Joyce hup naar de doktet jij. Dit klinkt als ECHTE griep. En niet naar wat iedereen griep noemt.
Biance ik duim voor je dat het uitstrijkje goed is!!!
Muds
Geplaatst: 05-02-09 21:37
Hoihoi!
Bianca heel veel sterkte Wat een snertperiode voor je, zeg! Berdien ook knuddenieuws ... Wat vreselijk. Hoe gaat het nu met de andere paarden dan? Het zou natuurlijk een ramp zijn als zoiets nog een keer gebeurd... @ Joyce: slijmerige ontlasting en waterdunne diarree kan wijzen op een dikke darmontsteking. Bloed bij de ontlasting kan gebeuren, mist het een beetje is en helderrood. Er kunnen wat adertjes geknapt zijn doordat er nogal wat rommelt in je buik. Wordt het bloed donkerder van kleur, wordt het meer en stinkt het, dan direct naar de dokter! Zeg dan maar dat ik je gestuurd heb
Verder wat merriebrok verpatst, nieuw hoofdstel voorbij zien komen ennuh... Verder weet ik het niet meer
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 05-02-09 21:47
Ik heb tijdens de yoga van alles horen kraken en verschieten, dus ik ga er van uit dat alles weer los is.
Ik heb de voerbal van de kat weer opgesnord, ze is heel fanatiek bezig, leuk voor de benedenburen, ding maakt een herrie
Dat hoofdstel staat harstikke leuk, Nathalie.
Yoshi en Jelmer zijn leuk, bonte bolletjes.
Ah Frans, Sharianne, vond het altijd zo leuk op school, had een hele leuke lerares, die stond gewoon een uur te springen voor de klas en voor je het wist had weer wat frans geleerd. Spreek het nog steeds vloeiend vooral na wat wijn Succes met leren!
Nogmaals sterkte Berdien
He jammer Chantal, maar jullie pup komt nog wel
Ilse lust haar fokkerij mineralen niet Ik heb het al in alle mogelijke hoeveelheden op alle mogelijke manieren in haar voer verstopt, maar ze eet er gewoon om heen en schopt daarna haar bak met het deel voer met mineralen de stal uit. Moet dan echt opzij springen. Dus als iemand een nog bijna vol emmertje wil.
Ik zit Autumn In New York te kijken.
Lucy_1
Geplaatst: 05-02-09 21:52
Denise... niet opgeven... Mijn meiden aten het ook niet in begin... Gewoon doorzetten.... Ik heb mijn voerbakken vastgebonden en lieten ze het liggen de volgende morgen gingen er gewoon weer brokken overheen.... Na 2 weken aten ze het
Biancaa... vergat te reageren... Maar sterkte! Hoop dat de uitslag mee valt....
cp112... jullie pup komt wel hoor.... Zijn zoveel leuke....
Ik hoop dit jaar met mijn pup een nestje te fokken. Heb een Hollandse Smous.... Enige honden. Actief buiten en rustig binnen....
Vastbinden is geen optie, ze sloopt het gewoon. Ze heeft zelfs al een hooinet doorgeknaagd.
Wat leuk, kleine Loesjes!
Grit
Geplaatst: 05-02-09 21:59
Poeder/minibrokjes en brok heb ik ook niet zo'n goede ervaringen mee. Hier ook creatievelingen die weten wat ze wel/niet willen. Als de verhouding flink doorslaat naar de brok, dan wil het nog lukken. Maarja, zoveel brok is ook niet goed. Poedermedicijnen geef ik dus ook met een spuit in de mond. Ik heb het opgegeven.
Hollandse Smous. Hm, heb een ras in gedachten, even googelen of ik het goed heb.