[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:26

hinke_1985 schreef:
@ Jayney: 'lekker' scholen vandaag? Nou, succes dan maar! De laatste loodjes voor de vakantie. Even d'r uit klinkt heerlijk!

Waar is die hengstenkeuring eigenlijk? Ik heb een auto tot mijn beschikking, 1 april valt in mijn vrije weekend en ben ook nog eens gestationeerd in het noorden van het land, dus wie weet....

Zoals Lotte al aangaf is het in Noord-Brabant, precieze adres:
Straat:
Gezandebaan 31
Postcode:
5725 TM
Stad:
Heusden (Gem. Asten)
Provincie:
Noord Brabant

Laat maar weten of je daar heen zou willen, dan lift ik graag mee! :)) (en Lotte als haar lift niet doorgaat ook als dat past? )

Lotte dat filmpje :')

Becs, Heb je een foto van het zadel, en ben inderdaad wel benieuwd naar de prijs want zit ook niet zo ruim in het geld -O-

We hebben op de mbo school naast onze hbo school een dierenverblijf zitten voor de praktijklessen, daar zijn enkele weken geleden baby konijnen geboren uit de combinatie Baard x Teddy konijnen ze zijn zo geweldig mooi en lief, nou mag ik eigenlijk geen dieren in dit huis maar Milou en ik hebben de stoute schoentjes aangetrokken, en hebben vandaag gezegd dat we er 2 kopen wilden, we horen waarschijnlijk deze week of ze naar ons gaan kan niet wachten!! Hoop echt dat wij ze krijgen. (willen jullie een foto zien?)

Zoek ondertussen wel nog naar een ander huis in Leeuwarden liefste een huis met 2 kamers beschikbaar zodat Milou en ik allebei kunnen verhuizen. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag :)

DeCobvan

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:28

jaaaaaa foto!!! :D

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:37

Konijntje die ik wil: (als ik der kopen kan krijgt ze de naam Pancake :') ) Ze gaat waarschijnlijk meer de kant op van Teddy Konijn
Afbeelding

Konijntje die Milou kopen wil (die krijgt mits ik Milou zo gek kan krijgen de naam Pumpkin) Dit word meer een Baard Konijn
Afbeelding

Sorry voor de bagger kwaliteit komt van mobiel af :o
Als we ze kunnen kopen en ze hier zijn maken we foto met camera dan kunnen jullie zien hoe schattig ze zijn!

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:55

@ Jess_vH: Wat is Grace een plaatje om te zien.

@ Lotte: Ik zag je side pull inderdaad al een paar keer langs komen op foto's. Zelf heb ik een academisch kaptoom voor Keira. Gebruikte hem al voor het grondwerk dat we tot nu toe altijd deden en gebruik hem nu ook voor het inrijden. Zag volgens mij op MP een barefoot Stella maat 2 staan, ook erg leuk...

@ Karlijn: Jij bent echt EXTREEM goed bezig geweest, wat een leuke paspoortjes van iedereen. Fijn dat je vanmiddag even naar je pluizebolletje toe kan!

@ Becs: Klinkt erg leuk, VD les. Altijd leuk als er op stal e.e.a. wordt georganiseerd waar je je dan bij aan kunt sluiten. Wacht met spanning vanavond de VP van je bruine zadel af ;)

@ Jayney: Ik schrok wel even toen ik zag dat de keuring helemaal in Brabant is, das wel ff een eindje rijden.... :( Leuke konijntjes trouwens & ook erg leuke namen, wat creatiever dan die van mij (Nein en Haas).

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:07

Oh wat leuk gemaakt karlijn, kan niet wachten om al die stukjes te lezen..........

Ook hier geen fan van verjaardag vieren, ik ben tegelijk met mijn moeder jarig, meestal gaan we gewoon daar naartoe en wie mij wil feliciteren kan dat dan doen.
Kinderverjaardagen vieren we wel altijd heel uigebreid.

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:24

@ellie: Heb je toch nog een beetje leuke dag gehad??

@Hinke en Jayney: Ik stuur jullie morgen even een pb over de barefoot, ik moet er namelijk even over nadenken, ben een slechte in prijzen ;)

Mooie Grace in het zonnetje

@Lotte: Je had het over de HK maar die is in Heusden bij Eindhoven niet Heusden bij Den Bosch en ik ga daar ook in ieder geval heen.
Hahaha, die happy birthday tinker is echt geweldig
Hoop dat je verjaardag toch nog gezellig is. Doet pijn die eerste keer zonder je beste vriendin

Karlijn wat mooi!! Ik krijg echt zin in ons nieuwe topic.

