[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 18:53

goedenavond allemaal,

Ons oud en nieuw stond in teken van:
(pas op, niet voor jeugdige kijkers)
Afbeelding
"oh wat ben jij lief....!"
Afbeelding
"jij hebt een heel lekker kontje hoor....."
Afbeelding
"mmmmmmmmm, likken als lassie"
Helaas uiteindelijk geen puppies want ook al heeft hij echt heel erg zijn best gedaan, zij speelde: Hard to get!"

in de hoofdrol:
Scrabble van WenK (die gevlekte.....)
Dribbel van vrienden die niet op bokt zitten

en uit frustratie dat het niks is geworden, ging scrabble na vertrek van dribbel het speelgoed van mijn zoontje proberen te slopen:
(sorry ga dit jaar goed beginnen en 1 foto te veel plaatsen.... )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door silas op 01-01-06 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 18:53

Tjee, die Romy..... welk been doe je dan een touw omheen, een die 't dichtst tegen de muur ligt of degene die dichter bij jou ligt?

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 18:58

Silas toch! Afbeelding er lezen jeugdige bokkers mee hoor Afbeelding

Zo nu moet ik even Afbeelding en dan nog een Afbeelding
Ook nog even Afbeelding
Dus tot later!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:08

Goedeavond allemaal..... iedereen weer aan zijn verplichtingen voldaan?? Wij gelukkig wel.... vanmorgen lekker uitgeslapen tot een uur of half 10. Paardjes en koetjes gevoerd en daarna naar schoonouders. Koffie en daarna borrel gedronken (tenslotte moet je de drank ook weer rustig afbouwen... ) en doorgereden naar mijn paps en mams. Hier ook weer wat gedronken en om 15.00 uur waren we weer thuis. Effe lekker Lucy opgetuigd en zonder zadel lekker gereden, hond meegenomen. Vanavond lekkere paella gemaakt en kids liggen nu lekker op bed, dus nog even relaxen....

Heb nog nooit gezien dat mijn paarden vastlagen in stal. Lijkt me doodeng. Zou me echt wezenloos schrikken denk ik....

Knollehollen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:15

fjordkootje schreef:
Tjee, die Romy..... welk been doe je dan een touw omheen, een die 't dichtst tegen de muur ligt of degene die dichter bij jou ligt?

Het been wat het verst van mij afligt, dan kun je ze omtrekken naar het midden van de stal en de goede kant uit laten kantelen, gelukkig ben ik erg sterk (is geen grapje), maar dat is soms wel prettig met dit soort dingen..... Het beste is om dit met 2 man te doen, iemand aan een achterbeen en iemand aan een voorbeen. Maar achterbeen is wel moeilijk omdat ze daar vaak mee maaien en trappen. Als je alleen bent is het veiliger om dan het voorbeen te pakken.

Ik kan me nog herinneren trouwens een paar weken geleden dat Nikita zelfs lag te hinniken toen ze me zag, zo blij was ze schijnbaar, die lag toen met haar hoofd tegen de muur aan, op haar rug en de benen als een harmonica gevouwen, dat gebakkie.... ze kon zonder hulp niet meer overeind komen, mijn vader heeft ze toen losgetrokken....

Het probleem bij het vastliggen is, dat de achterhand geen kracht meer kan zetten om zich af te zetten. Ze liggen dan omhoog te trappen en krijgen geen voldoende grip meer op de grond of muur, dus moet je ze even een 'handje' helpen.

NB. Dit is mijn ervaring, ik weet echt niet of dit de beste manier is, maar voor mij werkt dit wel het allerbeste tot nu toe. Ik heb dan ook altijd 2 touwen bij de stal liggen voor dit soort akkefietjes.

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:21

vanmiddag bij het weiland geweest samen met WenK..
We hebben buikfoto's gemaakt van Lisje:
Deze plaats ik namens WenK die nu naast me zit!
Afbeelding
Afbeelding

ps: WenK roept: let niet op de viezigheid, duidelijk te zien dat dit smeerpoetsje met deken op in een weiland staat

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:55

Een gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik zit nu weer thuis in Etten-Leur. Om half 4 vanochtend lagen we op bed, Roos is er echt tig keer uitgeweest en rond een uur of 11 zaten we beneden met onze duffe koppen
Toen nog wat gegeten en naar stal gefietst. 's middags trein naar huis, weer even de tijd gehad om te luieren! En direct door naar Snowdon en Uk.

Roos, het was echt gezellig!!!

Jacqueline, Jeannette, Cora en Nicole... Sorry voor de chaotische nieuwjaarsgroeten van Roos en mij vannacht

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:56

Whisper vandaag 7 jaar geworden
Afbeelding
ik ook maar eens op de foto
Afbeelding

MamaMiesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:07

[quote="flettieEigenlijk moet ik me gaan omkleden... ook even aan de familie-plichtplegingen gaan doen. Dat is het nadeel van O&N met zijn 2en vieren. Vorig jaar hadden we het ook hier gevierd maar dan met mijn (schoon)ouders, zus+zwager, oom+tante en nog een tante. Ben je gelijk van al dat familiegedoe de volgende dag af [/quote]

Nou, ikheb je anders niet voorbij zien komen vandaag!!

