laten zetten zodat ie niet zo snel draait door het gewicht vd hond en je ook makkelijker je hond erin kan zetten zonder dat het stuur draait
maar dus snel over toen gestopt, maar nu ook nog niet goed gepakt
hmm... moet ik toch maar weer eens wat meer in aparte berichtjes plaatsen dan 1 grote
laptop nog kaduuk
da's snel zeg
ik duim vast voor je!! en nu in afwachting van uitslag onderzoeken... en nog steeds druk aan het klussen! is straks echt helemaal jullie huisje
zeker alvast voor 6/7 juni aan het oefenen
Succes!

TK nagedacht over verkoop hafjes ivm drukte huis enzo
Komt straks vast wel weer!!
hoofd en vlekken gelijkenis
echt niet normaal hoe simpel het dan lijkt
sommigen ook nog met maar 1 hand bij manen

We hebben een kickstart bij Poekie ontdekt
grid schreef:Kende een aantal ruiters van Land van ooit en die kunnen enorm soepel met 1 zwaai zo op de shires springenecht niet normaal hoe simpel het dan lijkt
sommigen ook nog met maar 1 hand bij manen
![]()
Vandaag saaie cursus gehad
. Kennis werkte daar ook in het theater, leek mij zo gaaf. En oud-huisgenoot werkte er als Kloontje. Ook al zo geweldig.
. Was je op tijd?