[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:16

ooh veulies!

Nola een klein boefje...

Vind het toch nette punten hoor Andrea! Volgende keer rijd je gewoon (weer) winst!

222 punten, dat klinkt heel hoog! Knap van Dublin!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:22

jeetje wat zijn jullie snel gegaan met schrijven.

knappe en ondeugende veulens en mooie foto's.

Was inderdaad leuk op de tinkerdagen jullie wel gezien maar kan juillie nog niet herkennen. jammer.
minst was er zondag. was leuk om te zien en in september maak ik mijn debuut en ben er gelijk heel het weekend als nieuweling hahaha.

ben al flink aan het trainen want mijn bospony kan nog heel veel niet. mijn tweede springles is ook al feit. vind dat eng maar wel gedaan. 40 cm gesprongen vond mij heel erg stoer.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:24

Onderling was zo veel leuker gepunt dan de officiele. Geeft niks. Volgende keer beter voor ons. We hebben iig plezier gehad, en dat staat voorop

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:43

Leuk, die tinkerdagen!

Oh wat een schattig veulentje!

Mn andere 2 verstandskiezen zijn gister getrokken, auww... Maar met goede pijnstiller wel vol te houden op het werk.

Kipje zit nog steeds op haar eieren, de andere kip is er vrolijk naast gaan zitten dus die heeft ook 3 van de 11 eitjes gekregen die de andere gelegd had.
Ze zit nu al langer als 21 dagen, maar we zagen dat een deel van de eieren niet bevrucht is, en een deel waarschijnlijk wel.
(ik heb met een lampje door een wc-rolletje geschenen, en zo zag ik 5 eieren die duidelijk donker waren met een lichte luchtkamer, en 6 eieren die helemaal doorschijnend waren. Spannend.

Khalies heeft even een hoop haar verloren, maar nu krijg ik er weer niets uit, wollig ding..
Ze genieten wel van dit weer, lekker hooi eten in de schaduw, dutten in het zonnetje, en smiddag het gras op.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:44

Oeh leuk! Ben benieuwd of je straks kuikens hebt! Mijn shet haart nu ook niet meer zo hard uit dus ik pluk het tot groot genoegen van pip haha

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:43

auch verstandkiezen getrokken.dat is niet zo prettig.ach ja,nu ben je er iig vanaf en kunnen die dingen je geen last meer bezorgen.
nog even afwachten of er kuikentjes geboren worden(wilde al bijna cuijkentjes schrijven,oude nickname van mij)

hier gaat alles goed.opstijgen bij eros gaat weer beter,maar daar moet je echt de tijd en rust voor nemen.rijden is niet zo'n probleem.als iets als moeilijk ervaart kan ie wel even lastig doen(proberen te ontwijken),maar zodra hij t snapt dan is ie ook zo trots als een pauw en doet ie t ook gewoon.de schat!
de meiden die er op rijden snappen ook dat hij t wel allemaal wel wil,maar dat ie nog veel moet leren.

ik had vandaag weer les,en weer was t ,ellie galop?ehm nee liever niet,maar wil t binnekort toch wel proberen.zal er wel meteen langs liggen maar 1ns moet de eerste keer zijn(wel dacht ik meteen erna "oeps wat heb ik nu gezegd,hier kom ik niet onderuit).ach ik krijg steeds meer vertrouwen in mezelf,vanzelf gaat t lukken.

heb onwijs veel zin in zondag.dan gaan we met de vaste groep van stal een huifkarrit maken.(ong 14 dames en meiden).
en maandag vertrekken we voor een midweekje op vakantie natuurlijk!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 07:15

vond de punten verschil ook wat opvallend maar goed. Was de eerste keer dat ik er bij was.

September doe ik mee en vind het nu al dood eng. Ook al gaat het steeds beter, paardje had een paar weken het uitproberen gevonden maar dat is normaal als je een andere eigenaar bent want het dier. Ze heeft me goedgekeurd <3 We zijn nu druk aan het oefenen met stelling en recht richten. Vind ze heel moeilijk en in de goede galop springen vind ze rechtsom heel moeilijk. gisteren flinke onweersbui dus kort gereden. Maar ach mag zeker niet klagen.

Ellie, zelf ook nog niet veel vertrouwen in mijn zelf. Ken het probleem, maar ben al verder in ze bijna 2 maanden tijd dat ik misty heb. En daar ben ik wel erg blij mee. Maar ben er nog lang niet.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:50

Super om te horen dat jullie zo goed vooruit gaan sox

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:35

ja ben zo blij er mee. We zijn nog lang niet proef waardig maar dat maak me niks uit. We gaan stapjes vooruit en dat is erg fijn. Zelfs bij het springen. Doodeng vind ik dat maar ach vertrouw op Misty. En hopelijk zijn we op de tinkerdagen wel proefwaardig. Zo niet ook geen ramp want we zijn zo wie zo een leuke ervaring rijker.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 11:36

Okee ik wil er ook aan geloven om mee te doen in september..
maar jeetje wat een onderdelen zeg!
Ik weet niet wat ik allemaal moet gaan doen hoor..
Wie kan me wat aanraden om voor de eerste keer wel en niet te doen?

