hinke_1985 schreef:@ Jayney: 'lekker' scholen vandaag? Nou, succes dan maar! De laatste loodjes voor de vakantie. Even d'r uit klinkt heerlijk!
Waar is die hengstenkeuring eigenlijk? Ik heb een auto tot mijn beschikking, 1 april valt in mijn vrije weekend en ben ook nog eens gestationeerd in het noorden van het land, dus wie weet....
Zoals Lotte al aangaf is het in Noord-Brabant, precieze adres:
Straat:
Gezandebaan 31
Postcode:
5725 TM
Stad:
Heusden (Gem. Asten)
Provincie:
Noord Brabant
Laat maar weten of je daar heen zou willen, dan lift ik graag mee!

Lotte dat filmpje

Becs, Heb je een foto van het zadel, en ben inderdaad wel benieuwd naar de prijs want zit ook niet zo ruim in het geld

We hebben op de mbo school naast onze hbo school een dierenverblijf zitten voor de praktijklessen, daar zijn enkele weken geleden baby konijnen geboren uit de combinatie Baard x Teddy konijnen ze zijn zo geweldig mooi en lief, nou mag ik eigenlijk geen dieren in dit huis maar Milou en ik hebben de stoute schoentjes aangetrokken, en hebben vandaag gezegd dat we er 2 kopen wilden, we horen waarschijnlijk deze week of ze naar ons gaan kan niet wachten!! Hoop echt dat wij ze krijgen. (willen jullie een foto zien?)
Zoek ondertussen wel nog naar een ander huis in Leeuwarden liefste een huis met 2 kamers beschikbaar zodat Milou en ik allebei kunnen verhuizen. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag