Maakt niet uit.. Ik vertel nooit zoveel over onze vorderingen.. Ze is iig al zadelmak en kan er zo op gaan zitten en met iemand er naast stappen over het erf en in de bak.. Sturen wil nog niet echt.. Ho zit goed geinstaleerd..
Ik vind je aantal pads enzo nog wel meevallen hoor. Eigenlijk moet ik er nog een keertje een grandeur bij hebben. Maar omdat ik ooit een andere BF wil, en de pads behoorlijk duur zijn, en Ziggy dubbele dikke inlages heeft wacht ik daar maar even mee.
Ik heb er eigenlijk ook best wel veel... M'n vzh-dekjes weet ik niet meer.. stuk of 4-5 ofzo? Zwarte rechthoekige, blauw en groene rechthoekig + zadelvormig meen ik.
Dressuur : 2 blauwe zadelvormige. De rest is rechthoekig. Maar die zadelvormige gebruik ik toch het meest Blauw. Bruin Scapa. Bruin Disney Blauw fluweel (voor de sjiek). Mocca met Aman dr naam geborduurd, heb ik matchende broek bij Vanille (van Siet)
Ik let er meestal, als ik op foto's kom enzo, er wel op dat ik er een beetje bijkleur. Maar ik heb dan ook voornamelijk zwarte en blauwe rijbroeken en die sjabrakken gebruik ik ook het meest Chaps en bodywarmer is ook blauw.
Western : Blauwe Toklat (Aman) Aeroprenen (Dewi) Deze gebruik ik veel want is makkelijk schoon te maken. Pad met gel (beiden) Zwart / groene wollen. (Dewi) American Flag (gebruik 'm nooit, maar ik heb 'm )
Jeetje Ik heb een Grandeur fysio, overgenomen van een stalgenootje. Een beige Bugdetpat van.. van.. die aan BF gelinkte site, een rode HAf (onding), een blauwe met ruimte voor inlages, overgenomen van een Bokker en volgens mij zelgemaakt en dan nog een zelfgemaakte rode, die is door Tanja hier op Bokt gemaakt. En dat was het
Het was eigenlijk de bedoeling dat die mijn set voor netjes zou worden.. Maar bordeaux vind ik ook sjieker, en daar heb ik een onwijs mooie blouse bij gevonden..
ja dat heb ik gezien. Dankje lordj! Ik denk dat ik nog wel wat commentaar ga krijgen, over Ziggy in roze. Achja het is een mietje en altijd al een mietje geweest, dus past roze hem wel.