Goedemorgen!
Ooeehh spannend Joyce!
bommetje 
Toen ik vanochtend op stal aankwam was daar alles nog in diepe rust 

Jessie stond ergens anders haar toch al zo ronde buik nog ronder te eten.

Toen ik dus het weiland in liep om mijn bolletje pretvet te vangen, hoorde ik achter mij zachte paardenvoetstapjes..

Aandachtsgeil? Wie? Hij?
Strike a pose!

Hij wéét dattie knap is 

Nou ja, Jessie mee genomen naar stal, borstel erover en gaan longeren, de tip van Maaike. Echter... poownielief dacht daar anders over. Na de DA heeft Jessie het meeste hekel aan longeren. Ze doet het NIET. Echt niet. Je kunt hoog springen, laag springen, lief zijn, iets meer aandringen.. hoe meer je aandringt, hoe hoger zij steigert en als je dat te lang doet.. mja dan pakt ze je
Lief paard

Ons publiek 

Dus ik maar eieren voor mijn geld gekozen, peerd gewoon kort gepakt en maar meegerend
zag er niet echt iets aan, ze loopt wat korter dan normaal. Maar als ze de stal uit moet doet ze dat heel voorzichtig, en zodra haar hoef de grond raakt zucht ze. Van pijn? Ze doet het normaal nooit. Dus er is wel iets mis ben ik bang 
Ga zo maar eens bellen met Els Bach voor een afspraak. Hoop zo dat zij het kan verhelpen, anders is er echt iets mis ben ik bang

En dan tot slot.. de twee
paarden die vandaag niet mee mochten 

Londen gaat dus zo goed als zeker niet meer door, dat ga ik financieel gewoon niet redden