Ik wil vrijdag aankomen maar niet al wat doen..
Sweetsox welke onderdelen rijdt jij?

Bah verstandskiezen trekken is geen pretje! beterschap
Chimello mooie dagen gehad dus in barcelona! wel jammer van die saaie lezingen dan

Heerlijke veulen foto's!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 11:39

Zit hier in de les al mijn foto's zijn af enkel 1 opdracht mislukt (mode op reis) het model kon echt voor geen meter poseren en moest allemaal snel snel gaan en maandportretten en mode niet af maar goed mijn examen opdracht is als alles goed is in orde dat is het voornaamste... :).

Morgen afgeven zit enkel in mijn maag met die mode op reis maar is weinig aan te doen nog.. |( . Geen nieuwe foto's meer gemaakt voor die winter ook wist geen andere kledij te vinden en uiteindelijk heb foto's daarmee gedaan... :') :\

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:47

Wat jammer Lor!! Als ik tijd had kwam ik model staan maar ik kan dat ook niet :+
Moet nu ff snel naar Hasselt, filmpjes voor m'n reclame opnieuw horizontaal filmen en dan daarna naar Veltwezelt bij een vriendin gras filmen en dan monteren en een case maken en dan morgen eindwerk presenteren. Gaat nipt worden maar komt denk ik wel goed. Dan is er nog maar een opdracht te gaan, ook model fotograferen maar gelukkig niet meer naakt, gewoon in lingerie. Hoop dat dat wel goed gaat ik kan namelijk niet goed mensen fotograferen ;(

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:03

Hier voor die examen opdracht iemand in bikini moeten fotograferen ook, dat lukt wel. Is wel wat prutsen en geloof me een waaw foto is het ook niet geworden van mij maar heb geen ervaring met bikini foto's.

Heb je een model ervoor gevonden, bij mij was dat toch even zoeken naar iemand die wilde. Niet omdat ze geen bikini dragen maar zo veel jonge meisjes die zo een problemen hebben met hun eigen lichaam te accepteren ongelooflijk.. :oo .

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:53

Goed bezig Ellie, dat galopje komt vanzelf wel als je er klaar voor bent. En leuk zeg, met zn alle een huifkartocht maken!

Leuk dat het zo goed gaat Sweetsox, ze is er natuurlijk ook nog maar kort, jullie worden steeds een beter team.

Fijn dat je examenopdrachten inieder geval af zijn hetlevenwint :)

Chimello ook goed bezig met haar opdrachten, nog even de laatste lootjes.

Vind het eerder gek als iemand zomaar in bikini/lingerie op de foto wil. Heb totaal geen moeite met mijn eigen lijf, maar een foto is wel iets wat blijft bestaan.
Maar dat is natuurlijk heel verschillend per persoon.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:58

Jullie zijn maar druk met school zeg!
Hier is die tijd gelukkig voorbij.. al moet ik wel gewoon vaste uren werken en ook dat heeft nadelen...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 20:28

Nou het probleem is de foto niet voor de meesten maar het feit dat ze problemen hebben met hun eigen lichaam. Meisjes die zo smal zijn maar dan toch hun "dikke" (volgens hun) buik afkeuren.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:37

Dunne meisjes hebben vaak meer complexen dan 'dikkere' meisjes als ik ze soms hoor praten.
Jammer eigenlijk. Ik heb ook dikkere bovenbenen maar ik lig er niet wakker van :+

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:21

Awel ja ik ben ook niet perfect maar heb geen complexen ga gewoon lekker in bikini gaan zwemmen zonder probleem }:0 .

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:38

Hier ook geen perfect lichaam hoor, maar ik ben er wel blij mee :j

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:44

Ik heb al 3 jaar niet meer in een bikini gezwommen, hoogstens met t-shirt/tankini en broekje aan in de zee..

Ach is denk ik mijn leeftijd, wordt wel weer minder hoop ik

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:50

Ik heb tegenwoordig maar een badpak.
Sinds de 1e operatie, daarna aan de hormonen nooit meer zo slank geweest.
Maar het is niet anders, tuurlijk zou ik me figuur terug willen.
Maar ach er zijn ergere dingen, kan het niet helpen.
Soms heb ik van die dagen dat heel me buik dik is dat ik wel zwanger lijk, daar heb ik dan meer moeite mee.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:55

hier ook geen perfect lichaam, maar vind 't prima zo. kan me er niet mer druk om maken. Als mensen het niet prettig vinden kijken ze de andere kant op. Loop niet in een naveltrui ofzo hoor :') kleed me wel gepast maar ik schaam me in bikini niet. ik heb toch wel een buik, en flinke love handels.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:01

me too,maar doe gewoon wat ik zelf wil.dat anderen er misschien raar naar me kijken intereseert me niks.
ik zit gewoon lekker in mijn vel.heb ook geen modellen lichaam.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:02

Ach, ik zie er lichamelijk ook niet mooi uit. Je moet jezelf.gewoon accepteren zoals je bent

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 23:06

Hier ook geen modellen lichaam,leeftijd,kids en stoppen met roken zijn toch wel een aanslag,maar ben wel tevreden met mezelf.Ik ben tenslotte geen 18 meer,zou ik ook niet meer willen.