Janet suc6 met je sollicitatie gesprek!! Ik zal ook duimen voor je
He bah droes ik ook zoiets naars.....
Eevee
Geplaatst: 16-11-09 18:36
Ik wil erg graag een boomloos zadel kopen, maar heb niet zo heel veel centjes.....deze kost 279,50 Denken jullie dat het wat is of heeft iemand het zadel?????????
Icelandic boomloos zadel. Een comfortabel zadel zonder boom. Dit zadel past altijd! Gemaakt van Nubuk Kunstleder en gemakkelijk schoon te houden. Afneembare zit d.m.v. klittenband Met kunstleder gepolsterde zweetbladen. Nylon versterkte lederen stijgbeugelriemen. Incl. stijgbeugels en singel Alleen in de kleur zwart. 17,5"
Hey Janet ik heb een idee..... heb je zin om eerdaags eens ff in de asielen te kijken.....
Wie weet zit de hond van je dromen er
Eevee
Geplaatst: 16-11-09 18:39
Ze zijn allebei erg leuk Janet! Maar ik heb toch ook wel de voorkeur voor de laatste advertentie
Puchje
Geplaatst: 16-11-09 18:40
Eef, ik zou in plaats van deze een Barefoot kopen, nieuw of tweedehands. Sinds Barefoot het VPS systeem heeft, is het super verbeterd. De andere boomloze merken hebben dit nog niet en moeten van die 'oude' zadels af. Ik vind de oude zadels net kussens met beugels... Maar met nieuw VPS (ik heb er zelf ook een ) ben ik er heel positief over!
Ik zou dus nog 100 euro doorsparen en iets van een BF Drytex kopen of zo
Laatst bijgewerkt door Puchje op 16-11-09 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Eevee ik heb een barefoot, maar wil overstappen naar een ander zadel. Een mooi western zadel. Je zou hem in principe wel van mij kunnen overnemen. Maar heb nog geen nieuw zadel...
_janet_
Geplaatst: 16-11-09 18:45
Paintlinger schreef:
Hey Janet ik heb een idee..... heb je zin om eerdaags eens ff in de asielen te kijken.....
Wie weet zit de hond van je dromen er
dat is een goed idee Dat gaan we een keer doen.
timokyana
Ben een beetje een zeefje vandaag (nou niet alleen vandaag). Vanmiddag weer even naar België gescheurd, veel gestress op het werk.
Beterschap voor Angela en Annique en Janet succes met je sollicitatie!
Grit
Geplaatst: 16-11-09 18:55
Wat goed Janet !!!! Van de sollicitatie dan, het GGD bezoek is weer wat minder . En met Angela op asielbezoek
Groepsknuffel met Ellen
Baileys bijna klaar met verhuizen
Denise stress . Hoe komt het? Is er iets veranderd op het werk.
Mijn enige ervaring met boomloos is dat het per paard verschilt of je er lekker op kunt rijden. En past altijd is ook niet helemaal waar. Dus altijd vragen of je het mag proberen.
Ik heb het liefst een teefje, ik vind op de een of andere manier die plassers van reuen maar niks (is raar, weet het ). Maar ik laat een teefje wel voortaan steriliseren, dan heb je geen loopsheid meer en het kan ook andere risico's voorkomen. Spoek hebben we nu laten steriliseren toen ze 10 was, omdat we dachten dat ze diabetes had. Bleek dus Cushing te zijn.
Vince staat ook weer in de vlechten en ik heb naald en draad ter hande genomen. Zat een naad van zijn deken flink los. En ik ben zo goed met naald en draad, not . De galop geoefend, ik wil dat hij vanuit een rustige draf en met behoud van de aanleuning met een hulp in galop zit. Geloof niet dat hij dat ooit geleerd heeft. Dus ik heb nog wat te oefenen. Maar dat geeft niks . Nu moet ik hem eerst wakker maken, dan een (of meer) erg duidelijke hulp geven en ondertussen is de hele ontspanning weg
Eevee
Geplaatst: 16-11-09 18:57
Ik had inderdaad ook gekeken naar een barefoot, maar met alles erop en eraan kom ik zo op 450 euro uit...... maar daar gaat mijn voorkeur ook wel naar uit. Janet het is een optie
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 16-11-09 18:59
Grit schreef:
Denise stress . Hoe komt het? Is er iets veranderd op het werk.
Ja de planner is weg en wat nieuwe klanten, dus meer werk. Is op zich niet erg, maar het geeft zo'n chaos zoals het nu gaat. En een deel van de stress ligt ook bij mezelf, ik ren me rot om alles zo goed en snel mogelijk te doen, moet gewoon leren om anderen ook eens wat te laten doen en onthouden dat ik ook m'n grenzen heb.
vanmiddag alles uitgemest met een simpele kruiwagen,pfff door de blub. TK wil ook shovel
Grit
Geplaatst: 16-11-09 20:14
Ik ook, kruiwagen vol mest en dan lekker door de blubber weer proberen de wei uit te komen, pfff. Dat is soms echt hangen, duwen en trekken. Zie ons al staan ploeteren en dan horen we "toet, toet" en komt Angela moeiteloos met haar shovel voorbij gezwierd
timokyana
Ssst, ik moet ook nog 5 kruiwagens mest scheppen... Ik ga zo mn nw PK pad (appeltjesgroen) ophalen En ik heb m'n blauw onderlegde hoofdstel gewassen, gepoetst en ingevet en in de schuur gehangen, die is nu voor speciale gelegenheden, de Pagony komt 'm vervangen