[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:08

Goedemorgen,

Met pallieter gaat het super, hij rent al weer rondjes door het land! Officieel zou hij vandaag weer aan het werk mogen, maar hij krijgt lekker extra weekje rust :) Ben veel ste bang dat ik het voorzeer.....

Jeetje grid, wat een gedoe allemaal , wat erg voor die vriendin dat is echt balen zeg! Ik hoop heel erg dat slachtofferhulp wat voor hun kan betekenen want dit gaat gewoonweg niet werken!

Ik zit nu op school, beetje te niksen mag eigenlijk niet op bokt dus ga er weer vandoor, kwam even kijken of het topic al vol was :D Maar hij is ' bijna ' vol en dan alweer een nieuw topic!!!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:13

_Rhiannon_ Geen interesse de buurman heeft er hier al meer dan 20.000 zitten.
Wel lekker voor de kerst. ;)

Boncho Lekker op bed laptoppen. :z

Schimpje Lekker dagje vrij.
Hengst aan de haal is idd niet zo fijn. :P

Biancaa Bombardeer maar. :D

A_Pallieter Geweldig dat het zo goed gaat met hem.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:17

Kom maar op Bianca!!

Fijn dat het goed gaat met Pal Annique.

Ik ga maar eens een broodje eten.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:19

de kleine ukkies:

Afbeelding
Lieve en troste mam

Afbeelding
Donkerrood katertje

Afbeelding
Mams die kleine kwam redden

Afbeelding
Lichtrood katertje bij hond

Afbeelding
Bep vindt klein grut altijd zooooo leuk :+:

Afbeelding
Schildpadpoesje met waterige oogjes (zijn net open, ze was de laatste)
Ze is helemaal zwart, met dus een rode vlam op haar hoofd en wat rood op haar borst. Verder 3 witte voetjes en 1 zwart

Afbeelding
Tabby poesje

Afbeelding
Spookie op jacht naar de staart van halfzus

Afbeelding
Of de staart van de hond

Afbeelding
Op de loer

Afbeelding
Wazig maar wel leuk... moeders moest het ook ontgelden, of toch hij 8-)

Afbeelding
Ik grijp je mam

Afbeelding
ik ben groot en stoerrrrr

Afbeelding
Of toch nie zo...

Afbeelding
Mot je dan he, grijp je zo hoor!!!!!

Afbeelding
papa kijkt alleen maar toe, als hij gaat spelen kan Spookie zich wel bergen }>

Afbeelding
Bankkleedje

Afbeelding
Spook doet papa na, hehe eindelijk ff rust ;)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:21

Lieve poesjes. :+:

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:24

Wat een schatjes Bianca!! Was je ze nou allemaal al kwijt??

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:27

nou hebben jullie ook een stukje interieur gezien :o Donkerbruine posten, met lichtbruin/rose muren (hihih had Mich uitgekozen, hij dacht dat het bruiner was) Donkerbruine gordijnen en groene bank (hoes dan) Hoes wordt regelmatig gewassen aangezien de beesten meer op de bank liggen, dan wij erop zitten :?

Bij de foto van "ik grijp je mam" daar zit de schuifdeur naar onze slaapkamer. Een antiek houten laminaat vloer waar we de afwerklatjes nog op moeten zetten. Al betwijfel ik dat die er komen aangezien het geld op is :(

Mijn slaapkamer heb ik trouwens mogen "kleuren"dus die is ook een zachte tint bruinrose, alleen dan iets meer rose dan de woonkamer (arme mich die zei in het begin al, pfff nu woon ik in een rose huis, dus ik zei ja moet je de kleuren maar goed uitkiezen _O- )
Jaimy haar kamer is hardrose met glitters op de muur. Djesse heeft een Ado Den Haag kamer, dus allemaal banen groen/geel (Mich was helemaal blij toen die dat wilde en mijn ex maar zeiken dat we het hem hebben aangepraat maar djesse wilde echt zelf want ik zei nog dat hij beter lichtblauw ofzo kon nemen)

Verder is het een oud huisje, dus WC en douche zijn van dat oud bruin, daarom hebben we de kleuren erop aangepast. De hal is dezelfde kleur als de woonkamer.

