Waarschijnlijk wel. Ze heeft een tijdje terug het flink te pakken gehad, bulten en alles. Toen stond ze ook 's nachts op stal. Ze knapte weer op, maar toen kreeg dat hele weiland wéér de hele mikmak te verduren. Ze kreeg weer een bult, stond wat vaker apart te staan, maar at verder wel, was alert en alles. Heb haar maandag nog gezien, op mijn "joehoe, wortels!" kwam ze blij aangelopen en heeft ze nog wat wortels weggeknaagd. Gisteren is de eigenaresse er zelf nog geweest, en ook niets gezien wat er op zou kunnen wijzen waarom ze er niet meer zou kunnen zijn. Dus hoogstwaarschijnlijk is het verslagen droes.. Gadverdamme, vind het zo verschrikkelijk. Ze was nog geen één, zo'n diertje mag toch nog niet.. weg zijn? *gaat weer een zakdoek halen*
Heb nog geen reactie van de eigenaren van de pup. WIl eigenlijk even bellen maar vriendlief is er niet en ik weet niet wanneer hij tijd heeft om te gaan kijken. Heb hem net een sms gestuurd(Hij loopt in Hardenberg op de infratech beurs ofzo, klonk saai dus ik wou niet mee ) maar ik krijg niks terug...