Is goed Leon, kan me voorstellen dat je niet continue met vreemd volk wil verschijnen.
Och gossie voor iedereen die voor 8 uur op moet staan
Lucy_1
Geplaatst: 03-01-10 22:55
En hoewel jullie allemaal heel erg lief zijn... En we weer enorm veel pagina's zijn opgeschoten... Heb ik toch het koninklijke besluit genomen om mij te voegen bij mijn husband die zich al richting het koninklijke dromenland heeft begeven....
haha ja sneeuw/ dingen vastgevroren is goede reden om te laat te komen idd handig flexibele tijden al ben ik wel liever vroeger klaar (maar liefst ook niet al te vroeg uit bed... lastig )
en gezellig met z'n allen chago morgen ook ochtenddhumeur?? ik ben echt erg met mijn ochtendhumeur verkeerde collega met verkeerde opmerkingen op verkeerd tijdstip is geen goede combi ah directe collega's weten dat en laten me 's ochtends gewoon mijn werk doen en komen koffie brengen dat scheelt al een hoop
Ow Serada en Himesh zijn wel een leuk stel samen hoor Petra, snorrie en snorretje
Ook sneeuw! (minimaal, maar toch!)
snowdon
Geplaatst: 03-01-10 23:01
D_Travis schreef:
Leon heb je een bod gedaan op het prinsessen EN PRINSEN huis? dat je je al zo inleeft?
In our dreams! Dat huis is voorbestemd!
M_D_H
ik moet morgen weer fietsend naar me werk :S en ik moet er al om 8 uur zijn :S
LBLGypsyCobs
Moet het topic vol ofzo Doe even een dutje op de bank en zo 10 pagina's erbij
Ik vind het waanzinnig wat Totilas presteert, even afwachten hoe ie over 2 jaar is. Ik heb pas een avondje dressuur gekeken en hij is 1 van de weinige waarbij ik het achterbeen nog eens onder de massa zie komen ipv er zo maar een beetje achteraan. Hoeveel er op dat niveau niet zijn die zelfs in de piaffe of passage nog niet een beetje gaan zitten. Niet dat ik het er wel even in rij, maar het zegt ook wat over het jureren en hoe men de dressuur ziet. Ik heb een poosje tussen de KWPN-ers rondgezworven, paar keer naar de HK geweest, maar heb duidelijk een heel andere smaak en definitie van een sportpaard. Ik hang op zich de visie van het EASP wel aan, maar als ik dan zie wat ze zelf goedkeuren, dan zie ik daar die visie weer niet zo in terug.
Welkom Nienke!
Knappe Sayla!
Wie doet er mee met het Himesh cheerleader team incl. glitterpakjes