De keuken is nog helemaal niet af, daar staat een antraciet grijs keukenblok (wel nieuw van de woningbouw) en verder moeten de muren, vloer en alles nog gedaan worden. Toen we de muren gingen doen, kwam deze eraf, dus we moeten even bekijken hoe we dat gaan oplossen. Hm we wonen hier morgen een jaar, we schieten al op he _O-

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:34

ik ben 1 rood katertje waarschijnlijk kwijt, 1 poesje gaat naar mijn schoonmoeder. Ik zit te twijfelen of ik er zelf 1 hou (ja erg weet het) als papa en Silly (de mama van Spookie) weg zijn. Dan blijft alleen Katja over (die kan ik niet wegdoen, die valt andere mensen aan), Spookie en dan de nieuwe kleine. Dan heeft Spookie weer iemand om mee te spelen. Helaas is Katja ook niet zo lief tegen mijn kids, soms wel en soms niet. Maar ik vrees dat als ik haar weg zou doen, ze instort. Katja komt uit het asiel als kitten.

Silly moet weg omdat ze elke keer probeert te ontsnappen, houdini dus. Ze heeft het gewoon niet naar haar zin hier. In mijn eengezinswoning lag ze altijd voor het open (gleufje) zolderraam of ze liep even buiten. Hier gaat dat niet.

Flip, papa Pers, die is een beetje erg. Hij plast elke keer buiten de bak en op de kleding, bedden, tassen, dozen en ga zo maar door. Ik vind dat wel erg vies om dan te houden. Ook poept hij weleens naast de bak, maar dan vindt hij de bak gewoon niet schoongenoeg. Plassen doet hij gewoon zodra hij de kans krijgt en op wat zachts ligt.

Iedereen zegt dan, ja dat komt dan doordat hij dekt en je moet hem laten helpen. Hij deed dit al als kitten dus ik denk niet dat ik het eruit krijg. Als ik ooit een baby krijg, zit ik er niet op te wachten dat hij in de wieg ofzo zit te plassen, nu al niet dat hij op de bedden of kleding van de kids zit :(

Ik denk dat hij gewoon naar een huis moet waar hij alleen is.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:44

Ik vind Silly ook wel erg mooi, blauwe poesje ook.
Jammer dat Flip in huis plast, komt vaak voor bij die perzen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:46

Hihi Ellen ik heb nog geen foto's online gezet da's grit :D

Hmm zou je van zorgverzekeraar kunnen wisselen als je in ziekenhuis ligt :o?

Ah Spooky Hebben!!! lijkt zó op onze vroegere kat Snoopy :+:
en die met vlam is ook schattig :z

Britta lekker vrij 8-)

Pallieter alweer aan het rondrennen =:)

Johan druk met mentorjongere nu zoet in Groningen klinkt als veel werk!

Pff weer terug naar de waan vd werkweek :o :O :wave:

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:47

:wave:
Bijgelezen, mooie foto's gezien! Voor de rest :(:) en/of *\o/*
Ziek, dus weinig puf om overal op te reageren. Sorry voor het verwaarlozen!!!! Y;(
:evaw:

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:56

Goedermorgen,

Wat een lieve poesjes zeg :D
Zou er ook wel eentje willen maar doe het niet haha

A_Pallieter super dat het goed gaat wanneer ga je weer beginnen ????

Mooi Falcon gezien.....

Schimpje daagje vrij lekker hoor

Boris gaat volgende week weg....

En jongens was de rit leuk een zondag ???

Jeetje grid dat is idd niet niks zeg,......

Ooo en we zijn er oficieel uit het wordt Roos(je) van Tinkerstal Vlot

nou moet echt even aan het werk nu :P hahaha

Maar wat gaan we trouwens lagzaam zeg.... whaha op naar de 500 vandaag dan ???? :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:02

Nou he we moeten wel opschieten ;)

Tja Katja vliegt Flip ook af en toe aan, pfff hij is een kater van een killotje of 5 denk ik (als het niet meer is) en hij doet helemaal niks bij haar, zij sloopt hem echt. Is echt sneu. Dus dat is ook 1 van de redenen dat hij wegmoet. Mirjam dat komt inderdaad heel veel voor bij de persen. Mijn kittens gaan altijd pas weg als ze goed zindelijk zijn, dat ze bij hun nieuwe huisje weleens mis plassen, dat kan gebeuren maar ik weet gewoon dat ze goed zindelijk zijn als ze weggaan.

Spookie is ook geheel zindelijk, hij is net zo netjes als zijn moeder en staat alles aan te harken. Erg grappig om te zien. De kleintjes van Katje zijn dit keer trouwens ook langerharig dan de vorige keer. Ze zijn nu echt pluizenbollen.

Fijn dat het alweer beter gaat met Pal, hij geneest gelukkig vrij vlot (hij bezeert zich net zo snel volgens mij ;) )

Boris volgende week alweer weg, de tijd gaat snel he! Pfff ik krijg elke keer van die rare biedingen op Móhr, 600 euro ofzo, nou dat haal ik gelijk weg. Mensen snappen het niet geloof ik of willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (dat denk ik eerder)

Verder ga ik nu ook even plat, bijkomen van gister. Vanmiddag om 13.30 uur dus een afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd...