Gelukkig maar hahaha , want ik werd al sjachie van het feit dat mn schoonouders langs kwamen en ik lag net zo lekker in mn badjas (en dus ALLEEN MAAR in mn badjas) op de bank....Moest ik me weer gauw aankleden toen ze aan de bel trokken....GRMBL >;)

Anyway:
iedereen een gelukkig en paardenavontuurlijk 2006 toegewenst!!!!

@M'lien:
dit wordt een gedenkwaardig jaar hoor! Ik word mama, jij wordt tante en we krijgen een veulentje!!!!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:27

uiteraard voor iedereen de alllllerbeste wensen voor 2006!!!

Ben net thuis van m'n nieuwjaarsrondje...voel me beetje brak. Dusss...Annemarietje hier gaat nu lekker douchen, koppie thee maken en lekker op bedje onder m'n donsdekbedje tv kijken. Heeerlijk en zodra m'n ogen "het niet meer doen" ga ik me er lekker aan overgeven! Morgen weer werken.

Tot morgen allemaal!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:46

Zo, ik ben ook weer thuis!!!

Was erg gezellig!

Ik heb lekker niet aan familieverplichtingen voldaan... Geen zin in!

Morgen weer werken, gatverjakkes... Heb nix aan m'n weekend (qua paarden) en dan ook nog eens de hele week werken...

Iedereen in ieder geval een heel gelukkig nieuwjaar!!!

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:58

Mijn nieuwjaar is ontzettend klote begonnen, afgelopen nacht (toen wij in Rotterdam nieuwjaar aan het vieren waren) is onze lieve hond Clay (flatcoated retriever) ontsnapt en op zo'n 100 meter afstand van ons huis aangereden. Na tig telefoontjes waren we er eindelijk achter waar hij was, bij een dierenarts thuis. Morgen gaan we naar hem toe, en moeten dan waarschijnlijk de verschrikkelijk moeilijke beslissing nemen om hem in te laten slapen vanwege een (waarschijnlijk) gebroken bekken. Ik ben er kapot van....

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:04

Keevagirl schreef:
Mijn nieuwjaar is ontzettend stinkmodder begonnen, afgelopen nacht (toen wij in Rotterdam nieuwjaar aan het vieren waren) is onze lieve hond Clay (flatcoated retriever) ontsnapt en op zo'n 100 meter afstand van ons huis aangereden. Na tig telefoontjes waren we er eindelijk achter waar hij was, bij een dierenarts thuis. Morgen gaan we naar hem toe, en moeten dan waarschijnlijk de verschrikkelijk moeilijke beslissing nemen om hem in te laten slapen vanwege een (waarschijnlijk) gebroken bekken. Ik ben er kapot van....

Dat is zeker zwaar kl*te.
Nou we wensen je hier heel veel sterkte meid.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:05

Och jee... wat een domper zeg... Heel veel sterkte...

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:09

he, wat balen keeva!!! naar begin van het nieuwe jaar zo...

Voor de mensen die niet willen zoenen op nieuwjaarsrecepties: Gewoon zeggen dat je wat verkouden bent en liever de rest niet aansteekt en dus niet zoent...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:12

O Keevagirl, wat vreselijk! Heel veel sterkte met de beslissing!

Weltrusten allemaal, ik duik mijn warme bedje in.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:16

Ach gossie Keevagirl, de nachtmerrie van elke hondenbezitter.....

Veel sterkte ermee !!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:20

Gelukkig is oud en nieuw bij de meeste mensen goed verlopen.
Een ontzettend dikke voor Keeva...

Wij zijn vanmorgen naar Flan gegaan. Ik wilde losgooien maar stalbaas vertrouwde de bak niet. Ben dus lekker gaan rijden. Daarna voelde ik me een stuk beter/fitter.

Lekker gedouched en toen naar oma. De fam. gemeet. Daarna met Lem langs de rivier gewandeld. Daarna naar schoonma gegaan. Konden we mee eten dus dat was makkelijk.
Verder zijn we brak...

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:21

jeetje Keevagirl wat erg!!!!
kon je vandaag niet naar hem toe?
word de hond nu dan slapende gehouden??
arm beest...
en arme jullie

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:25

Keeva wat naar voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte.

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:32

Oja ik heb ook eindelijk foto's in mijn profiel.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:54

Leuke foto's Mamauba! Die laatste van basje is erg lachen Leuk dat die er ook bijgekomen is. Ging het mennen trouwens nog goed?

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:09

Keeva wat erg zeg, ik wens jullie heel veel sterkte

Wil toch nog even een Gelukkig(paarden)jaar wensen.

Annick

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:10

Och heden Keeva .....kon je vandaag niet naar hem toe?
Heel veel sterkte

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:12

Keeva Wat een moeilijke beslissing. Sterkte ermee.

Heb vanmiddag de hele middag in een koude binnenbak foto's staan maken, van de demonstraties op mijn manege. Als laatste was de record hoogtesprong en dat is echt kicken. Bij de ponies kwam het tot 1.40m en bij de paarden tot 1.50m.
Nou ben ik gaar en duik denk ik zo mijn bed in.