Ik doe niet zoveel aan mn verjaardag, t heeft voor mij niet zo'n positieve ondertoon. Ik vierde het altijd samen met mn beste vriendin, die was vorige week jarig, helaas leeft zij sinds 11 maanden niet meer... Doe nu gewoon wat ik altijd doe op dinsdag - opruimen, boodschappen doen, administratie -, als dat klaar is de stalletjes van de paarden in orde maken, ff een borstel over Luna en Melody en vanavond gaan we nog een beetje jarig zijn met een paar mensen die me erg dierbaar zijn. Ik vind het prima hoor, vind zulke dingen eigenlijk maar niks, laat mij maar gewoon genieten van de kleine dingen in het dagelijks leven...
Ja Lot, dat geeft inderdaad wel eem bepaalde lading. 2 dagen na mijn verjaardagsfeestje (30) was mijn vader opgenomen. Denk er ook niet echt aan het te vieren als er een vervelede datum opvolgt.
Even losse vraag tussendoor.. woont iemand van jullie een beetje in de buurt van Gouda, en heeft een zadeltje te leen? (liefst boomloos) Voor de verhuizing volgende week.. ik wil niet zonder zadel over straat.. en ik red het niet met ernaast lopen ..
Bij mij is dat verjaardag vieren precies hetzelfde.aan de ene kant is jarig zijn wel mooi,maar niet als je t gevoel hebt dat niemand in je nabije omgeving je intereseert(mijn peettante,andere tante en mijn broer komt wel,maar meer met een smoel van a we gaan weer lekker barbequen).vandaar dat we meestal een dagje dierentuin gaan,al houdt ik een rare bijsmaak over aan mijn verjaardag.Dit jaar verjaardag nummer 30 nog zoiets waar ik nog liever mee wacht.30 klinkt toch op een of andere manier veel ouder als 29.
@hinke:de elfkroegentocht lijkt hier wel een landelijk feest,terwijl het toch begonnen is als een evenement voor mensen uit de omgeving van cuijk.De mensen vinden het klaarblijkelijk zo'n mooi zuipevenement,dat mond op mond reclame er voor zorgt dat jaarlijks volle bus en treinladingen cuijk binnenstromen(de organisatie betaalt de ns zelfs voor extra treinen heb ik vernomen)ze verwachten minimaal 20.000 man maar dat kunnen er ook makkelijk 25 duizend worden(en dan te bedenken dat de gemeente cuijk maar 25.000 zieltjes telt). er komen dan ook op deze dag alleen al tonnen aan inkomsten binnen. ik vindt het tegenwoordig veel te druk,en niet zelden lopen de mensen k*tsend over straat en wordt alles afgebroken(verkeersborden,bushokjes,fietsen jatterij)en stinkt het de dag erna penetrant naar bier! leve de elfkroegentocht,nou niet dus.
Ik ga nou maar even mijn was opruimen,en weer even een paar kasten ordenen.kom zo weer ff meeloeren hier
Caily
Geplaatst: 21-02-12 14:28
Leonoor schreef:
Dat heb jij mooi niet te bepalen, want besloten topics mogen niet
De uitzondering bevestigt de regel...
Poosje81
Geplaatst: 21-02-12 14:31
HijadelaLuna schreef:
Leonoor schreef:
Dat heb jij mooi niet te bepalen, want besloten topics mogen niet
Nou fijne middag/avond bij jullie paardjes...ik ben vanochtend geweest. Mag voor werken straks tot 23.00 uur! Zo aan dit tempo te zien heb ik vanavond weer heel wat bij te lezen :-D
Caitlynn en ik hebben net een VD les gehad van visibreteam, het was echt leuk. Ik had nog nooit zo iets gedaan, maar een stalgenootje vroeg of ik interesse had en het is voor herhaling vatbaar.
Ik zal vanavond wel reageren op de rest, want mijn telefoon doet raar
gefeliciteerd lotte! wel een dag met een dubbele lading dus..
ah, dan is het inderdaad niet indy hinke
ah wat een lekkere buitenrij plaatjes hetlevenwint!
de fans van cowboymagic zijn hier goed vertegenwoordigd hier nog een fan.
he dat is wel jammer ellie..
bij boomloos heb je inderdaad echt een pad met inlages nodig, dat zijn zijn maar je kussens die normaal onder het zadel zitten. er bestaat wel een halfpad waarbij je gewone dekjes kund gebruiken, je moet dan wel oppassen dat je de ruggengraad nog vrij hebt liggen.
leuke foto's van knappe grace!
Gaaf karlijn!
Gezellig inge
tinkerplein
Geplaatst: 21-02-12 18:03
Dat doe je leuk Karlijn!
Ben zelf helemaal niet handig met de comp ,gelukkig heb ik kids...........
Heb alles weer een beetje bijgelezen,jullie gaan snel hoor!
Ook een aantal'nieuwelingen',welkom!
lotte,ook hier gefeliciteerd! Ha,ha,da's 2 x.Ben ook niet zo dol op verjaardagen.