ja, ik en vriendlief stonden net buiten om iemand uit te zwaaien.. toen het gebeurde.. hij ligt nu trouwens wel weer lekker te spinnen en hij slikt niet meer zo vaak..
Wat sneu zeg. Als je het niet vertrouwd, naar de DA gaan hoor. Shock kan behoorlijke gevolgen hebben.
ja ik kijk het even aan maar hij verandert al iets meer in de normale dribbel.. Als het verandert bel ik direct! Ik ben me echt doodgeschrokken!
ik dacht dat Wilco hercules wilde zien, nu zit hij een romantische comedie te kijken.Blehh ik haat romantische comedie's...
nou heb even bij hem gezeten, volgens mij gaat t al wat beter.. Heb me gister toch een spanend boek gelezen.. zo jammer dat ie zo snel weer uit was.. Dwaalspoor heettie die
Paintlinger schreef:Woei. Hercules wordt ineens een stuk interessanter (wie vat 'm ??( *noteert: Hercules, echt een keer huren
Hercules de tekenfilm of wat? Ik ga eens slapen, van leren komt toch niks meer en moet morgen weer werken. En voor het Grote Scheer Avontuur moet ik ook fit zijn natuurlijk.*gaat fototoestel opladen *
Ik zat even een plaatje van hercules te zoeken, kom je dit tegen http://officespam.chattablogs.com/archi ... st-Dog.jpg