Tot vanmiddag of vanavond!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:11

Netjes dat je ze zindelijk aflevert Bianca!!
Dat zie je vaak zat anders hoor!! Wij hebben Kitty opgehaald toen ze al ruim 2 was dus was lekker makkelijk! Nog steeds heel blij dat we dat gedaan hebben. Hebben ook nog steeds contact met de mensen waar ze eerst van was. Die vonden het heel jammer maar moesten de keus maken dat ze wegging omdat de kinderen haar steeds pakte en Kitty niks terug deed..... Hun andere kat beet goed van zich af dus daar probeerde de kids het al niet meer bij, Kitty vond het prima als ze haar aan de staart optilde.... Arme poes!

Boris alweer weg! Bianca nog steeds Mohr niet verkocht..... Wat nou als.......????

Net de dokter maar weer eens gebeld, al een paar dagen erg duizelig en gister ook flauw gevallen.... Vanmiddag weer langskomen.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:22

:wave:

Jeetje grid wat een naar gedoe zeg :oo, hoop echt dat ze tussen een oplossing kunnen komen!

Jeetje Bianc jij hebt ook een vervelend paardenverleden :(:), ik denk dat de band tussen jou en noa toch en heleboel goed maakt, en je ziet haar vanzelf wel weer vaker, als het met jou ook allemaal weer goed gaat :), en leuke kittenfoto's!

Jeeeej goed nieuws van pal :D, en super van je dat je hem nog een weekje rust geeft anniq :)

Carola vroeg eruit, johan weggebracht :)

Hier staat m'n guppie weer lekker op t land. Ze heeft volgens mij lekker geslapen in dr stalletje, ze was lekker rustig :)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:28

kuzznathalie Vervelend dat je ziek ben :(:) , ik kom er ook maar niet vanaf ik ben nu begonnen met blaffen.

Boncho Klinkt ook niet lekker is je ijzer niet veel te laag?

TinkerVlot Boris ook binnenkort weg. :(:)

Ik heb hier ook weer jonge poesjes gezien ik schat ze op een week of 5 het zijn er 3 wild je kan er niet in de buurt komen.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:31

Daarom ga ik vanmiddag maar weer eens naar de dokter toe..... even bloeddruk op laten nemen en kijken of ze even een vingerprikje kunnen doen voor mn ijzer inderdaad.
Ga ook even vragen of ik de griepprik mag hebben.... ben nu steeds zo vaak ziek en door mn pfeiffer vatbaar voor veel virusjes dus lijkt me niet verkeerd om even een griepprik te halen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:57

goeiemorgen!!

Fijn Annique dat Pallieter zich weer wat beter voelt!!!

Bianca leuke foto's wat een leukerdjes zijn het!!

Beterschap Boncho..

Clover lief geweest in de stal! super zeg!!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:03

Fijn dat Clover rustiger is zeg! Ze leert het wel.. :(:)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:09

ja maar ze staat ook naast een Haflinger waar je u tegen zegt, echt een knap beest :oo

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:11

Even een hele stomme vraag, maar hoe doen jullie het ontwormen precies?

17/3/2009 Equest (werkzame stof moxidectine) werkt 3 maanden

17/9/2009 Eraquel (werkzame stof ivermectine)

Dit heeft clover op hof van ede gehad, en ze raad me aan nu in november met equimax te ontwormen, na hoeveel tijd moet ik daarna weer ontwormen? En waarmee, gewoon het lijstje weer opnieuw afwerken?
Heb me daar nooit zo in hoeven verdiepen, heb het lijstje bij Mallow gewoon overgenomen altijd.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:13

Sorry Eva, kan ik je niet mee helpen. Boncho wordt met de hele meute meegedaan door de staleigenaar. Geen idee hoe vaak en wanneer.....

Iemand soms zin om een leuke nieuwe avatar voor mij te maken?? Ik krijg het niet voor elkaar met de bokt verkleiner.....

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:15

Stuur me maar in pb wat je wil hebben :j

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:17

Thanks!!!
Komt er zo aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:20

Grappig, net die vraag in ander topic ook beantwoord :+ Ik ontworm per kwartaal, mijn paarden staan per twee samen, koeien hoeven we niet voor te vrezen, en schapen staan ze niet mee samen. Voor hun is het dus niet nodig.

Als je het echt grondig wilt aanpakken : gewoon de mest laten testen door de DA / of zo'n instituut, ben ff naam kwijt. En aan de hand daarvan wel / niet ontwormen en met de middelen.

Heb je daar geen zin in? Dan gewoon om de 6-8 weken, afhankelijk van de werkzaamheid van het middel. Staat op de doos.