Vandaag gewerkt! Was gezellig, lekker door kunnen doen en het was lekker rustig!
Ben dr klaar voor, voor morgen, familiekoopavond.. Dat word druuuuuk..
Er staat voor 13.000 euro aan bestellingen klaar! Moet werken van 17.00 tot 22.00..
Hopelijk ben ik dan ook weer een beetje fitter en sta ik niet zo te snotteren.. 
Hotze is ook nog ziek.. Ligt met een fikse griep & koorts op bed..
Hij heeft het dubbel en dwars te pakken omdat hij ook nog eens met die neuspoliepen zit.. Arme jongen.. 
En weten jullie nog van dat voorval op stal? Die ruzie?
Nou, dat vrouwtje vertrekt.. Per 1 November naar de manege op het dorp. Vind het 'jammer' dat ze weggaat op deze manier. Of ja, jammer.. Hoe moet ik dat zeggen, het is nooit leuk als iemand vertrekt doordat er een ruzie voorgevallen is..
Ik zie dat er weer een onderwerp gaande is over koudbloeden vs. warmbloeden oa in de wedstrijdsport.
Ik heb daar gewoon een ongezouten mening over.. Koudbloeden kunnen mee in de sport en de oefeningen beheersen, maar op den duur houd het gewoon op. Dat is nu eenmaal zo. Er zijn altijd uitblinkers die het ver schoppen maar dan heb je het ook wel gehad.
Ik zal met Amy ook nooit aan de top kunnen rijden, maar zo lang ik in de beginners klasses, hopelijk de Amateur ook nog, met en van haar kan leren zal ik ook zeker geen ander paard aanschaffen om hogerop te komen.
Rom dr date gehad.. Ik ben benieuwd! 
Hij is geslaagd dus! Ben benieuwd hoe het verder afloopt!
En nu ga ik nog even naar stal!