Ik ga zo nog even naar Caitlynn toe, nog even lekker met haar tutten en een beetje in de bak spelen, dat mag wel na al die concentratie vanmiddag.

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:40

Karlijn, wat zien die paspoortjes er geweldig uit! Ben wel heel benieuwd hoor.

Jayney, wat een schattige nijntjes! Enneh ...... leuke namen ;)

Becs, leuk VD. Wij hebben een paar maanden geleden ook een lesje gehad van Nikki. Sul vond vooral de voedselbeloning errrrrrrrrrg leuk.

Heel misschien ga ik ook naar de ICS hengstenkeuring in Asten. Ben al bij verschillende ICS keuringen geweest, maar nog nooit naar een hengstenkeuring.

Gaat er misschien toevallig ook nog iemand naar Flanders Horse Expo in Gent niet komend weekend, maar het weekend daarna?

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:46

Leuk filmpje Lot.
Vandaag weer met Jack gereden. Het blijft goed gaan, ik heb super lekker gereden. Mijn man staat in de bak te vertellen wat ik moet doen (hij is instructeur geworden) een jaar geleden durfde hij een paard nog maar amper vast te houden. Maar hij geeft me wel de schop onder mijn kont die ik nodig heb. Hij wil elke dag stap draf en galop zien zonder smoesjes.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:47

Zoo goed bezig geweest diaz! Je bent in ieder geval op tijd klaar! haha

Vandaag weer bij Bonny geweest. Grondwerk gedaan en vrij gewerkt.
Daarna nog even zonder zadel en een cordeo erop gestapt, ging nog niet echt soepeltjes.
Maar dat was ook pas de eerste keer, flink oefenen :)

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:56

nou je kan mij bijmekaar vegen haha
75 min gesport
gaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppp
gelukkig nu avondje thuis.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:02

Kailonne: wat gaaf dat je Jack toch houd. Hij is echt heel knap. :D
Karlijn: WAUW, dat ziet er top uit! +:)+

Wat een lieve konijntjes. Vind de bovenste het leukst!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:04

Ik heb trouwens even tips nodig.
Ik ben een maandje geleden van Jade afgevallen. Niks spectaculairs, gewoon een domme fout. Maar daarbij is mijn knie zeg maar naar achteren geknapt. Ik heb er een week heel erg last van gehad. De dag erna kon ik niet lopen, kon mijn bed niet eens uitkomen. Daarna ging het heel snel beter. Maar nu val ik weer terug. Heb natuurlijk een heel druk weekend gehad (carnaval) maar daarvoor deed hij al zeer. Het lijkt net of er allemaal speldjes in steken.. Dokter of niet?

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:08

ze zijn leuk Jayney!! :D hier hebben de konijnen ook altijd uh,, zeg maar orginele namen gehad haha (liesbreukje, puck f* maria, swiffer, pruusje, etc etc). hahaha :+
Goed zo Heidy, je man heeft helemaal gelijk! zweep erover ~~}> haha gaat helemaal goed komen mt jou en jack! ;)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:13

Inney, gewoon even naar de dokter dan weet je in ieder geval meer.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:16

ja zou voor de zekerheid naar de dokter gaan.
Mocht het toch flink fout zijn, kom je er iig nu al achter

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:17

Ik zou er wel even naar laten kijken,kan nooit kwaad,misschien heb je wel iets gescheurd.

Lekker op Jack gereden :D

Ach die nijntjes <3 <3 bij mij heten ze gewoon konijn 1 konijn2 ect :')

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:33

ga denk ik ook wel weer naar de keuring, is hier niet zo ver vandaan :)

slim om je man mee te nemen als je op jack gaat rijden, altijd fijn iemand die je "bezig" houdt. heb je ook minder tijd om bang te zijn.

wat een schattige konijntjes.

zou ik ook even naar laten kijken, je hebt maar 2 knieen waar je het de rest van je leven mee moet doen :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:37

Ik ben nu pas terug van Diaz! <3

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:40

jayney,wat een onwijs schattige konijntjes zeg.ik heb er nu nog 2,van ruim 8 jaar oud(binnenkonijnen en in de zomer mogen ze onder toezicht een paar uurtjes gras eten op ons gazon) en ik blijf ze leuk vinden.toch blijf ik ook een cavialiefhebber,dus mochten de konijnen er niet meer zijn....geen caviaexplosie meer,2 zijn meer dan genoeg.
ach ik hou gewoon van bijna alle dieren(vandaar de dierentuin thuis).

@rebecca,ik heb een echt superrustig dagje gehad.Ik hou wel van rust,maar zo rustig nou ook weer niet.Ik ga zo nog even de fotoboeken afwerken(kijken naar hoofdletters ed)en dan versturen.Ik ben niet snel tevreden dus dat kon nog wel effetjes gaan duren..

