maar ik moet nu weer aan tafel om een toetje te gaan eten (toetje is geheim zegt papa dus weet nog niet wat het is )
tot straks!en wel een beetje door kletsen he. wil wel voor morgen avond dat nieuwe topic zien, nog mooi net voor ik zondag op vakantie ga
Resi_lover schreef:Maar je bent ingelogt Bokt zegt van niet, ik mag hier niet zijn denk ik..Ik ben er niet!Sssst!
snowdon schreef:Resi_lover schreef:Maar je bent ingelogt Bokt zegt van niet, ik mag hier niet zijn denk ik..Ik ben er niet!Sssst!
Owja.... ik word al meer en meer duitser, voorbereiding op onze geplande emigratie over aantal jaar Ik dacht eerst altijd in het engels, zoals het een echte homo beaamt... maar nu dus meer en meer in het duits Ben het alleen nog niet zo vaardig....
Ben er nog, was even heen en weer gerend naar de wc snowdon schreef:Ik dacht eerst altijd in het engels, zoals het een echte homo beaamt... maar nu dus meer en meer in het duits Ben het alleen nog niet zo vaardig.... Verhuisen naar duitsland maar uuh, vertaal je duitse stukje eens