Say is trouwens wel beetje bang van plu's pas nog vielen bijna haar ogen eruit voor een grote blauw witte die hoog boven een kerel op de fiets zweefde Als we er zijn is het over maar dan loopt ze echt stukken met kop en oren erop en rem erop
Ja, ik was gevraagd voor een demo met Marquis hoefschoenen. Mocht dan geheel mijn eigen ding doen, maar met hoefschoenen aan. Mja, ik dus zijn hoeven op een a4 afgetekend en 4 a4'tjes opgestuurd... want ze geloofden zijn afmetingen niet en dachten dat ik verkeerd meette. Ahum, ze belden dus op met slecht nieuws. In die maat hadden ze geen hoefschoenen beschikbaar. Toen bood een vriendin destijds aan met haar showtinkertje Blizzard te gaan... zijzelf durfde toen nog niet. Ik dan dus met haar tinker. Maar daar vonden ze helaas de afstand te groot voor de reiskosten Toen zijn er anderen in mijn plaats gegaan.
@Leon Korstjes krijg je het makkelijkst weg door te weken/ schrobben met betadineshampoo en water Dan goed drogen en dan goedje van DA erop is dat dat gele ? da's hydrocortisonen of zoiets