Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lucy_1 schreef:Behoorlijk interessanter...... Wow... wat een glimlach....Wil best zijn bosnimf zijn
![]()
Ik moest die film dus gewoon uitkijken... Kon nog geen afstand doen om dat knappe koppie te missenLeuke armbanden had 'íe ook trouwens....

kat nu weer helemaal oké of ?!

leon geen foto's van stekkie gemaakt om aan Arjan te laten zien
Ja hier ook gister van BB binnengekregen
Houdini Kiran
en met ZZ menspan op pad
maarja nu doet ie t weer dus ga maar weer aan de gang
dus denk dan eerder aan "eigen" boerderij ...

ook een "zorgboerderij" of iets in die strekking voor de jeugdhulpverlening en dan vooral de kinderpsychiatrie, daar heb ik toch mijn mooiste werkjaren gehad
. Totdat ik niet meer in de weekenden wilde werken, ik liep teveel vriendendingen, uitgaan en paardendingen mis, ging iedereen gezellig ergens naar toe, moest ik weer werken.
. Er zijn inmiddels wel weer mogelijkheden, maar ben er voor mijn gevoel alweer te lang uit. Maar wie weet, ooit......
!
Ik denk dat ik droom van een hele grote stal met allemaal Tinkers en Oldenburgers
Grit schreef:Heb nog een wel een droom. Een eigen "loopactiefstal" zoals je die steeds meer ziet. Pensionstalling met 24/7 buiten, met een rust/schuilplek, zo'n chip waarmee ze eten kunnen halen enz. Geweldig lijkt me dat.
snowdon schreef:Lucy_1 schreef:Behoorlijk interessanter...... Wow... wat een glimlach....Wil best zijn bosnimf zijn
![]()
Ik moest die film dus gewoon uitkijken... Kon nog geen afstand doen om dat knappe koppie te missenLeuke armbanden had 'íe ook trouwens....
Hahahahah
Paul Tefler heet hij
*rent alvast weg*