Ben rond 6en naar ruana gegaan.brrr ik werd gewoon zenuwachtig van al die dronken en aangeschoten mensen op straat.Ik kan daar echt niet tegen,en wordt er ook echt een beetje bang van.(wat ben ik een rare).
heb ruana een 20 minuten gelongeerd.Mevrouw ging weer helemaal los en op haar favoriete kant springt ze vanzelf in galop.daarna even gepoetst en vlug naar huis.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:40

Dribbelkont schreef:
nou je kan mij bijmekaar vegen haha
75 min gesport
gaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppp
gelukkig nu avondje thuis.

Gizmo kan je ook bij elkaar vegen. :Y)
Hij deed het wel súper. Filmpjes krijg ik pas zondagavond. Het ging een stuk beter dan dat ik had verwacht.

Maar super goed van je Marian.

--

Heidy: ook goed doorgezet !
Leuke konijntjes gezien.

Inney: * geeft een schop. hop naar de dokter jij !

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:41

DIE KONIJNTJESSSSSS <3

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:48

heb niet op zoe 70 min gesport hoor haha

zoe geniet nog van haar vakantie

nee 70 min gesport in sportschool

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:51

i know :)

Omdat je zei dat je jou bij elkaar kon vegen. Gismo ook, die was versleten. Ik val nog mee ;)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:04

Marian wat super van je!

even een quote uit het mooiste hengsten topic hoor:

steffyentom schreef:
Weet niet of ze hier ook stonden.
Had ze al in een ander topic gezet maar hier moeten ze toch ook echt voorbij komen :)

Sundance

http://www.gypsymvp.com/horses/sundance/sundance.html

Dazzling Bobby

http://www.gypsymvp.com/horses/dazzling ... llion.html

Waarop ik zei-->

Citaat:
Sundance is leuk! :)

Dazzling Bobby Ligt het nou aan mij of heeft meneer wel erg ummm hoe zeg je dat grote ballen? of is dat normaal bij hengsten dat die ballen zo ''vol'' kunnen zijn? Zag hem eerder op die website te koop staan maar vond die ballen toch wel erg opvallend :')

Wat is jullie mening over Dazzling Bobby en zijn klokkenspel? :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:09

Dankje Hinke.. hij is ook ontzettend cute, dat zijden m'n vriendinnen die 'm zondag voor het eerst zagen ook meerdere keren :D .
Jayney inderdaad en dat op springen zonder zadel of hoofdstel is zo gebleven, ga nu meestal met zadel en hoofdstel weg maar ik ga in het voorjaar vaker proberen weg te gaan zonder zadel en bitloos :).

De manen doe ik met het hegron serum van de action, bij Jack is dat het er in doen en dan glij je er leterlijk door.

Gefelisiteerd Lotte *\o/*

Jacky'tje@ ik dacht dat ze bij barefoot nu ook de stella hadden zonder de bling bling.. en die was eigenlijk gewoon het zelfde als de cherokee maar dan in het zwart. Maar of ze 'm nog hebben geen idee. Je kant met gewone zadeldekjes rijden maar het zijn best dunne en met een halfpad er onder. Maar je hebt ook de budget's en de hi tech pad's en die vindt je in verschillende kleurtjes. Eventueel af en toe zonder het pad er onder kan wel maar zou er geen gewoonte van maken. Ik heb zelf de stella via ebay kunnen krijgen met alles erbij behalve de beugels denk ik. Ik zou 'm kunnen verkopen met winst, maar dag ga ik niet doen.. zit veel te goed dat zadel :o

Leuk filmpje van ja happy b-day..

Leuk vd lesje van visibreteam zeker de moeite niet gedaan maar ze weet wat ze doet en kan je echt voorruit helpen. Ik heb een einde mee in het vd topic gezeten tot ik het echt niet meer kon bijhouden (20-30 pagina's per dag soms op een paar uur). Maar ze is erg vriendelijk en een tof persoon.

Jayney@ gaan Wim en Hetty naar de keuring ?

Kailonne@ super dat het goed ging terug vandaag, het gaan berg opwaarts zie ik de laatste dagen tussen Jack en jou.. super ! +:)+

Ben vandaag naar het shopping geweest met een groep vrienden (stuk of 7) en dan hebben we later nog bij toeval een vriendin tegen gekomen die ik al sinds voor de zomer niet meer had gezien... en toen waren we met en stuk of 8. Heel gezellig dagje gehad. En het zou niet zijn zou ik die niet afsluiten in de bibliotheek :roll: _O-